![]() |
Hoe lang ben jij ooit in 1 stuk wakker geweest zonder tussentijds in slaap te vallen?
Dus wat is in uren de langste tijdsduur waarin jij ooit wakker bent geweest?
Mijn "record" is 41 uur, van gister. :D Zaterdagmorgen werd ik half 7 wakker, stond pas 11 uur op, maar ben toen niet meer in slaap gevallen. Toen ben ik wakker geweest tot half 12 's avonds op zondagavond (gisteravond dus). De nacht van zaterdag op zondag heb ik dus niet geslapen, dat komt omdat ik naar Sensation Black ben geweest. En toen ik gister half 12 's middags thuis kwam voelde ik me niet moe en ben ik dus niet gaan slapen. En hoe lang ben jij al eens in één stuk door wakker geweest? Antwoord in uren geven. |
eh 22 uur en toen was ik 8 , heb mijn ouders nog hè :(
|
23 uur geloof ik.
|
46 uur lang, augustus 2003.
|
36 uur ofzo
|
36 uur zo iets.. nachtje doorhalen
|
23 uur ongeveer
|
maakt het iemand iets uit?
iets van 50 uur, the afterparty kreeg een after after party, die een afterafterafter party enzo voort |
36 uur ongeveer
|
Geheel zonder slaap, ıets van bıjna 48 uur oıd?
|
45 uur en een paar minuten.
|
ongeveer 34 uur.
|
Ruim 60 uur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik geloof dat dat gewoon één nacht overslaan geweest moet zijn. Bijvoorbeeld afgelopen meivakantie: opstaan om een uur of 11, en de volgende dag om een uur of 12 naar bed gaan.
Dat is dus 37 uur. ;) |
hoogstens een uur of 28, ik heb mijn slaap nodig.
|
25 uur oid.
& iets van 50 uur met 1 uur slaap, en dan kan je eig beter helemaal niet slapen (n) |
Even uitrekenen..
40 uur volgens mij. |
Citaat:
|
Weet ik veel. Niet langer dan één dag in ieder geval.
|
40 uur ofzo, toen was ik ziek en dat was NIET leuk (n)
|
25 uur, ik ga mezelf niet vrijwillig terroriseren natuurlijk. Als ik kan en wil slapen dan doe ik dat.
|
Geen flauw idee. Denk maximaal 22 uur oid. Vind het verschrikkelijk om een nacht niet te slapen.
|
Rond de 40 uur denk ik. Lannetjes.
|
Citaat:
|
Rond de 36 uur denk ik; nacht overgeslagen. Ik hou van slapen, dus slaap ik graag goed :)
|
met schoolkamp wel eens enkele nachtjes overgeslagen, en dan misschien heel ff half uurtje in een bus oid opweg ergens naartoe half slapen,maar zoiets,zal dus wel rond de 72uur liggen
|
48 uur (lan + uitgaan ofzo)
|
euh...nou...niet lang..k kan t me ook zo niet herinneren, maar langer dan 20 uur kan t niet geweest zijn :bloos:
|
35 uur ofzo
|
64 uur. :) (onderstroom + freepartie + after + after-after + peter pan speedrock)
|
Citaat:
|
Weet ik veel.
|
38 uur. Vorig jaar schoolreis naar Rome. Dag van te voren niet geslapen, hele dag door Rome gelopen, had pijn in m'n poten en ging pas na middernacht slapen, omdat een lerares de weg naar het hotel niet meer kon vinden...
Ik had echt moordneigingen toen. |
op vrijdagen van het eerste halfjssr rooster moest ik om half 7 opstaan en ging ik soms om 1 uur naar bed, dus ongeveer 18:30 uur
|
35 uur geloof ik (n)
|
3 dagen non stop.
Ik had buikkramp ofzo, en van de pijn kon ik niet slapen. |
een uur of 45, in Las Vegas, het gevolg van overmatige alcohol en illegalere stimuli.
|
Dat weet ik echt niet.
|
Citaat:
|
32 uur
|
zesnveertig uur maar dat was met vreinden op weg naar spanjuh en we wuoden waker blijven en toen haden we eigenlijk een ongeluk maar we haden de bumperr gewoon achterin gegooit!! :D D:D: D:D:
|
ongeveer 4 dagen.
|
Uur of 40 geloof ik. En dat doe ik nooit meer, want ik ging er heel raar van dromen. :bloos:
|
Ik hou van slapen :o
|
21 uur
|
54 uur; lan-party; niet geslapen. Dan boodschappen doen in de c1000 na 52 uur is best grappig.
|
32 uur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |