![]() |
achtbaan gevoel
waar krijgen jullie dat gevoel als je bijv een vrije val maakt met de achtbaan, de meeste zeggen ik krijg een raar gevoel in me buik maar ik voel het juist tussen me benen heel erg :confused: wel raar dacht ik?
|
haha ach wat is raar :p
maar ik voel het ook in mijn buik ja |
In m'n buik ja... want daar zitten je ingewanden die dan een beetje door elkaar worden geschud ;)
|
Ja in m'n buik geloof ik, al zit ik nooit meer in de achtbaan. ;)
Maar bijv. hoogtevrees voel ik in m'n bovenbenen. |
Meer in m'n schouders eigenlijk :confused: Daar voel ik ineens een soort 'shoot' van adrenaline. M'n buik voel ik ook wel, maar dat is maar heel kort. Schouders duurt langer en is intenser. Bovenbenen voel ik ook wel even, maar dat is meer de druk geloof ik.
|
Citaat:
|
Ligt eraan hoe jij in de achtbaan zit. Dat rare gevoel is inderdaad de zwaartekracht, maar die kan verschillen per achtbaan. Ik heb in achtbanen gestaan , in Amerika, daar voel je niks in je buik/benen, alleen je kuiten. In een normale achtbaan hier in 6 flags voel ik het voornamelijk bij mijn geslachtsdeel :bloos:
|
Citaat:
(Hmm... schouders is dus wel vreemd?) |
Als ik een tabletje tegen wagenziekte heb genomen voel ik in een achtbaan vooral mijn hart en buik op zo'n manier van wanneer je verliefd bent, van de spanning dus, denk ik. En verder ben ik me volgens mij van alle ledematen enzo meer bewust dan normaal gesproken.
|
misschien komt omdat me geslachtsdelen zo gevoelig zij n :p
|
Ik krijg alleen een stijve meer niet
|
ik vind t daarom ook niet zo fijn om naar de achtbaan te gaan sommige denken dat ik niet durf maar dat is dus niet zo ik heb niet zo zin om heel de dag met een bobbel in me broek te lopen :(
|
Ik heb het ook in me benen!! Een soort van:'zware benen" Dacht altijd dat ik de enige was....
Stefanie |
Adrenaline
schrik je maar eens rot ander geestelijk gevoel erbij maa rje maag voelt hetzelfde aan is gewoon adrenaline die je voelt |
maar als ik sport ofzo wedstrijd bijv dan krijg ik toch ook adrenaline dat is toch niet vergelijkbaar?
|
Citaat:
|
Ik voel het dan in mijn buik en ik word er misselijk van dus daarom houd ik niet van achtbanen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |