![]() |
beveiligde cd
hi kids
ik heb laatst een cd gekocht van cypress hill en nou wil ik daar graag een kopie van maken om in de auto te draaien. alleen er zit een beveiliging op de cd!! ik kan 'm wel op de computer afspelen, maar mn brandprogramma (nero:s) kan m niet kopieren en ik kan de liedjes ook niet van de cd naar de computer gekopieerd krijgen. weet iemand hoe ik toch mijn rechtmatige kopie kan maken?? |
Download hem anders gewoon even
|
Nog een kopen (;
|
alchohol 120%, weet niet of dat ook met audio werkt maar met beveiligde spellen enzo werkt 't perfect (y)
|
Citaat:
|
niet zeuren, als je beetje zoekt vind je een goeie rip in 196kbs of meer. En je bent een kniesoor als je dan gaat zeuren dat je dan in de auto een mindere kwaliteit hoort.
|
kabeltje line-out naar line-in kan natuurlijk ook :P
|
Citaat:
www.exactaudiocopy.de |
Citaat:
...oja... uhm...nou ik heb een hele goeie stereo daar en dan hoor je t echt wel...maar k ben idd al aan t downen voor als k m echt niet gebrand ga krijgen |
clone cd?
|
Ik kan beveiligde cd's wel gewoon branden op een externe brander, dus niet via je computer maar via je stereo. Maar goed, dan moet je die toevallig wel hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/aaaa111/CDR%20880.JPG |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij een originele cd en een gebrande cd van 320kbps hoor ik geen verschil meer. Daaronder toch nog wel een beetje.
|
Heb ook zo een beveiligde cd van Satyricon, als je hem in de cd-rom stopt opent hij een programma van de cd zelf om muziek af te spelen, als je dat uitzet en gewoon de windows media speler opent kun je hem zo rippen en dan van mp3 op een muziek cd branden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet er wel twee goede kopieën van maken hoor.
Daarna ga je terug naar de winkel en zeg je dat je je geld terug wilt omdat ze je geen CompactDiscAudio schijfje hebben verkocht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |