![]() |
Sluit je wel eens een weddenschap af?
?
|
Zelden tot nooit.
|
Wekelijks :D (in de vorm van dat zoeken we op!)
|
Slechts voor 'de eer' en bij onbelangrijke zaken.
|
Citaat:
|
Natuurlijk.
Ik wed dan met iemand dat zij geen seks met me durft te hebben. En dan zegt ze: Wedden van wel. Maar jij durft het niet. En dan zeg ik: Wedden van wel? En dan moeten we wel seks gaan hebben. |
Citaat:
|
Heel vaak, met mijn stiefbroers, ik kan mijn schoenen met 1 hand strikken en fluiten na 10 droge beschuitjes, we doen het meestal voor de eer of wie de afwas doet ofzo.
|
Nee, nooit.
|
Citaat:
|
Ik/wij sluiten altijd halve weddenschappen, we zeggen altijd dat we erom gaan wedden, maar uiteindelijk komt er niets van. Maar goed ook, dat kost me een boel geld aangezien ik nooit geluk heb. ;)
Dus, eigenlijk nee. |
En voor elk punt dat ik meer heb op mijn rapport dan mijn stiefbroer of hij dan mij geven we elkaar een euro, heb met mijn laatste rapport 13 euro verdient :D
|
Ik heb nog een weddenschap uitstaan tegen iemand dat ik van hem win met worstelen voor 2 kratten bier.
Maar hij chickende out, omdat anders zijn kleren vies zouden worden :| . Zal nu wel niet doorgaan. |
Uhm, eigenlijk niet. Ik verlies ze toch altijd :(
|
Jawel :D af en toe; niet over belachelijk grote bedragen.
Ik heb pas nog een hele grote weddenschap gewonnen met een vriendin. We hadden gewed dat zij een bepaald doel binnen school wel/ niet af zou krijgen, en ze had het net niet gehaald. gevolg: 10 twixen gewonnen ;) |
Bijna nooit.
|
Voor een bioscoopkaartje
|
Ja :D Dan voor een zakje Bits of zo, niet dat er meteen euri's over de tafel vliegen. Vooral met dingen als het EK en zo, maar ook bv of we bepaalde dingen voor school afkrijgen of hoe iets gaat gebeuren. Ik heb aardig wat Bits gegeten het afgelopen jaar :)
|
Citaat:
|
Nooit eigenlijk.
|
Nooit.
|
ja, bij het ek had ik er veel gewonnen
|
Citaat:
|
Vrijwel nooit, toevallig heb ik er nu wel 1 :D
Iemand zegt dat 'ie me kan fotograferen, ik zeg dat hem dat niet lukt. Op het moment denk ik dat het niet zo'n slimme zet was, hij gaat namelijk op mensen zitten en is best sterk :o Maar ach, we wedden voor een rood kleurpotlood, en dat kan ik dan nog wel missen :p :D |
Alleen bij grote voetbaltoernooien :cool:
|
Nee, niet echt.
|
always
|
Citaat:
|
Wedden = gokken = stom.
|
Af en toe. Ontstaan voornamelijk uit discussies waar we het ontzettend oneens zijn en dan op een gegeven moment zo zeker van elkaar's eigen mening zijn en zeggen: "ok, wedden!?!?". :D
|
Citaat:
Citaat:
|
nee, k heb erg gierige mensen in mn omgeving...
|
af en toe ,maar nooit grote bedragen
|
Citaat:
|
euh...ja laatst nog, om een pakje sigaretten..hehe
t ging om n potje tafeltennissen, k dacht dat k t wel aardig kon maar niet dus. had ik mijn pakje verloren. ja zegt ie: k geef je nog n kans, we gaan nog n potje doen, win je die, krijg je je peuken terug, verlies je m, krijg k nog een half pakje. omdat het gelijk op ging dacht ik OKE. je begrijpt...weer verloren, maar dat halve pakje hoefde ik niet te geven :D na lang smeken dan... maar nu heb ik het wedden wel af geleerd :) |
Nooit.
Wedden? |
Citaat:
|
alleen als ik zeker ben dat ik win
|
Citaat:
|
Nee, nooit. Als ik zeker weet dat ik win vind ik het zielig en als ik dat niet zeker weet dat vind ik het stom.
|
Paar keer per jaar.
Van inkoppers dat Kylie Minogue geen Amerikaanse is, tot aan domme 50/50 gokken. een jaar of vijftien (?) geleden speelde Eltingh op Wimbledon tegen Agassi, Eltingh was nog niet erg bekend geloof ik. Hij verloor de eerste 9 games ofzo, en toen zei ik 'wacht maar af de derde set gaat hij winnen'. Hij deed het nog ook. Had ik een gulden mee gewonnen :cool: |
heel af en toe.
|
Citaat:
|
ja... Tegenwoordig vooral voor ijsjes :D
|
soms wedden we voor een euri op sportwedstrijden.
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |