![]() |
wat zou je doen ??
stel, je gaat naar iemand toe die je wel ziet zitten.
En als hij open doet zegt ie het volgende: weet dat als je hier binnen treed, je geen rechten meer hebt. Behalve een: dat ik van je zal houden. en weet ook dat je geen vrijheden meer hebt. behalve om weg te gaan en niet meer van mij te houden. (misschien dat sommige mensen dit zelfs ergens van kennen ) |
je sleurt hem/haar mee naar buiten
|
Dan zou ik accoord gaan met het duistere voorstel.
|
Citaat:
|
beetje gefrustreerde SM gevoelens? :p
|
Citaat:
maar dit gaat om de achterliggende gevoelens . niet zozeer over het lichamelijke :) , maar je hebt 'm wel begrepen ;) |
Het is dat het bij jou maar op 1 ding kan uitlopen.... Nee, in dat geval zou ik de politie maar waarschuwen, wie weet zitten er binnen kindjes gevangen :rolleyes:
|
niet echt
hangt een beetje af van de persoon denk ik |
We gaan het hier niet weer over die SM-dingen hebben he. :) Daar kun je in je topics op sex over praten.
Verder: nee, dat zou ik niet doen.. je bent altijd nog van jezelf en niet van een ander. |
Citaat:
vandaar dat ik 't beter hier vond passen .. |
als ik die jongen zie zitten zou ik ook weten dat hij het niet serieus bedoeld in de zin van, wanneer ik het pand zou verlaten hij me zou dumpen, dus ik zou heerlijk zwijmelen en in zijn armen vallen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het maar een vreemde vraag. |
Ik ging naar binnen, want ik ben nieuwsgierig :D
|
MMM ligt het er niet aan of hij het serieus bedoelde....het kan ook gewoon zijn om jou helemaal geil te maken...
|
ik zou zeggen: "Hé, beetje dimmen jah, ik bepaal zelf wel wat ik doe, ook al is dat in jou huisje"
Keb een hekel aan bezitterige meiden die me beperken in de mogenlijkheden. |
Hem/haar kanker toewensen. (y)
|
Citaat:
Dat zou een avondje ruige sex worden dan. :o |
Mee naar binnengaan natuurlijk :D
|
Dan zou ik vragen: "Nog een biertje?"
|
gillend wegrennen.
|
Ik zou hoofdschuddend lachen en binnenstappen.
|
Citaat:
|
[waarvan zouden we die zinnetjes eigenlijk moeten kennen dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
O is een meisje die een nogal geheimzinnige man leert kennen. maar wel een echte heer, en ze valt als een blok voor hem. hij nodigt haar uit om bij hem langs te komen .. en zij gaat er op in. als je op zijn adres komt blijkt hij in een groot kasteel te wonen en in de mist van de opkomende avond staat hij haar op te wachten ... en voor ze naarbinnen gaan zegt hij : "weet dat als je hier binnen treed, je geen rechten meer hebt. Behalve een: dat ik van je zal houden. en weet ook dat je geen vrijheden meer hebt. behalve om weg te gaan en niet meer van mij te houden. " |
hmm freaky. dat bevalt me wel.
Ik zou denk ik wel op het voorstel ingaan. Met heel veel twijfels, dat wel. |
Dat ligt er een beetje aan. Als mijn vriend dat zegt, oke. Mocht ik geen vriend hebben en een jongen die ik wel leuk vindt maar met wie ik nog niets heb dat zou zeggen, dan zou ik spontaan ophouden hem leuk te vinden.
|
ow, het gaat inderdaad wel absoluut om de persoon en de manier waarop natuurlijk.
zoals in dat boek beschreven had ik het niet gedaan |
Ik zou zeggen: "gadverdamme, slijmbal"
|
zeggen:he ik maak hier de regels wel uit :|
en trek em naar buiten |
Citaat:
|
Citaat:
je lijkt me moeder wel :D neej dat zal mijn fout zijn |
Vet geil. Ik zou mezelf meteen vastbinden aan het bed met de handboeien.
Edit: En als het mag, neuk ik haar verwoestend hard (y) |
Citaat:
Ff serieus... Ik zou het niet weten, zou beetje perplex staan in die situatie... |
Maar als iemand van je houdt (dat is het enige recht), dan laat hij/zij je toch gewoon in je waarde? Tenminste... dat doe ik wel. ;) En dan lijkt het mij dat je gewoon rechten hebt, maar dat het het belangrijkste is dat diegene van je houdt.
Ik zou natuurlijk naar binnen gaan. Ik heb toch de vrijheid om ook weer weg te gaan? :) |
Dan ga ik vast wel naar binnen en als het mij niet zint merkt ie het wel
|
M'n schouders ophalen en weer weggaan.
|
Net als in het echt: binnenstappen, en eruitgaan op het moment dat het niet meer bevalt
|
ik zou ff vragen of het wel goedging met die persoon. alleen voor de zekerheid. als het goed ging zou ikhem mee naar buiten trekken. meenemen naar mij huis. daar gelden geen regels.
:p :evil: |
Citaat:
|
Spannend :D, tuurlijk treed ik binnen.
|
Sinds waneer is dat er van je gehouden wordt een recht???
vage shit [edit] oja wat ik zou doen? Ik zou lachen, mn voeten vegen en de moeder van diegene die dat zei begroeten... |
Het is ook de manier waarop je het zegt...
Je kan 'JA' ook op 100 manier zeggen! JAAHHHHH :D Jah? :confused: |
Oja, wat ik zou doen..
Haar naar buiten sleuren en een kusje geven! :) |
Hahahaha, 't lijkt me niet erg realistisch maareh... gezien degene waar ík dol op ben zou ik het wel doen denk ik. Ik zou 't tenminste niet erg serieus nemen en er wel op vertrouwen dat ie mij een beetje behoorlijk behandeld
|
Beetje a la 9 1/2 weeks he. Daar geeft Kim Basinger ook haar zelfrespect op voor de spanning van Mickey Rourke.(logisch, zo'n lekker ding!)
Maar op het laatst besluit ze dat ze geen ongelijkwaardige relatie wil, en ze gaat weg...en breekt dan zijn hart. Maar oeh, kinky! |
Dit klinkt als bdsm. En ik zou er niet op in gaan om de simpele reden dat bdsm mij iets te ver gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |