![]() |
Emo ???
hey zijn er eigenlijk wel mensen in Nederland die van emo houden of van t woord gehoord hebben? ik heb t gevoel dat er maar weinig mensen zijn die ervan houden, terwijl het in amerika super populair is, maar hopelijk wordt emo wat bekender.
als iemand nog vette emobands weet post t dan ff. vette bands: clover street the early november estrela daphne loves derby further seems forever taking back sunday brand new senses fail acceptance beloved divided by heart (mijn eigen band :cool: ) etc |
Nooit van gehoord :p
|
Volgens mij moet ej beter om je heen kijken want er zijn genoeg emo kids in NL. Gewoon vaker naar shows gaan denk ik?
Thursday From Autumn To Ashes The Oval Portrait Silverstein Glassjaw Atreyu Nederlands: jetsetready in zekere mate valt Face Tomorrow er i.m.o. ook wel onder |
On The Might Of Princes
Paulson Recover Christiansen blabla, emo-schmemo...'' kent iemand het woord emo wel' :D die gaat in mn sig |
er zijn wel emo kids...maar niet hier op t fuckin platteland
maar 30 augustus in de melkweg speelt Taking back sunday dus ik denk dat er dan wel veel emo kids zijn btw: ik zoek nog een gitarist die van emo houdt in de stijl van face tomorrow...we hadden eerst 2 gitaristen maar eentje is weggegaan omdat ie rancid wilde spelen:S anyone? |
Emo kids, wat schattig. Ik wil later ook een emo kid.
|
Emo kids. Klinkt net zo erg als slipknot fans die zich maggots noemen. :s
|
dikke humor hier
|
*huilt*
|
Citaat:
mn kind gaat elliott heten en heel veel huilen |
Citaat:
|
Citaat:
|
jeuh, generatiekloof!
Emo :confused: |
wat men nu emo noemt is een soort mix van metal-core en nu-metal :|
|
gelukkig is scholieren de emo periode voorbij
|
emo = zielig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vreemd, ik geloof dat het in diverse plaatsen in 'bra-bant' bekend is. |
Citaat:
(tip voor jou: 'nos' is het meervoud van 'notre' :p) |
Citaat:
|
ja ik kom uit brabant....omgeving den bosch/tilburg
|
Als het Brabant zou zijn zou het allang bekend zijn maar zou het behoorlijk genegeerd worden. En in sommige gevallen is dat maar goed ook.
|
Citaat:
hm die undersign heb ik gewoon overgenomen van een song titel en in frans ben ik geen held dus ik laat het gewoon staan :cool: |
Citaat:
|
dan krijg je van die lompe nederlanders die hem é-li-jot gaan noemen i.p.v elliot
|
fourfa is wel een goede site jah
maar emo is gewoon rock maar dan over relatieshit enzo (en het is intenser) |
dit halve forum was emo had ik de indruk
|
ja maar iedereen is nu indie.... lofi-emo :p
|
ok, naja ik volg de trends hier niet zo merk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet ik, zo gebruik ik rock ook, als een verzamel naam. anders wordt t allemaal veelste ingewikkeld :eek:
maar er zijn veel punkrockbands die de emo kant opgaan (lees: allemaal) dus het heeft ook wel roots in de punk denk ik.... denk ik hè... |
Citaat:
|
Citaat:
(zzz) |
pfff...
*gaap* |
ik word sacherijnig van die topicboy, jeetje sufkutje dat het is (n)
|
leuke repuatie bouw ik hier op
|
Citaat:
|
ik stem op xemoblastx
|
hihi
|
goeiendag zeg....ik weet ook wel dat er mensen in NL zijn die van emo houden maar ik vroeg me af of er mensen op dit forum waren die ervan houden....ja dus...
|
Citaat:
|
o ja, ik vind jimmy eat world wel leuk dat is toch ook emo.
:confused: |
Citaat:
er van houden: mwoah :p |
ontopic:
ik hou niet van emo |
Citaat:
|
ontopic: ik wil sexxx met xemoblastx
|
Dat er in nederland, of iig op dit forum, veel mensen emo kennen is wel duidelijk. Verder vraagt de jongen om tips dus..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |