![]() |
Genesis
de beste band ooit genesis, wie kent ze , vooral de periode 1969-1975 met Peter Gabriel is te goed. Na 1975 neemt Phil COllins de voice over tot 1993. wie kent ze (y)
|
Wie kent ze niet.
|
beste band ooit mn reet :rolleyes:
i can't dance is wel grappig |
ik bedoel de peter gabriel periode echt downlaoden.... genesis - watcher of the skies , i know what i like, the musical box. toppers
|
Goede metalkelder :evil:\m/.
|
wel een leuke band op zich.. Maar zeker niet beste band ooit..
|
Citaat:
|
een goede band, met erg goede nummers, een van de betere in zijn soort,maar niet de allerbeste band ooit ofzo
|
fijne muziek om zo nu en dan eens te luisteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken alleen de Phil Collins-periode. |
Citaat:
Ik hou niet van Phil Collins, ik krijg op de een of andere manier braakneigingen van hem, en de Peter Gabriel tijd ken ik niet echt dus kan er geen oordeel over vellen. |
Altijd uitkijken met subjectieve woorden als "de beste band ooit". Ik ken Genesis, maar vind het niet zo bijzonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
En noem zo een band aub NOOOOOOOOIT de beste band ooit, want dat gaat slechts 1 iemand vinden hier, en dat ben jij. |
Citaat:
|
Het is zeker een van mijn favoriete bands. De eerste 2 albums met Phil Collins op zang zijn trouwens ook nog zeer goed, maar toen daarna Steve Hacket de band verliet werd het wel stukken minder.
En i can't dance is een kut nummer |
Ik houd van Genesis! Jammer dat de meeste stront van tegenwoordig het bij lange na niet haalt bij Mike Rutherford en zijn kornuiten.
|
/kick
Genesis tót 1977 (het Seconds Out live-album) is supervet. Nummers als Musical Box, Eleventh Earl Of Mar en Supper's Ready worden nu niet meer gemaakt volgens mij... Toen Steve Hackett de band verliet werd het toch stukken minder vind ik - de singles van de Phil periode kan ik wel waarderen, maar een heel album hoeft van mij persoonlijk niet.... Ennuh, TS - "echt downlaoden.... genesis - watcher of the skies , i know what i like, the musical box. toppers" DOWNLOADEN? Kopen die shit. Vrijwel alle Genesis cd's zijn te krijgen voor 8 of 9 euro (m.u.v The Lamb en de overige dubbelcd's). Ik heb vrijwel alle cd's van ze, moet er nog een stuk of 6 (van de 23 of 24). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De muziek die ik van ze ken kan ik goed naar luisteren, maar Queen is in mijn ogen de beste band ooit:)
|
Seconds Out is wel een van mn favoriete cd's
|
lalaa
|
Citaat:
http://www.pimderks.com/iwia :D |
GGGGG Genesis!!!!
:o vergeef het me, k ben stoned |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rockcafe Backstage? Zo, ja. Dat Cafe is van mijn tante Astrid ;). |
Als iemand niet kán en mág zingen, is het wel Phil Collins.
|
Ik wist niet eens dat Peter Gabriel daar bij heeft gezongen. :o
Oftewel: ik ken alleen de Phil Collins periode, en ze hebben zeker goeie nummers gemaakt. |
Citaat:
Anyway, het gaat daar al zo goed dat ik als ik bier bestel standaard HJ krijg, of ik het wil of niet. Dus da's positief :D |
Iedereen kent ze.
sowiezo van I can't dance. Ik heb Selling England by the Pound van ze, schitterend album, uit hun 'vroegere' tijd. |
ik veracht phil collins
ik hoop dat ie dood gaat en hard ook. |
Citaat:
phil collins is goed, genesis ook het is alleen niet iets wat ik vaak luister |
Citaat:
Maar je zult je zin krijgen, ooit. Mag ik vragen vanwaar je haar jegens hem? |
Citaat:
strutter haat hem ook en daar heb ik me net 5 min lang over op lopen winden <3 ik haat hem omdat ik zijn hoofd niet kan uitstaan en ik hou niet van kale mannen |
Citaat:
|
prak prak
|
Citaat:
|
Citaat:
Barman Theo dus... |
Braak, heb een hekel aan Genesis en die andere symhponische Rock. Bleh.
Doe mij maar the Doors, Deep Purple, Led Zeppelin of wat nieuwerwetse Black Metal :). |
tis opzich wel mooi ja :)
|
ze hebben toch ook nog een album gemaakt met die Screaming Trees zanger? Dat was ook nog best ok. (y)
|
Citaat:
|
Best wel geinig, vooral met Steve Hackett als lead-gitarist en Phil
Collins achter de drums. Gabriel's teksten zijn ook wel oké, alhoewel ik nog steeds niet weet waar The Lamb eigenlijk over gaat.... :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |