![]() |
Centen inwisselen?
Ik heb een pot waarin ik mijn kleingeld doe. Een groot deel van de inhoud bestaat uit eurocenten.
Is het noodzakelijk om die in te wisselen, met oog op de verdwijning van deze muntjes uit de winkels? |
ze moeten ze hoe dan ook nog aannemen alleen gaat de winkel ze niet meer in de samenleving terug laten vloeien...
|
en je gaat me tog niet vertellen dat je egt 1000 centjes hebt ofzo....andes is et denk ik beetje zinloos om di in te gaan leveren!
levert ni eg veel op...denk ik dan weer als kansloze financieel bij de grond zittende jongen |
Sinds de invoering van de euro flikker ik bijv. na het uitgaan al het kleingeld dat ik heb in die pot, dus dat zijn er best veel j a. Ik heb geen zin in een stuiterdikke portemonnee vanwege die kleine kutmuntjes.
|
ga naar de bank en zeg dat je et op je rekening wil hebben.... Het kost wel even wat werk maar dan heb je ook wat :D
|
Citaat:
KETJING |
Citaat:
|
inwisselen bij de bank. kost volgens mij ook nog wat geld maar als je die hele pot in 1 keer doet kan dat wel
|
nou ik heb mijn spaaarpot van al het domme klein geld ingewisseld bij de bank ( bij die machiene)
en ik had nog 193 euro aan klein geld :D :D maar goed, wat moet je anders met al dat kleine muntgeld, |
Of het geld kost weet ik niet maar ze hebben er machines voor die het geld tellen bij de bank :-) heel makkelijk.
Citaat:
2. De regel is het volgende, de 3 winkel mag weigeren als het bedrag wat betaald moet worden niet evenredig is met het biljet waarmee betaald word. v.b. Ik koop een mars van 0.55 en wil betalen met 200 euro, dan mag dat geweigerd worden v.b. Ik koop aan 500 euro boodschappen en ga dat betalen met 50.000 1 eurocentjes dan mag dat tevens geweigerd worden |
Ga naar de lokale rabobank, daar kan je ook contact geld storten, iig hier in Groningen wel (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |