![]() |
internet op vakantie?
ga jij als je op vakantie bent op internet?
ik wel, zoals nu, ik ben in italie, en in dat huis waar we zitten is toevallig internet dus ga ik wel even op internet. andere jaren zaten we in hotels en ging ik altijd op zoek naar een internetcafe. even contact met t thuisfront haha |
Ik niet hoor...vakantie is vakantie.. Geen internet! Liefste wel radio ofzo!
|
Als de omstandigheden 't toelaten wil ik wel even mijn mail checken. :)
|
Meestal niet. Bijna nooit eigenlijk.
|
Nooit
|
Nee, waarom ga je dan op vakantie?
|
Nee, dat is een beetje wanhopig (sorry jet :( )
|
Ja, om een email naar mijn ouders te sturen dat alles goed gaat en wat ik heb gedaan.
|
nee, ik heb op vakantie nog nooit op inet gezeten
|
wanhopig? neeee man, jeeetje, maar ik ben ook gewoon met mn ouders op vakantie altijd, dus ik heb geen keus.
volgend jaar met vriendinnen dus dan ga ik ook heus niet op internet. |
nee bijna nooit, k neem mn discman mee en 2 boxen en dat is goed genoeg (y)
|
ja om mijn mail te checken en zo, er is altijd wel een internetcafe in de buurt dus waarom niet
|
IK heb misschien een keer of 2 internet. Maar dan alleen om even mijn mail te controleren.
|
Nog maar één keer gedaan, toen ik in Rome zat. Verder eigenlijk nooit.
|
Ik niet, nooit gedaan, vind ik niet echt nodig ook.
|
Ajb niet :o
|
Nee, en ik heb dit jaar op vakantie ook de mogelijkheid niet om op internet te gaan.
|
nee
|
Citaat:
|
ja zo verslaafd ben ik wel :o
|
Nee, ik heb wel andere dingen te doen dan.
|
Vorig jaar voor het eerst. Was meer eigenlijk om te kijken of thuis wel alles goed ging (beetje ingewikkelde situatie), niet echt omdat ik zin had om te surfen of chatten ofzo.
|
nee, dan ben ik niet echt 'weg' en dat wil ik toch graag wel zijn
|
Ja ik ga wel eens via internet op vakantie. Ik heb de gewoonte om in de zomervakantie mijn "kamp" te verplaatsen naar bijvoorbeeld een Italiaans of Duits forum. In de kerstvakantie ben ik nog naar een Zwitsers forum geweest. Met Pasen een weekendje naar een Vlaams forum waaraan ik nog een vakantieliefde heb overgehouden!
|
Citaat:
|
Ligt er aan of m'n vakantie boeiend is. Toen ik een paar jaar terug nog met m'n ouders op vakantie ging, gingen we wel eens dagen naar musea en als ik iets saai vind... En soms hadden ze in die musea wel eens computers met inet en ja, toen ben ik gaan internetten ipv suf door dat museum rond te lopen. ;) Maar ik ga niet speciaal op zoek naar een internetcafé.
|
Nee. Maar als ik op vakantie ben is het ook niet meer dan 2 weken, en dat kan ik wel uithouden zonder internet. :) En dan heb ik internet ook niet nodig tegen verveling.
|
nope :)
|
Nee, nooit.
|
Nee, dan heb ik wel nuttigere dingen te doen.
|
Nee. Ik ben niet verslaafd.
|
Citaat:
|
Ik zit nooit in een huis of tent met internet, en ik weiger het om zo'n stom internetcafé op te zoeken. Dus nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor al de mensen die het niet doen:
hoe hou je dan contact met het thuisfront? Of bel je ze gewoon uit hun bed? |
Citaat:
|
Nooit, kost allemaal weer geld en bovendien ben ik niet voor niets op vakantie
|
Citaat:
Nee dus, vrijwel nooit. Alleen als de gelegenheid zich daar toe doet, maar verder hoeft dat niet zo van mij. Vakantie is vakantie! |
Ik ga dit jaar niet op vakantie, dus dat dilemma heb ik niet!
|
Citaat:
|
nee, computeren doe ik thuis al genoeg.
Behalve dit jaar dan want we nemen de laptop mee :bloos: Dan zal ik wel ff internetten :) |
Als ik op vakantie zou gaan, dan zou ik er echt niet over peinzen om een internetcafé op te zoeken!
Ik zou niet eens naar huis bellen (toch niemand tegen wie ik iets kan vertellen). |
In Slowakije ben ik wel geteld een internetcafe tegengekomen, en daar had ik geen tijd of behoefte om erin te duiken. Als ik naar Duitsland ga kom ik in een klein dorpje terecht waar ze geen inetcafe hebben, en zal ik ook zeker niet de moeite doen om een pc te vinden.
Nee dus |
Nee. Ik doe het wel altijd in die volgorde: eerst internetten en dán pas op vakantie. Mijn Franse chicks voor over een week of twee heb ik allang geregeld, makkelijk toch?
|
Nee. Hebben ze vast niet op die camping.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet, maar op vakantie trek ik me terug.
Geen telefoon, computer, tv, niks. Alleen de radio mag aan. De wereldontvanger gaat trouwens niet op Radio 1 ofzo. Maar een lokale zender of zo iets dergelijks. Ja, back to basic. As far as it goes. |
Ik ga nu nog met mijn ouders mee en dan sturen we 1 of 2 keer een mailtje naar mijn broer, dan mail ik gelijk een vriendin ofzo :P verder niet en het is ook absoluut geen noodzaak o.i.d...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |