![]() |
Sneller klaarkomen met condoom
:confused:
Naar mijn id spoort dat niet echt maar het gebeurt dus wel. Ik heb de laatste 2 1/2 jaar de luxe gehad het zonder te mogen doen dus ik zal verder niet zueren over een condoom. Wat ik niet snap is dat ik er veel sneller door klaarkom. Sorry ik vind binnen 3 minuten toch een beetje te snel en ik zal vast niet de enige zijn die daar van baald:p Iemand een id hoe dit komt of moet ik gewoon niet zeuren en went het wel? |
Is het 1 keer gebeurd? Want dan kan het ook gewoon toeval zijn.
|
Misschien zit-ie heel strak :P Of heb je van die sjieke ribbels aan de binnenkant weten te krijgen (zou ik knap vinden).
|
Vreemd want bij mijn vriend duurt het dus veel langer.
|
bij mij duurt het mét rubbertje juist langer dan zonder
ik heb ook minder gevoel wanneer ik seks heb met condoom, dus eigenlijk is het een beetje onlogisch |
Opzich heb ik hetzelfde wel meegemaakt. Ben je net lekker 5 minuutjes bezig, zit je al zo ver in je plateaufase dat je gewoon er uit moet anders kom je. :( Najaw, dan ging ik maar verder met wat mondwerk om even af te koelen. :)
Waarschijnlijk juist omdat je nu wél met rubber doet, is dat anders, en reageert je lichaam daar op deze wijze op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Burzum - Jesus' Tod |
Citaat:
Wat nu? Kan haar moeilijk vertellen van hey doe is wat minder geil ik vind dit te goed :D Ghehe komt wel goed :o |
Citaat:
|
Citaat:
denk dat ze dat juist als compliment ziet waardoor ze nog geiler doet, dalijk ga je erin ben je al klaar |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |