![]() |
Wat vind jij irritant aan je huisgenoten?
Mijn ene huisgenoot jat zelfs het pleepapier uit mijn douche en danst regelmatig op nachtelijke tijdstippen op muziek van DJ Paul Elstak.
Mijn andere huisgenoot is verantwoordelijk voor het feit dat ik de aankomende vier weken geen gebruik kan maken van de wasmachine en het internet. Heb jij huisgenoten die je liever vandaag dan morgen ziet vertrekken? Waarom? |
Mijn ouders? Ja, soms kan ik ze wel villen. Maar daar zijn ouders voor he... :)
|
Eentje speelt cello en ook, hoe heet dat, zo'n soort grote cello, in een orkest, en soms nodigt ze wat vrienden van het orkest uit en dan gaan ze een avondje samen oefenen. Maar ze houden wel op ruim voor ik wil gaan slapen, en ze spelen best goed. En eentje praat erg veel, wat soms irritant is, maar meestal is dat wel leuk.
|
roken, te laat(vroeg) thuiskomen, herrie, etc. niet echt super bijzonder erge dingen
|
ze is voor drie weken naar Australie :mad:
kan je niet maken zoiets |
Citaat:
|
Mijn broertje kan irritant gaan doen en behoorlijk zeuren als hij z'n medicijnen een poos (stiekem) niet in neemt. :nono:
|
Citaat:
|
Nee, dan moet ik zelf koken en wassen.
|
mijn ouders en zusje, maar ik vertrek liever zelf dan dat zij vertrekken en ik nog steeds in dit foute dorp woon
|
ik zit vaak tot s'avonds laat nog muziek te luisteren en dat vinden ze niet erg, dus dat is wel okee. maar ja een zo'n gast die probeert altijd onder zijn huisklusjes uit te komen waar ik wel de balen van begin te krijgen.
verder heb ik een huisgenote die probeert gitaar te spelen, maar dat niet kan en ik bied haar vaak genoeg aan het haar te leren, maar dat wil ze ook niet. verder heb ik nog een huisgenoot die hier ook op dit forum actief is, en die gast die spoort gewoon helemaal niet. |
Mijn moeder gooit klein afval in de afwasbak wat ik er dan allemaal moet uitvissen voordat ik ga afwassen. Denk aan kaaskorsten, lipjes van pakken, fruitafval, etc.
O ja en ze doet nooit op tijd boodschappen, waardoor we vaak één of twee dagen zonder koffie, toiletpapier of tandpasta zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n zus kan aardig irritant doen. Maar ik zou niet willen dat ze vertrekt. M'n ouders kunnen ook irritant doen, maar daar zijn het ouders voor en gelukkig zijn ze meestal lief. Maar als ik m'n muziek op heb staan moet ik van hen allemaal oordopjes in. Dan doe ik het maar en zijn ze weer tevreden dus ik vind het wel best zo :)
|
Ik heb geen huisgenoten. ;)
|
Mijn broer en mijn ouders kunnen aardig irritant doen. Maar ik vertrek liever zelf dan dat ik hun zie vertrekken.
|
Vanalles.
|
Citaat:
Bij mij kussen ze mijn schoenen. |
:D
On topic: van m'n vader heb ik eigenlijk geen last, alleen als ie de computer bezet houdt. :o |
Mijn zusje en mijn moeder maken vaak ruzie, zoals bijna altijd het geval is bij pubermeisjes en moeders. :o :P Verder laat iedereen ALTIJD het licht op de wc aan, de radio aan staan, de computer aan staan, enz. :(
|
Mijn vriend dus... Ehm, hij laat vaak eten open op het aanrecht staan, zodat het lekker uitdroogt. En hij is vrij obsessief netjes.
Maar verder is hij ook heel leuk hoor :) |
-bijna dagelijks andere kerels mee naar huis nemen die ik dan 's ochtends in de douche nietsvermoedend tegenkom na het douchen.
-geen wc-papier meenemen als het op is -haar afwas bij het mijne stallen terwijl ze zelf ook een keuken heeft -mijn bier opdrinken (ik ben de enige die bier heeft en die de bierkoerier laat komen of zelf gaat halen) :mad: dat is echt de grootste frustratie -de wasmachine (die tegen mijn kamermuur aanstaat) op onaardse tijdstippen aanzetten Verder zijn ze best lief :) |
Citaat:
en aan m'n zus irriteer ik me altijd, die is gewoon vervelend :p m'n nichtje van 4 maanden, daar kan ik me niet aan irriteren :D |
De vriend van mijn huisgenootje had mijn shampoo meegenomen toen het uitging.
|
Ze zitten onder mijn naam te chatten op DK.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
T was niet mijn vriend en hij jatte die shampoo toen hij verhuisde en welke washandjes???
|
Citaat:
|
Ze houden vaak de computer bezet en ze laten het licht onnodig aan. Maar verder zijn ze wel okee.
|
Citaat:
|
M'n zusje steelt mijn kleren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, ik had je even verkeerd begrepen, ik had namelijk gelezen "De vriend van mijn huisgenootje had mijn shampoo meegenomen toen het uitging," dat betekent dat hij eerst de shampoofles meenam en het toen pas uitging. Wat voor shampoo was het? |
Citaat:
Ontopic: Dat ze me om half drie uit bed halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze vergeten nog wel eens deuren te sluiten :p
|
Mijn moeder is eeuwig chagrijnig en mijn broertje zit altijd net op de pc als ik wil :mad:
|
met mijn kamergenoot is niks mis want hij is superleuk, met mijn ganggenoten is alles mis want ze koken vies en soms al op zondagochtend om 9 uur en dan wordt ik wakker door zo'n vieze pindageur, bah, ze stinken als ze naar de wc zijn gegaan en ze zeuren over mijn harde muziek en als ze ook maar een bed horen kraken gaan ze al op de muren kloppen.. daar gaat mijn sexleven. (n)
|
Mijn onderbuurman kan zijn muziek nogal hard hebben staan, zo erg dat de buren wel eens komenklagen.. en mijn ruiten meetrillen :mad: En mijn kamer en die van mijn buurman zijn heel gehorig, niet echt leuk als hij dan een meisje mee naar huis neemt (ook heeft hij draaitafels gekocht en hij kan er nog niet veel van...):D Ook buurt iedereen hier maar bij elkaar, heel gezellig maar soms wil je ook even alleen zijn.
Maar verder zijn mijn huisgenoten heel relaxt. |
Citaat:
Maar ik steel haar kleding ook dus. :o |
ik woon nog thuis
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |