![]() |
hoe kwam jij de eerste keer in aanraking met drugs?
?? (zie topictitel)
daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar. |
ik pakte het vast :rolleyes:
|
Via vrienden. Eerst soft drugs (cannabis), later ook wat natuurlijk snoepgoed. Verder ga ik niet. Chemische troep gaat er niet in.
|
Dat je het zelf gebruikte of gewoon 'in aanraking met'?
Gebruikt heb ik het nog nooit, de eerste keer dat ik er echt mee 'in aanraking' kwam was een keer met een vriendin in een parkje en daar waren ook wat vrienden van haar. Ze gingen blowen en later kwamen er ook pillen tevoorschijn. Daarvoor had ik al wel mensen zien (en geroken ;)) blowen ed, maar verder niet. |
Eerst op vakantie, merkte er geen zak van. Daarna via toenmalige vriendin, merkte er geen zak van. En een tijdje daarna heb ik uiteindelijk maar met een vriend 3 joints in een half uur opgerookt en toen voelde ik het voor het eerst echt. Dat was vét.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: roloog vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
toen had ik hoofdpijn, en toen vroeg ik mijn pa om een aspirine...
en die gaf hij :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
...uhm...vrienden blowde en ik wou natuurlijk niet de outsider zijn
|
Citaat:
|
ik werd gevraagd om mee te doen :o
|
Citaat:
|
vrienden van me
|
schoolfeest... zonder alcohol, tja... je moet wat :p
|
jawel: nieuwsgierigheid
en neen, niet omdat ik er bij wilde horen enzo. gaap. |
Blowen...weet ik niet meer, maar wilde het al lang, dus heb het vast aangeboden gekregen of er zelf om gevraagt op me 14e.
Op me 17e zelf pillen gekocht van iemand waarvan ik wist dat ie dealde en vrienden ook al eens van hadden gekocht. Speed werd onder me neus gedouwt nadat ik had laten blijken dat ik dat best een keer wilde proberen. En andere zooi ook vanuit mezelf in aanraking mee gekomen. |
Ik heb geen flauw idee meer eigenlijk... Op internaat waarschijnlijk ergens. Zal gelijk lopen met de periode waarin ik ben beginnen roken, op mijn 15e dan gok ik.
|
wiet toen ik net 15 was door eigen nieuwsgierigheid en vrienden
de rest door eigen nieuwsgierigheid volgens mij heb ik al ooit zo'n topic hier gespot |
Ik was een foetus, mijn moeder liep op straat en iemand stak een peuk op.
|
Was al lange tijd nieuwsgierig en toen werd het me een keer aangeboden.
|
op mn vijftiende met vriendinnen in het park
|
op een blowfeestje, echt niet normaal waT DIE lui allemaal mee hadden genomen, ´drie soorten wiet en van die pijpjes oh man waar ben ik nu in terecht gekomen dacht ik toen. Maarja natuurlijk meegedaan delen in feestvreugde
|
nou nou...
|
n ex van mij die blowde heel ooit. hij heb wel n paar keer geblowd waar ik bij was, maar toen had ik nie meegeblowd.
ff later wel n keer. |
De eerste keer kreeg ik een joint van vrienden toen we uit waren.
Later ook nog eens ephedra van een andere vriend gehad maar daar houd het ook wel mee op :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
via een vriend die in mij klas zat, hij vond het helemaal geweldig. Tja als hij het zo geweldig vind, waarom dan niet een keertje proberen. Ik vond het eefect wel leuk, maar om elke dag nou zo te zijn, nee. Ik blow nu heel af en toe (1 in de 3 maanden is veel voor mij)
|
wiet, zelf om gevraagd aan klasgenoten toen ik 13 was.
xtc zelf geregeld bij een kennis omdat het wilde proberen speed kreeg ik aangeboden en nam ik het mdma kreeg aangeboden en toen nam ik het padoows zelf geregeld. mjuah voornamelijk zelf geregeld dus |
uit mezelf en via vrienden/kennissen
blowen leek me wel (y) dus ging ik een keertje met wat blowende vrienden meeblowen en dat beviel wel, en andere drugs wilde ik ook zelf/kreeg ik aangeboden. |
Ik word elke dag gedwongen door m'n vrienden om bier te drinken, te blowen en te roken
|
met twee meiden in de stad.. beetje shoppen, rondhangen.... hay een coffeshop, keertje uitproberen?
|
Citaat:
|
vrienden
|
Citaat:
Maar uiteindelijk heb ik daar wel het meeste 'slechte' gedrag geleerd :D. |
op een galabal gingen we naar buiten en toen kreeg ik een boel hele goeie shootjes, en toen ben ik het hele gala overgestuiterd. en mijn 'partner' zich maar afvragen wat er gebeurd was.
|
uitwisseling met Italianen. Zij waren paar jaar ouder, wilden blowen en toen met hun gaan blowen.. :)
|
In het harde straatleven van rotterdam ga je al snel op zoek naar een manier om af en toe de realiteit te ontlopen.. Je doet alles voor een moment van geluk.. Zodoende....
|
Citaat:
|
...in naam der wetenschap heeft iemand me overgehaald de effecten van zogeheten 'hasj' te testen, om er zodoende achter te komen of hasj in het leven, naast cornflakes, nut hebben of niet...
|
en, wat was de conclusie? :D
|
In aanraking met 3 ofzo toen me pa een pilsje dronk
zelf gebruik op me 10e steikem een biertje gekocht en opgedronken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |