![]() |
Ghost Dance
Ik had er ooit (paar jaar geleden) een paar nummers van ze, maar nu kan ik weinig van ze vinden. Weet iemand een site waar je cd's van ze kunt kopen of liedjes downloaden. :bloos:
|
Citaat:
|
Bingo @ soulseek ;). User MorbidCuriosity
|
Citaat:
kan die eindelijk wat vinden |
Citaat:
|
verder niemand :(
|
goede keus (y) maar verder kan ik je niet helpen aan mp3tjes
|
Nooit van gehoord geef 'ns een beschrijving?
|
dit is hun e-mailadres www.ghostdance.co.uk
Ik denk dat je daar beter naar info kan zoeken, aangezien ik het moeilijk vind om een band te beschrijven. ;) |
Vreemd e-mail adres.
|
ik bedoel site
sorry :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: |
Nou fuckie, ik hoef alleen maar de foto's te bekijken om te zien dat dit een geweldige band is.
AnneMarie van Skeletal Family (met geweldig haar) Gary Marx van de Sisters of Mercy Steve Smith van Red Lorry Yellow Lorry Wat wil je nog meer? AnneMarie had in ieder geval vroeger een geweldige stem. En zonder haar is Skeletal Family niet zo heel goed meer. Ze hebben een of andere jonge zangeres gescoord, maar die klinkt niet echt als AnneMarie, helaas. "Trust us, the minute Anne-Marie starts back-combing her hair you’ll be the first to know." *zucht* |
Ik vond haar stem wel goed juist, alleen de aanblik van dat platte lange blonde haar en dat lichtblauwe spaghettibandjeshemdje is wat ontsierend ;)
|
Citaat:
Ik moet wel vermelden dat ik een berg mp3tjes heb kunnen downloaden op soulseek, en ze zijn best wel vet. |
Ik heb ook al wat gevonden op soulseek. (y)
Leuke muziek ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |