![]() |
de storm
een vriend van mij zit al een hele tijd met onbeantwoorde gevoelens. hij had zijn gevoelens opgeschreven, maar wist er niet echt een "geheel van te maken" terwijl het idee erachter werkelijk heel mooi was. ik heb er iets van gemaakt voor hem, en nu vroeg hij of ik het hier op wou zetten voor commentaar.
ikzelf ben er nog niet helemaal tevreden over, maar vooruit.:) Een ongekende storm Woedt in mijn overvolle hoofd Gevoelens en leugens Raken hopeloos verdwaald de storm die gaat voorbij maar alles is verward en mijn hoofd is te uitgeput om de chaos op te ruimen de bezems bieden zich aan en maken schoon schip maar maken geen onderscheid tussen gevoelens en leugens zo sta ik voor de vraag is dit wel wat ik voel? Of probeer ik vast te houden Aan een leugen? Waarom wil toch die storm Die mijn hoofd verward En een chaos achterlaat Niet verdwijnen uit mijn leven? commentaar is meer dan welkom :) |
jeetje, dit gaat wel heel diep! mijn complimentjes voor dit zeer gevoelige gedicht :) klap klap (applausje erbij )
|
Ja...op zich wel mooi. Maar dat verhaal er boven hoeft er natuurlijk niet persé bij. Nu lijkt het wel alsof je een excuus zoekt voor het plaatsen van je gedicht.....en sinds wanneer is dat nodig?
:cool: |
hey,
het is een goed gedicht ik snap echt niet waarom je er ontevreden over bent :eek: |
Citaat:
ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd een beetje vaak post, vandaar. ik heb hem vrij snel geschreven, dus ik wist niet helemaal of hij wel goed over zou komen. dankjewel :) |
;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |