![]() |
De beste manier om een...
appartement in Amsterdam te vinden.
Ik moet nog een jaar middelbare school,maar mijn plan is om in Amsterdam met een vriendin een appartement te gaan huren als het zover is. Omdat de prijzen voor 'normale'kamers te duur zijn en we misschien zo goedkoper uit zijn. De meeste 'kamerzoeksites' vragen geld voor elk wissewasje dus daar schiet ik ook niet echt wat mee op. Andere internetadvertenties kloppen niet of mensen lichten je op. Mijn vraag is, weet iemand hoe je aan een goede,niet al te duur 3kamerappartement komt in Amsterdam? |
Citaat:
Niet. Voor een 3 kamer woning moet je je inschrijven bij woningnet en elke 2 weken reageren. Ik zie wel eens advertenties van particulieren staan, maar daar heb je echt niets aan, dan vind je namelijk geen 3kamers onder de 1000 euro p.m. Via woningnet gaat het je trouwens ook niet in een jaartje lukken, dus veel succes iig ;) Trouwens, die kamerzoeksites vragen geld voor elk wissenwasje (het is maar wat je een wissenwasje noemt, maargoed)...dat doet woningnet ook. Je kunt moeilijk verwachten dat je een 3kamerwoning voor niet al te veel geld in A'dam gaat vinden zonder een cent te betalen. |
snel een kamer nodig??
kijk anders op www.hilton.nl of www.hotelamstel.nl... als dat nix is gaat t niet lukken binnen een jaar |
In telefoonboek of Gouden Gids ofzo zoeken naar particuliere verhuurders en die bellen. Je kunt het altijd proberen, ik huur ook particulier, iets minder dan 50 vierkante meter voor 180 euro.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet zoeken op 'beheer' in Amsterdam (in de telefoongids of gouden gids). Succes!
http://www.detelefoongids.nl/tginl.d...rdam&country=# |
Citaat:
Gewoon stuk voor stuk gaan bellen en gevraagd of ze nog betaalbare huizen te huur hadden ofzo? Ik ben een beetje een zenuwpees als het om bellen gaat, dus wil altijd precies van te voren weten wat ik ga zeggen/vragen... Geen idee hoe het werkt bij particuliere verhuurders. Is vastgoed beheer hetgene waar ik dan naar moet kijken? Of ook dingen als Pietje Beheer B.V.? |
Citaat:
Je zal toch echt een beetje initiatief moeten nemen en moeten bellen om iets te bereiken denk ik. Je kunt natuurlijk ook een brief sturen, maar daar krijg je meestal wat minder reactie op. Gewoon proberen, je hebt niets te verliezen, ze kennen je toch niet ;). Ik weet niet wat je precies moet bekijken, onze verhuurder heet in ieder geval 'Mulder Beheer BV', hij 'beheert' (ofzoiets) ook koophuizen en hij verhuurt dus huurhuizen. Wat je precies moet bellen weet ik echt niet. Misschien een beetje uitzoeken oid. Je kunt ook nog kijken op http://www.goudengids.nl/list.asp?go...en&l=amsterdam Volgens mij is het wel heel duur allemaal. Succes! |
Citaat:
http://www.legerdesheils.nl |
Citaat:
|
Citaat:
Succes! :) |
Citaat:
Bedankt! :) |
Opgenomen worden in een psychiatrische inrichting, vervolgens behandeld worden en eruit mogen en dan een urgentieverklaring krijgen zodat je voorrang hebt bij woningnet :| I guess...
|
ik sta nu al ingeschreven voor een kamer in amsterdam terwijl ik pas over anderhalf jaar klaar met school ben, dus ik denk dat dat wel handuig is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |