![]() |
Als jij 190 miljoen euro zou winnen...
wat zou jij ermee doen?
|
Ik zou er mijn vervolgstudie mee bekostigen én ik zou een leuke auto voor mezelf kopen. Verder nog wat cadeautjes voor vriendin en familie en de rest gaat op de bank. :)
|
heel mij stamboom rijk maken
|
Ik zou een carriére voor mezelf kopen. :cool: Als dictator
|
Studeren, naar Japan, ouders iets leuks geven, zus iets leuks geven. Fijn van wonen...
|
Reizen. Met 190 Miljoen euro kom je wel een eind.
|
Citaat:
|
Wat moet ik nou met 190 miljoen? Met één weet ik al niet wat ik moet doen.
Maar goed, dat wordt een boel weggeven dus. Verder wordt dat een paar leuke reisjes, studie (dan doe ik gewoon een paar jaar extra, en wat in het buitenland), motor + lessen, autorijlessen is dan misschien ook wel handig, een complete thuisbioscoop, pianoles, kleren, cd's, schoenen, dvd's en als ik dat allemaal heb kan ik vast nog wel iets verzinnen. En anders geef ik nog meer weg. |
Een huis kopen/laten bouwen, met vrienden een grote reis maken, familie ergens een plezier mee doen, het wegzetten voor rente en elke maand flink gaan shoppen.
|
Eerst een groot deel aan ouders geven, daarna uitgebreid shoppen en de rest nog bewaren voor later.
Dan heb ik er meer aan dan nu. |
klarinet
schaatsen kleding cd's heel veel leuke reisjes leuke cadeautjes voor iedereennatuurlijk vervolgstudie mijn kamertje eindelijk eens opknappen sparen om later nog meer leuke dingen te doen en mijn kinderen een goede toekomst te geven :o |
Een grasvlakte laten leeggooien, een enorm woonhuis op laten bouwen, allerlei gemakken aanschaffen voor mezelf, en nooit meer buiten komen. (y)
|
Jou 95 miljoen geven? :)
Om niet doodgemarteld te worden |
Mijn droomhuis bouwen.. (of 3 :D)
En de rest ergens op een rekening zetten voor als ik iets wil kopen, zoals schoenen, kledij, computer, reizen, ... Ohjah, en ik zou mss nog wat geld geven aan liefdadigheidsinstellingen.. (maar niet teveel hoor) |
Dat is wel echt belachelijk veel geld hoor :|.
-Opleiding -huis -rijbewijs -auto -hond -paardje -reizen met vrienden -jaartje londen -vooral veel delen -veel aan goede doelen -in elke grote stad van Nederland winkelen een weekje :p Euhm enz? :confused: |
Als je 190 miljoen hebt is het geen noodzaak om het op de bank te zetten trouwens, het is niet zo dat je het ooit op krijgt ws ;).
|
Citaat:
|
Oh ja, ik geef m'n zus en haar vriend een mooi huisje (y) En mezelf natuurlijk ook :P
|
Ik laat er een leuk museum van bouwen in de hoofdstad van mijn wereldomvattende imperium.
|
Citaat:
Het valt me wel op dat heel veel mensen hier dingen noemen die allemaal samen ook wel voor 1 miljoen gekocht kunnen worden. Voor 190 miljoen kan je echt wel wat meer kopen. ;) Ik zou er zowieso zo'n 50 miljoen van apart zetten; zodat ik daar nog rente van krijg, en 50 miljoen is natuurlijk altijd leuk voor het nageslacht. Van de rest zou ik ten eerste een groot deel aan een goed doel geven (Unicef, Amnesty) of anders zelf zoiets ondernemen. Van de rest de gebruikelijke dingen natuurlijk: autotje, bootje, huisje, prive-jetje, nog een huisje, kleren, kado's, geld aan ouders enz. En dan nog zou ik waarschijnlijk een heleboel geld overhouden. |
mijn studie, leuk huis, leuke auto, rijbewijs, privévliegtuigje, één miljoen naar lord Jon voor scholieren.com en de rest op de bank, kan ik lekker rentenieren :P edit: een eigen uitgeverij starten :D
Grim |
Ik zou mijn moeder echt niets geven. Ok, misschien zou ik haar een pand kopen waarin ze een restaurant kan verstigen. Maar laat 'r maar lekker werken voor d'r geld. Als ik mijn kasteel heb met mijn snookertafel, en mijn gamestations ben ik tevreden hoor.
|
Man, flikker op dan met die studie :D
|
Een nog door mij te schrijven rockopera financieren...
|
Citaat:
|
Een gedeelte geef ik weg aan vrienden, familie en goede doelen. Ik laat een leuk huisje bouwen, ga veel reizen en zet de rest op de bank.
|
Zou ik een herenhuis kopen, alle soorten bier kopen die er bestaan, een geheel onafhankelijk opinierend tijdschrift (geen zorgen hoe je het financieert) opzetten (of/en de Groene Amsterdammer een boost geven), donateur worden van wat fondsen (of een eigen fonds opzetten)
En nog een heel aantal dingen. |
Ik zou het in een koffer stoppen en in tuin begraven... voor later :cool:
|
Citaat:
(nouja, in het geval van een grote tuin dan...) |
Eigen huis(je) en vakantiehuis(je) kopen, natuurlijk ook een vliegtuig (incl brevet) om er zelf naartoe te vliegen, rijbewijs halen, mooie auto('s) kopen, familie ook een flink deel geven en dan ook nog maar de goede doelen
|
naar tokiooooo!
|
Een hele zooi weggeven, vooral naar goede doelen maar ook voor m'n zus en ouders. Nog een paar (10 ofzo) miljoen overhouden om lekker te gaan reizen en nog een huisje erbij. En ook nog wat op de bank (5 miljoen) :)
|
Citaat:
'k Zou een winkelketen met veganistische fair-tradeproducten beginnen. :) |
goede doelen, familie blij maken, mezelf flink verwennen, enne, heel arrogant worden:D (grapje)
|
in mijn portemmonnee stoppen
|
Citaat:
|
Paar huisjes kopen, in verschillende landen. En de rest van m'n leven de wereld rondreizen. Ofzo.
|
Rijbewijs + auto, kleding, miljoen of 7 aan goede doelen(msschn later meer), studie, en de rest op een rekening zetten.
|
op mijn bankrekening zetten en vette rente vangen :evil:
en dan koop ik een onbewoond eiland waar ik een duikparadijs en een luxe hypermodern hotel wegzet. En dat noem ik dan heel bescheiden 'AlopiA's Cottage' :cool: |
Huis kopen, nog eentje voor mezelf. Auto kopen (boeie dat ik dat rijbewijs nog niet heb, als de auto er maar is :D).
En stoppen met school en gewoon iets doen wat ik wél leuk vind! |
Mijn rijbewijs kopen en daarna naar de VS in een chervolet gaan touren en daarna jarenlang de wereld rondreizen en nooit meer werken of school.
|
ik zou het niet allemaal zelf houden iig...
|
Huizen kopen en heel veel reizen.
|
€1mln zelf houden, van de rest in 1 of ander ontwikkelingsland t onderwijs verbeteren oid...volges mij kan je met 190 mln best een eindje komen..onee 189 mln, nouja dannog
|
huizen over de hele wereld kopen
eigen ontwikkelingshulp opzetten de films die ik ga maken financieren genoeg geld apart zetten om van de rente te kunnen leven en mijn familie krijgt ook wel wat |
Leuk huis en een mooie auto kopen. En meteen met pensioen natuurlijk.
|
Ik zou overigens al mijn geld aan Saddam Hussein geven.
|
Citaat:
|
Stoppen met werken en lekker gaan genieten.
Uitgaven: Zeker al een auto en een reis naar Amerika of zo. De rest zien we wel. |
minstens de helft weggeven. Reizen, in Engeland gaan studeren, leuk apartementje in Londen kopen, nog meer reizen, geld aan mn ouders geven zodat ze kunnen reizen (we zijn nogal reislustig). Nog een huisje in Australie of Nieuw-Zeeland kopen. En daarna de wereldveroveren :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |