![]() |
[tekeningen] mutant
http://www12.brinkster.com/villanico...ges/mutant.jpg
kwaliteit is wat lager omdat ik geen scanner heb. heb dus met digicam gefotografeerd en beetje contrast verhoogd. comments please? :) |
Ziet er mooi uit! Het is niet alsof je naar een plat plaatje krijgt, het heeft diepte.
|
Ik vind de ogen mooi! :cool:
|
heeel erg vet! echt niks op aan te merken, en ik heb lang gekeken.
misschien moet je m uitwerken? met een lichaam en achtergrond en zo? ben benieuwd wat ie dan wordt. |
wow, echt goed
|
jep dat is duidelijk iemand die door een 'nuclear disaster' ge-muteerd is
|
hij is erg mooi maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat de verhouding met de neus en onze linkerkant niet helemaal klopt.. ? maar erg goed poeh zier er erg professioneel uit!
|
de ogen en oren lijk je vanaf vanvoor te bekijken, terwijl de neus naar links staat, en de mond nog verder opzij.
In principe vind ik dat niet eens zo storend, een mutant is een mutant, die zijn vast ook scheef. Ik vind em heel erg mooi, en de ogen en tanden vind ik geweldig. |
hm, niet mijn smaak qua tekening, maar de diepte erin, heb je heel mooi gedaan... Hoor't zo dat de ogen scheef staan? de rechter lijkt namelijk iets schever als de ander.. Maar als't zo hoort, no problem.. Zoiets stoort me alleen...haha (y)
|
prachtig geweldig compositie, geniaal waar dat rode kruisje geplaatst is. met andere woorden hij doet het niet meer
edit: WTF, nu doet die het wel :S. Ik vind hem wel stoer (y) |
Citaat:
heb nog een mutantbaby in een jampot maar die heb ik nooit helemaal afgemaakt... ik denk dat ik m binnenkort eens afmaak |
in een woord: GEWELDIG!:)
super mutant :D het is heel plastisch, kun je bijna vastpakken. leuk gedaan |
erg vet maar dat wist je al
|
ik zie een kruisje, zal wel weer aan mij liggen:/
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |