![]() |
Gister: Wasted Day/Strike First/NTB/Sworn Enemy
In Stortebekke (ofzo)
Vette show. Kleine zaal. Vette bands. Kleine zaal. Volgens mij is het beter om het podium ergens anders neer te zetten, maar het was aan andere kant grappig om te zien hoeveel kleine ruimte mensen nodig hadden om toch volledig los te gaan. Wasted Day - Blik bier op terras gezopen omdat het te druk was. Tijd gevuld met asbak vullen. Strike First - Kon he tniet helemaal goed zien, maar het schijnt dat die zanger besloot de boel onder te kotsen? Voor rest ok. NTB - Vette show, beter dan vorige week in Innocent, het lijkt alsof steeds meer en meer mensen into deze band komen. Hoog meezinggehalte. Sworn Enemy - Vette shizzle. Zwaar ook. Die zanger blijft een apart stemgeluid hebben, maar wel cool. Jammer dat ze met het coolste nummer begonnen, maar voor rest was het redelijk een gekkenhuis, ook leuk hoe het publiek reageerde op die leeway cover. En daarna was het tijd voor bier en kebab. |
Ik vraag me sterk af wat het nut van deze topic is...alleen FaceTheTruth was er ook en je vermeldt de AIAC cover niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
het nut? misschien om naderen je concertervaring mee te delen? anderen ta lten denken 'zijn dat vette bands? die moet ik uitchecken' om anderen misschien naar een volgend cocnert van deze bands te trekken? sorry dat ik de AIAC cover niet vermeld. fuck dat verder. p.s. Skarhead en enema abortion, asonldude waren er ook. dat maakt al meer. |
en ik ook
|
Citaat:
Dat was dus schijnbaar minder belangrijk :D haha |
als ik er echt was geweest, dan wel ja
|
sworn enemy vind ik wel vet.
|
Friso heeft daar een punt.
|
heb toevallig laatst de 'as good as it gets' van SE gekocht
goede cd(y) |
Ik vond Arnhem toch een beetje ver voor Strike First en NTB. Beide kan en heb ik al vaker gezien. Daarbij is Sworn Enemy niet mijn kopje thee.
|
No Turning Back, hoe vette show gaven ze weer <3
|
Waar zovele bands variabelen zijn is NTB een constante.
|
oke eerste keer stortebekker..
veelste kleine zaal met een heele vette sfeer! wasted day: mmm bier op t terras.. strike first: niet veel van gezien.. maar best goeie band! trek alleen die zang niet zo NTB: Vette shit! Idd veel singalong gebeuren! en t ging toen al aardig goed loos! veeeel betere show dan vorige week in innocent! SE: GOD DAMN! HARD! Op een gegeven moment werd t me gewoon zwart voor de ogen! iedereen ging loos leek t.. Vette bardives! Daarna: Bierdrinken en kebab tijd! al met al een super vette avond! |
Citaat:
ik moet ze iig ooit nog eens live zien als ik die verhalen zo hoor:cool: |
Was coole show, bij die cro-mags cover van Strike First dacht ik al 'waarom pakt Robin zijn mic niet van me terug?' maar hij was druk bezig de boel onder te kotsen haha... benauwd in zo'n tent he dan heb je dat wel eens. Mooiste was nog dat Big zijn gitaar er daarna vol in gooide.
Sworn Enemy was fucking gaaf, redelijk wat mensen los hoewel ik verwacht had dat het er meer zouden zijn. De nieuwe nrs waren live ook erg vet, ik wist niet wat ik er van moest verwachten aangezien ik SE voor het laatst 2 jaar geleden live had gezien. |
Citaat:
tis maar wat je definitie van mooi is. |
NTB geeft zelfs met extreem veel makementen een fucking goede show.
S.E. is niet aan mij besteed :D |
NTB is zekor een goede band.
de rest van die line up doet me niet zoveel. |
strike first kan je ook wel waarderen denk ik
eerst was het madball meets hatebreed maar nu volop veel NYHC invloeden... ik vind het cool |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |