![]() |
telefoon gestolen
Stel je mobiele telefoon mét abbonement wordt gestolen op vakantie én je hebt er geen verzekering op zitten, welke mogelijkheden heb je dan om je abbonement stop te zetten. En kan dat uberhaupt wel zo makkelijk?
|
Volgens mij kan je hem laten blokken, of je dan nog een tijdje abbonementskosten moet betalen weet ik niet...
|
Dat kan toch neit anders, je hebt toch gewoon een 2 jarig contract dat je niet zomaar stop kan laten zetten
|
je moet em zowieso zsm laten blokkeren door je provider te bellen, dan krijg je binnen 14dagen een nieuw simkaartje per post ,waar dan je abo op zit en dan moet je zelf zorgen voor een mobiele telefoon waar je dat kaartje in doet, want je bent toch minimaal die 2jaar elke maand dat bedrag per maand kwijt,dat sowieso...
|
Mwoah dit was dus voor een vriendin van mij maar dat blokkeren gaat wel enorm makkelijk. Bedoel ze wilde haar nummer weten, adres en geboortedatum. Dat is toch raar dat ik dan zo makkelijk haar simkaart kan laten blokkeren bedoel dat zou je dan zomaar bij best veel mensen kunnen doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een hele moeilijke procedure? dat je een brief moet sturen ofzo? en ondertussen is der voor €200,- gebelt met je gsm |
bankpas blokkeren is ook heel simpel. En dat is idd ook wel pure noodzaak.
|
Citaat:
|
Ja, als je die simkaart dan thuis krijgt gestuurd, heeft diegene er inderdaad niks aan. Maar als je simkaart ineens wordt geblokkeerd door een of andere pestkop... lijkt me toch niet echt leuk :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |