![]() |
nog mensen die gewoon in Nederland blijven?
hoihoi!
ikzelf ga dit jaar geen verre reis maken, sterker nog, ik blijf gewoon in Nederland. Ik ga wel een weekje met vriendinnen weg (naar Zeeland) en een weekje met jeroen (mijn vriend) richting gelderland. Zijn er nog meer forummers die gewoon in Nederland blijven? Waar ga je heen? voor hoe lang? met wie? heb je er zin in? Was je liever naar het buitenland gegaan of vind je het wel best zo? Ik heb er zelf onwijs zin in omdat het voor mij de eerste zomer is waarin in, in totaal 2 weken zonder ouders (of ouders van een vriendin) op vakantie ga!! ik weet zeker dat het gewoon heel leuk gaat worden. xxxiez |
guess not...
|
jawel hoor............... of ik moet ineens ergens 400 euro vinden :D
|
ik ga helemaal niet op vakantie :D
|
ik ga helemaal niet op vakantie :D
heb van de zomer ook helemaal geen vrij van m'n werk :o |
* zwaait * Ja, ik!
Jammer, dit jaar geen buitenland in de zomer. :( |
Mijn vriend en ik blijven ook in Nederland, en ik blijf nog in mijn eigen provincie ook. We gaan in augustus een weekje naar Cadzand in Zeeuws-Vlaanderen. Nu alleen nog mooi weer... :s
|
ja een weekje naar texel
|
Ik ga deze zomer niet met vakantie.
(Wel in oktober (naar Turkije), maar das ivm trouwen, anders waren we waarschijnlijk gewoon in Nederland (en dan waarschijnlijk thuis) gebleven. :)) |
Ja, ik ga ook een week naar zeeland
|
Ik ga niet op vakantie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Wen: waar ga jij dan naar toe in Zeeland?
|
Citaat:
haha waar woont ze in houten ??? |
k ga op vakantie in NEDERLAND...en wat ik daar van vin...tsjah het kan beter...gelukkig heb k een eigen huis in nl..dus dat is wel een voordeel..ennuh wat ik ga doen...shoppen...shoppen...uitgaan..uitgaan....fam bezoeken :( :( ennuh veel vrienden weer bezoeken..en uitgaan:P
t is nie et vakantie voor mij omdat ik in nl 10 jaar gewoond heb ofzo..maar jah.. had leiever naar amerika gewild.. meer mensen die in Nederland op vakantie gaan ...en wat gaat gij doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ook gewoon hier hoor
drenthe.. 1week zeker, en misschien dat ik de 2e weeek eerder wegga |
Argeles Sur Mer!!!
|
ik blijf gewoon in nederland:)
Ik ga een weekje zomertouren (met 2 personen voor 69 euro 3 dagen met de trein reizen binnen een periode van 10 dagen) met een vriendin en dat wordt wel super leuk :D verder veel werken en gewoon gezellig leuke dingen doen met vrienden die ook in NL blijven. |
Citaat:
das toevallig ik woon ook in die straat :D |
Citaat:
mijn tante heeft een buurmeisje, en ze was ongeveer mijn leeftijd, of iets ouder (en aangezien je 18 bent..) mn tante heet Leini en mn oom Harry, zegt dat je iets? |
Ik ga een weekendje naar Friesland, een vriendin opzoeken die daar naar toe is verhuisd.
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe heet die zoon |
Citaat:
|
nee ik wil niet meer naar nederland, of hooguit een weekendje. ik vind het weer hier onbetrouwbaar, de zee zit te vol met kwallen en ik ken het na 16 jaar nou wel.
|
Ik ga een week op kamp ergens tussen Rotterdam en Delft en Den Haag (Pijnacker ofzo?). Met scouting dus. Heb er veel zin in :) Ben nog nooit in die buurt geweest eigenlijk...wordt wel gezellig (y)
Daarnaast ga ik nog wel 4 daagjes naar Londen. Verder ga ik niet 'echt' op vakantie. |
Citaat:
die ken ik niet nee |
*steekt hand op*
voor de rest: zie Daantje_0705 :o |
Ik ga met een vriendin een weekje naar (de omgeving van) Nijmegen en ook nog een keer met een andere vriendin een lang weekend naar Drenthe. Ik ben met m'n ouders al wel 2 weken in Tsjechië/Slowakije/Hongarije geweest, maar ik ga dus ook nog in Nederland op vakantie.:)
|
Zeilen in Friesland met 5 vrienden en twee open boten tijdens...De Sneekweek :D
|
Ik ben met mijn vriendje in Nederland gebleven, we zijn op fietsvakantie geweest, gefiets rond het Ijsselmeer en nog wat meer ;). Het was erg leuk (y).
Volgende week weekje weg met ouders van mijn vriendje (+vriend natuurlijk :P) --> in Brabant, en daarna nog een weekje naar Zuid-Limburg, met een hele groep... Normaal ga ik wel naar het buitenland, maar dit jaar kwam het gewoon niet zo uit... |
Mja blijf ook gewoon in Nederland..
we gaan met en hele groep naar de zelfde vakantiebestemming als vorig jaar nl Duinrell.. Nu nog duimen voor goed weer.. maar ach dat komt wel goed.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |