![]() |
Wat is het raarste tijdstip waarop je een bepaald "product" hebt gegeten?
Ik heb op Sensation om 6 uur 's ochtends een stuk pizza gegeten.
En bij jullie? Wat is jullie raarste tijdstip ooit waarop je gegeten hebt? En wat voor eten? Want ja, ligt er ook aan he. Kijk, een boterham om 7 uur 's ochtends is niet echt raar, das ontbijt, maar bijvoorbeeld frieten om 7 uur 's ochtends is uiteraard best raar. Zet het hier in dit topic. |
Ach ik leef vrij onregelmatig en eet ook vrij raar. Midden in de nacht eet ik alles (van een engels ontbijt) of 's ochtends vroeg hamburgers
|
Een boterham om 7 uur 's ochtends kan raar zijn als je normaal gesproken pap eet op dat tijdstip. Het hangt onder andere af hoe je leeft en hoe de cultuur is.
|
ik eet eigenlijk nooit 'foute' dingen op 'rare' tijdstippen.. althans ik kan me niets herinneren!
|
kep om 5.30 na t stappen een doos kokos koeken opgevroten
|
Ik ben ooit midden in de nacht eens gaan snaaien, om vervolgens sla-zonder-iets op te eten. Vond het wel raar :P
|
Mjah, wat is raar...? De meeste mensen vinden dingen als 's ochtends vroeg chips eten of als avondeten appeltaart wel vreemd. 'k zou niet weten of dat het raarste tijdstip is waarop ik een bepaald "product" heb gegeten, maar das enige waar ik op dit moment op kom.
|
Om 9:00 's ochtends de frituurpan aan en een lekker groot bord patat wegwerken :cool:
En het smaakte prima :) |
ik heb nooit op rare tijdstippen raar gegeten
|
Mja, ik heb wel vaker eens midden in de nacht wat uit de koelkast gehaald. :o Salade of zoiets is het dan meestal.
|
Ik trek me echt niets maar dan ook niets aan van tijd mbt eten :o. Vandaar dat het bij mij nogal eens voorkomt dat ik rare dingen eet op vreemde tijdstippen, denk aan pastasalades 's ochtends heel vroeg, heel veel frituurgebeuren midden in de nacht, enz enz. Heerlijk :o!
|
Om 6 uur in de ochtend een pizza eten is echt niet raar als al lang wakker bent. Sowieso leef ik niet op tijd, maar op m'n gevoel. Vooral in de vakantie. Ik weet dat dat niet gezond is, maar ik neem echt niet de moeite om op 7 uur op te staan om iets te eten en daarna weer terug me nest in.
|
Uhm wat is raar... ;)
als nachtdiertje heb ik wel wat dingen 'snachts gegeten. En ik ontbijt ook dikwijls met een bord pasta. Soms eet ik een hele dag niets. |
half 7 in de ochtend een bus pringles gegeten :|
|
Ik heb weleens om 3 uur 's nachts pannenkoeken zitten eten. Maar of dat raar is?
|
Rond half vijf 's morgens konijn, telt dat als raar? ;)
|
Citaat:
(sorry, ben te flauw en bijdehand op dit moment...) |
Haha noujaah of het raar is...maar om half 11 sochtend een patatje met een frikandel :D of gewoon om 8 uur iets uit de automaat halen op school :P terwijl je net hebt gegeten
|
bakje kersen als avond eten?
Daar blijft het wel bij :P |
ik eet vaak zat als ontbijt pasta, of iets anders wat is overgebleven van de avond ervoor. verder heb ik ook enorme snaaibuiten na het uitgaan, dus zit ik om 5 uur snachts op de bank pizzabrodjes te eten ofsow..
|
half 7 smorgens een keer mijn eigen kots dorogeslikt geloof ik...
naja het kwam er later alsnog uit :rolleyes: :cool: |
Citaat:
Wow. :o |
wat is een vreemd tijdstip :confused:
ik eet gewoon wanneer ik honger heb, niet boeiend hoe laat het dan toevallig is. |
Eh, tsja, ik eet niet zo raar. Soms chips 's ochtends, en laatst een kaasouflé om een uur of 4/5 's nachts.
|
niet echt raar , maar op kamp van 3 jaar geleden ooit, zaten ze om 5 uur chips te eten. *kots*
|
Oh ja, een keer gingen een vriendin en ik 's ochtends bij de Mac zitten koffie drinken (hoe suf eigenlijk, maar we waren de eerste paar uur vrij en moesten wachten tot de winkels open gingen) en toen kregen we de eerste lading friet, echt zo'n hele berg. Het was een uur of 8 toen :D
|
Rond 5 uur 's morgens friet :)
|
Zaterdagnacht werk ik in het café van m'n vader, en rond 7-8u 's morgens gaat het personeel geregeld een hamburger eten op de markt (zondag is het daar markt). Ik eet heel soms wel eens mee, maar alleen als ik écht grote honger heb ;).
|
Rond 4 uur 's ochtends een gebakken ei, cracker met kaas en een beker melk
|
Om 4 uur s'ochtends pizza. Niet aan te raden...
|
Na het uitgaan willen we nog wel eens naar de Mac gaan. Vorig jaar in de bus naar Spanje heb ik ontbeten met Pringles (geen aanrader!). En in Praag gingen we om 3 uur smiddags ontbijten met een schnitzel, friet, sla (en om tien uur weer hetzelfde maar dan als lunch/avondeten). Naja op vakantie eet je sowieso vaak raar ;) .
|
nu ik eraan denk misschien een lemper bij het ontbijt
|
al genuttigd als ontbijt:
duvel boterham met paprikachips en ham redbull m&m's voor de rest heb ik al wel alles gegeten op elk moment van de dag. |
rond 10-11 uur ipv school nr een vriend toe en daar frikadellen en bier.:o
|
ik eet 's ochtends vaak warm eten, zoals pasta enzo. En verder eet ik gewoon waar ik zin in heb, en dan vaak heel veel op rare tijdstippen. ook op reis naar budapest om half 6 'sochtends als je moet overstappen brownies enzo eten of heel veel pizza of mac donals om 8 uur enzo:D heerlijk (y)
|
Die keer dat ik ontbeet om een uur of 10 met een restje Chinees kan ik me nog goed heugen.
|
Om tien uur 's avonds een boterham.
Ehm en enkele jaren geleden als ik wel eens migraine had zodat ik overdag niet kon eten; 's nachts om drie uur een bord pasta bij de herhaling van Studio Sport, LOL. |
ik weet het niet..shoarma na het uitgaan.. of 'sochtends vroeg een broodje paprikachips
|
Citaat:
sorry? |
Bilk Schultenbrau en een zak chips als ontbijt. ;)
En natuurlijk kebab 's nachts, maar dat is niet abnormaal meer. |
biestuk als ontbijt was wel maf, verder ben ik fan van frituurontbijt na t stappen maar das niet echt maf. verder ontbijt ik regelmatig met soep maar das ook niet zo maf. euhm tequilla ontbijt als variant op champagne ontbijt was wel heftig maar dat was op terschelling
alleen ontbijt gewoontes zijn raar, het is niet raar om om 8 uur s avonds wat dan ook te eten. (oh ja de friese gewoonte om s middags warm te eten blijf ik maf vinden) |
Een tijdje terug had ik om 7 uur 's ochtends chips als ontbijt.
Ook wel eens een keer 's ochtends als ontbijt shoarma/pizza/spek gegeten :D Restovers van de vorige dag :P |
na uit gaan denk ik, dan kan ik trek hebben in de raarste dingen. Smorgens ontbijten met een stukl taart, toen ik het nog mocht, geen probleem (Y).
|
wakker worden gemaakt door je vader voor een haring...:) en voor de rest, ik werk al jaren in de horeca en eet daardoor heel erg onregelmatig, dus soms eet ik om 4 uur s'middags warm en soms om 4uur s'nachts.
|
Om 5 uur s'nachts brood met veel mayo ham kaas en indiaanse curry :D. Verder in het weekend om 3 uur s'nachts shoarma maar of dat nou zo raar is :confused:
|
Ontbijten met cola is denk ik het raarste van mijn kant.
|
Citaat:
ik ben niet zo raar verder |
Niet heel raar, maar gisteravond om 23.30 had ik echt enorm zin in een McFlurry met M&M's. En daar heb ik mooi aan toe gegeven :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |