![]() |
Therapy?
Nog liefhebbers van therapy? hier?
Ik vond gister toevallig na 2 jaar een cd'tje van hun achter mijn achter mijn kast, en maar weer es opgezet (y) Diegene die het niet kennen moeten maar eens deze nummers downen: Screamager Die laughing Bad Karma (follows you around) Straight life Fat camp Little tongues first Church of noise Diane Ten year plan of de albums "Suicide pact, you first" , "Love?" of "so much for the ten year plan" |
Ik heb alle albums (y) Alleen heel lang niet meer geluisterd.
|
Het is wel grappig maar ik hou er niet echt van... Diane is wel errug vet
|
Ik ken alleen Diane..
|
Vet maar al heel lang niet meer geluisterd.
|
ik ook daarom maar topic geopend:cool:
|
Troublegum heerscht (y) geweldige band
|
vette band ja
|
laatste plaat was ook niet mis
|
ik vind vooral diane geniaal (Y) rest niet zo heel vet
|
Jammer dat men vaak alleen Diane kent. Niet echt representatief voor de band
|
Ik had altijd nachtmerries van die clip :(
|
Citaat:
|
geweldige teksten btw, op de één of andere manier sijpelt altijd de troosteloostheid van t bestaan in Noord-Ierland er doorheen, terwijl t daar niet eens direct over gaat
|
Citaat:
|
Van Diane krijg ik kippevel :o
Misery, Going nowhere, Church of noise en Die lauging vind ik ook wel goeie nummers, verder ken ik ze niet zo goed.. |
geweldige live band. naar de cd's heb ik niet zo vaak geluisterd.
|
semi-detached heb ik, die vind ik leuk op zn tijd
|
Ja leuke band inderdaad. Een paar jaar geleden live gezien en ook live erg indrukwekkend. De cd's luister ik, net zoals iedereen hier schijnbaar, al tijden niet meer..
|
geweldige band. een band die schijt heeft aan overdubs en nog altijd zijn eigen ding doet, ongeacht de verwachtingen die aan die band liggen.
die acoustic EP van hun (b-single van Diane) is geniaal, met o.a. die laughing akoestisch erop. zo simpel, zo puur, zo mooi. verder vind ik 'suicide pact'een geniaal album, 'six mile water'en 'god kicks'zijn zulke mooie nummers. Het steekt in contrast af met de rest, maar er is altijd een soort van melancholie en afwijking in hun muziek. goed. |
ik ken aleen diane.. en die is wel gaaf, toen ik hem draaide douwde me broer laatst een hele cd in me handen, strax maar ff draaien dus :)
|
Citaat:
Therapy? is zeker ok. Ik heb Infernal Love liggen, maar het is ook best weer lang geleden dat ik nog eens heb geluisterd. heb hem nu maar meteen weer in mijn cdspeler gedaan. Eigenlijk begin ik teveel cds te hebben om ze nog regelmatig te luisteren. Klinkt nog steeds erg goed :D. |
saai en afgezaagd
|
Wa mot je..?! :p
Six mile water is een schitterend nummer (y) hun laatste album is ook niet slecht |
hmm, ik ga maar eens wat meer downloaden :)
|
en ik heb een lief therapy? shirtje :)
|
Citaat:
smerig. |
Citaat:
|
Ik vond het een jaar of 2,3 inderdaad ook wel cool, heb er wel een aantal albums van. die best of is wel cool en dan soms nog wat losse nummers van andere albums. paar maanden terug ook live gezien (kaarten gewonnen ;p) verder geen grote fan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |