![]() |
[paint] hulp aub
ok ik ben voor het eerst begonnen met in paint doormiddel van grijstinten wat te fabriceren, hier is een tussensprong waar ik nu ben, ik vind dat er iets fout is aan de neus, de kin heb ik nog maar niet verder uitgewerkt omdat ik niet tot de goede vorm kan komen, alle tips zijn welkom, mits goed onderbouwd: dus zeggen dit zuigt, stop ermee. mag, maar geef wel een reden ;)
http://tinypic.com/o9zt |
Je bekijkt de neus van de zijkant, de rest van de voorkant?
|
nee de bedoeling is dat het net is alsof je schuin tegen het gezicht aan kijkt
|
Ook als je schuin naar het gezicht kijkt moet het topje van de neus licht. Op deze manier lijkt het net alsof het topje omgebogen is naar de andere kant > rare neus dus.
Bovendien kun je hier niet schuin naar kijken, omdat je dat oor dan verkeerd hebt staan. Daar kijk je recht in namelijk. En dát kan sowieso al niet, want bij wiens gezicht kun je en recht in de ogen én rtegelijkertijd recht in de oren kijken?! |
NOU! ... iemand met extremen flap oren
|
Citaat:
|
*frommeld beeldscherm op* *gooit weg* *pakt nieuw beeldscherm* *gaat onverstoord overnieuw beginnen*
ik heb btw gezegt dat het mijn eerste keer is toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
die kaaklijn klopt volgen mij ook niet helemaal.. ik mis de hoek daarvan..
|
de kin is ongelovelijk lelijk. tenzij het de klokkenluider van de notredam moet voorstellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil namelijk eerst de positie van de neus het oog en het oor goed hebben voor ik uberhaupt verder ga
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |