![]() |
Scheermesjes
Hoe kan je zien of een scheermesje bot is, ik zou niet weten wanneer ik m'n mesje voor t eerst heb gebruikt, hoe weet ik nou wanneer ik een nieuwe moet nemen?
|
ik leg er altijd voorzichtig mijn duim op...
|
Op een gegeven moment gaat het rottig scheren. Dát is een mooi moment :)
|
Citaat:
|
Ik vind het een goede vraag. :) En wanneer scheert het dan rottig, Qamra?
|
Ik pak een nieuwe als de oude niet meer goed scheert... dus gewoon de haartjes niet makkelijk afsnijdt. Of als het beschermingsspul-stripje kapot is.
|
Citaat:
|
maar je kan dus geen verschil zien tussen een nieuw venus scheermesje en een gebruikte?
|
Ik probeer het altijd uit op mn been, als er behalve haartjes ook huidschilfertjes meekomen dan is ie bot en moet ik er eigenlijk niet meer mee scheren hoewel ik dat soms nog wel doe maar dat doet pijn dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
tja, die gebruik ik dan ook niet, en ik denk sarah dan ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
Hou gewoon een keer een oude en een nieuwe naast elkaar, dan zie je vast wel wat verschil :) |
Wanneer hij niet meer over m'n been zoeft, dan pak ik een nieuwe.
|
Ik controleerde ook weleens met mijn duim, totdat ik er een keer per ongeluk een flinke jaap doorheen haalde. :D
|
Citaat:
Maareh wat pebbeltje zegt, je kan het aan de kleur zien. Daarbij: Waarom zou je een nieuw mesje pakken? Omdat de oude iets niet goed doet. Dan hoef je dus alleen maar even te proberen en kijken of die het goed doet ;) |
Citaat:
Nou ja, overdreven. Maar als je gaat merken dat je langer moet scheren om alles glad te krijgen is toch wel een teken dat je wat moet vervangen. Of je moet het niet vervelend vinden natuurlijk. |
Citaat:
|
Wel belangrijk om te weten, met zo'n roestig bot ding over je polsen raggen is, naar ik heb horen zeggen, ook niks.
|
Citaat:
Maar op zich, je voelt het wel vind ik. Zoals Qamra ook al zei :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nuja, dan voel je het wel aan het schuren op je benen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |