![]() |
Vervelende zus
Mijn zus is vaak heel vervelend!!
Ik was laatst met een vriend aan het msnen en toen moest ze het lezen, ze sloeg me zowat in elkaar, onmdat ze het persee meots weten!!! Tegen mijn ouders zeggen helpt wel, alleen als ze dan weg zijn niet, dat slaat ze zowat inelkaar!! wat meot ik doen? |
eehm... hoe oud is je zus? Als ze jonger is moet je haar wel duidelijk kunnen maken dat ze dat niet moet doen. En als ze ouder dan je is moet er ook gewoon een normaal gesprek mee te voeren zijn. Dus niet als jullie net ruzie hebben gehad maar op een gewoon moment.
Als dat echt totaal niet helpt kun je der misschien chanteren, van aardig tegen mij zijn anders vertel ik aan papa en mama... maar ja, das niet echt een aardige manier :nono: ... volgens mij kan je er het beste over praten met haar zelf (en eventueel je ouders erook bij) |
Citaat:
en je kan ook nog altijd terugslaan :evil: |
terugdreunen en hard, of begin een catfight.. :D
|
tjezus, je zou maar zoo'n zus hebben :rolleyes:
|
Citaat:
Inderdaad praat met haar. Verder kan ik je niet echt helpen, ik kan het prima vinden met mijn broers..Dus kan me moeilijk in jouw situatie plaatsen. Sorry in ieder geval sterkte. |
terug meppen doe ik ook al ben ik dan meer de vervelende zus en daar leid me broertje wel onder.
Dit is simpel weg gewoon broer-zus/zus-zus/broer-broer liefde. |
deur op slot ..
|
Een beetje cyaankali doet wonderen.
|
Gewoon d'r hoofdinslaan met een hamer, dan komt alles weer goed.
|
valium
|
gewoon hard terug slaan! werkt altijd (y)
|
Citaat:
|
Kijk naar de film: "white orleander" voor inspiratie :rolleyes:
|
Zusjes... :s
Mss gewoon rustig praten met haar?? maar bij mijn zusje werkt dat niet:( |
hoe oud ben jij???
|
Citaat:
Klinkt lullig maar terugslaan kan wel eens helpen op de basisschool had ik dit met heel de klas (alleen dan over andere dingen) Nou van pesten tot ergen mijn ouders al 5 jaar bezig om het op te laten houden mensen naar huis gestuurd nix hielp tot ik er een een bloedneus had geslagen toen was het gelijk afgelopen dus als al het andere niet helpt kun je het proberen (niet lullig bedoelt maar toen wou ik ook dat ik het eerder had gedaan) |
Mijn zus en ik hebben het ook nooit goed kunnen vinden. Het ligt in haar aard zich met mijn leven te bemoeien. En ja, tot een paar jaar geleden trok ik me daar echt veel van aan. Ik werd kwaad op haar etc. Nu weet ik dat ik er niets mee op schiet; ze gaat er toch mee door. Ze heeft op alles wat ik doe commentaar en begint me ook steeds meer na te doen (ze komt in dezelfde stad te wonen, terwijl ze een 'leven' heeft in een andere stad). Ze koopt dezelfde kleren en wil altijd precies weten welke films ik heb gezien en welke boeken ik lees - zodat zij ze ook kan gaan zien / lezen. Op zich een compliment voor mij, eigenlijk, maar na een tijdje wordt het vervelend.
Maar goed, ik zeg er dus gewoon niets meer van. Doe enthousiast met haar mee, en dat lijkt te helpen; ik vertel wat ze wil weten en reageer hoe ze wil dat ik reageer. Ze is een stuk rustiger geworden nu. Binnenkort is het tijd om haar eens op haar plaats te zetten. (Ze gaat nu steeds ietsje verder; ze keurt mijn relatie vrijwel compleet af, zonder dat ze mijn vriend ként. En dat laat ze dus ook echt merken. ) Mijn tip; laat haar begaan, wanneer het nieuws er voor haar af is, wordt ze wel rustiger. Val dan aan :P |
Heb je geen grote broer?
Neem het desnoods op, gewoon je webcam aanlaten staan en tapen, hups naar je ouders (y) |
chantage (y) , er is vast wel iets dat je van je zus weet wat je ouders niet mogen weten. Ok het s niet echt netjes maar zeer effectief.
|
Bedankt!!
Zij is ouder dan mij, en ik heb 3 oudere broers!! Maar als iedereen of nog iemand thuis is, doet ze het niet, dan doet ze net of ze een pen pakt, die liggen naatrs de pc. Maar verder kunnen we het wel goed vinden! alleen... dat s wel heel vervelend! -xXx- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |