![]() |
Amsterdam
Ik wist dus niet waar ik het anders moest posten, maaaaaaar, ehm ik ga dus morgen dagje Amsterdam...
Nou ben ik dus maar in 2 winkelstraten geweest, pc hoofdstraat ofz? kan dat? njah en de kalverstraat... Ehm wie weet nog meer echte leuke winkelstraatjes.. Maakt nie uit wat voor winkels,....gwoon leuk :D Maaar ik had dus nu ook gehoord van de negen straatjes..waar zitten die? vanaf de dam bekeken? en het Anne Frankhuis, waar zit die vanaf het station of vanaf de dam bekeken? Duss ik hoop dat hier wat mensen mij kunne helpen, die bekend zijn in A'dam... De vorige keer nl was ik ook dus alleen in die 2 straten geweest, dus we ware btje shaggo dat we daar 2 uur voor gereisd hadden, snappie... mjah thankss dusss (y) |
je kan natuurlijk ook een plattegrond kopen.
|
Je weet waar de Dam is maar je kan die andere winkelstraten niet vinden? *Grin.*
|
Citaat:
|
Vraag maar aan Perseus.
|
Okay, ik heb een concrete oplossing: je vraagt midden op de Dam aan willekeurige voorbijgangers of ze je kunnen vertellen waar je winkelstraten kunt vinden.
Veel succes. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga naar de Nieuwmarkt:D
Of de Jordaan, waterloopplein, bijlmerplein. Keus genoeg.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De meeste mensen uit Doetinchem en omstreken boycotten Amsterdam...
|
Toen ik daar was met school konden we ook niks anders vinden dan de Kalverstraat en die Pc Hoofdstraat :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
P.C. Hoofdstraat?
P.C. Hooftstraat? P.C. Hoofthoofdstraat? ;) |
Citaat: