![]() |
Wat is de Perfecte Kus ?
Hellaaa !
ik wil jullie mening horen over wat voor jullie de perfecte kus is :D BuBaaii xXx |
1tje met liefde gegeven
|
ythguaN dat is wrs wel het beste antwoord wat gegeve zal worden :D .
Maar hoe 1tje dan ? |
Nou, idd met liefde. En dan gewoon heel lief en zachtjes, niet meteen hoppa tong erin. Maar juist heel sensueel.. elkaar aankijken.. alles heeeel langzaam.. ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het is wel duidelijk toch? :p
|
Zo'n hele schattige lieve :) waarbij die héél verlegen kijkt maar ze best doet om nonchalant te lijken en daarom zo'n onwijs lief glimlachje heeft. En dan niet meteen knal hard, maar gewoon een beetje zachtjes en lief.
|
hmmmm filia dei ben al aant drome :rolleyes: :D
|
Citaat:
|
eentje van mn vriendje. gewoon een lieve, dus met liefde ja, en rustig beginnen, en dan beetje opbouwen.
|
heel langzaam en lang en elkaar daarna nog even lekker diep in de ogen aan blijven kijken
|
's Avonds in de winter helemaal doorweekt in de regen op het strand terwijl je met je voeten in de branding staat en die kus je de kou doet vergeten...
dat moet dan toch wel perfect zijn, meen ik... |
Van mijn vriendin, maar die heb ik nu niet, dus ja... :p
|
Zachtjes en lief. Het liefst met de spanning van de eerste zoen, das het leukst. ;)
|
Sithan, super mooi gezegd, juist een dichter ;) .
|
voor mij voelt een kus bijna altijd aan alsof het mijn eerste is fractuur ;)
lucky me :P |
TS, wat is voor jou de perfecte kus..? :p
Nujah, bij mij is het eentje die met plezier en liefde wordt gegeven, en waar men ook wel wat tijd en aandacht voor wil besteden. Dus niet zomaar eentje van 'hoppa' en terug weg.. verder ook traag, maar dan soms ook weer vurig enzo :p nujah, hangt beetje van het moment af. |
Bedoel je een kus op de mond?
Of een ander soort kus? |
Citaat:
|
volgens mn vriendin, langzaam, zwoel en niet de hele tijd met tong.. kan ik et wel in vinden =) kus met passie mmhh
|
hmm...
een van de juiste persoon, een gemeende en liefdevolle. ook geen omstanders, het liefst, op een rustige plek. de persoon en manier waarop vind ik veel belangrijker dan de plek, maar inderdaad een strand ofzo... *zijmelt* |
langzaam, gemeend, liefdevol en hmm:)
|
langzaam...lief en nog zo voort
|
Lief , zacht , weinig tong ieeeeeee , en elkaar elke keer aankijken en veel liefde voelen omg ik wil zoeeehoeeenen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder idd gewoon rustigjes en zachjes...... maar op andere momenten ook weer fel... :o |
een kus die met liefde gegeven wordt en waarbij je voelt dat ze evan geniet en jij ook :)
|
Gewoon, een kus van hem.
|
een lekkere lebber van de labrador... ;)
|
Een nibble-kiss. Of zo'n messy one die je echt níet in het openbaar moet geven ;)
|
Citaat:
|
lip, tong en mondsabbelen....terwijl je in zijn armen ligt en hij je gezicht vasthoud en je alleen heel heel verliefd bent.
tiptip: sabbel op zijn/haar onderlip terwijl hij/zij op je bovenlip sabbelt of andersom |
Citaat:
langzaam opbouwen, van zachtjes en speels naar hard en opzweped, afwisselen. ogen dicht en genieten :o |
mond niet te ver open, niet te veel tong, beetje pesten, lippen likken, kusjes, onverwachte pauzes etc...
|
zacht en sensueel
|
Citaat:
|
op de inhoud ga ik niet in, maar ik zou zeggen: in de bioscoop. als de ellenlange aftiteling nog bezig is, en de zaal leeg is :o en deze zoen bestaat dan uit verlangen naar mekaar, liefde, tederheid, en gaat gecombineerd met vlinders in de buik en een gelukzalig gevoel in het hoofd! oja en hij is met het liefste meisje van de wereld. :D
|
Zo'n eentje met de mond eventueel tong
|
De perfecte zoen is voor iedereen anders, maar voor mij is de perfecte kus:
Teder, liefdevol, naar-meer-vragend, vol verlangen, opwindend, plagerig, heerlijk, eindeloos, niet alleen tong maar ook afwisselen met op de mond zoenen. Elkaar eerst lang aankijken en de spanning opbouwen. Niet meteen er boven op duiken, ook niet meteen de tong erin.. :p Inderdaad zoiets als Alicia zegt |
;) *leuk topic*
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hangt van de mood af :)
|
dat ze door der knieen zakt en alleen nog maar kan brabbelen.
kom er dan maar achter wie het was. Jij of de alcohol. :D |
Citaat:
*droomt* |
De perfecte kus : is zo'n klein / lief / zacht kusje, waarbij je elkaar eerst heel lief aankijkt en dan rustig je ogen dicht doet om elkaars lippen te voelen. En dan het lieve geluidje van mijn vriendje erbij....shit dat moet ik een weekje missen ..
|
Citaat:
|
Met liefde :rolleyes: Dikke snikkel. Een lelijke trol die absoluut niet kan zoenen, ook al is het met liefde, is toch echt niet te verkiezen boven een lekker ding dat gruwelijk geil kan zoenen maar het alleen voor de lol doet.
|
Citaat:
Als ik kriebels in mijn buik krijg van een kus, dan is 'ie perfect :bloos: |
Citaat:
|
Bij mij begint het zoenen meestal rustig, aftastend, en plagend maar al snel wordt het een vurig spel met bijten, sabbelen, grommen en handen overal. :o
Tong (y) Goed, hoeft niet de hele tijd, beetje afwisselen is spannender... kleine zoentjes afwisselend op de boven en onderlip is ook erg opwindend. :) Ok, nu heb ik zin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |