![]() |
moet ik het hem zeggen?
die jongen waar ik verliefd op ben en een vriendin heeft, weet volgens mij al dat ik hem leuk vind. hij heeft het er nu nogal moeilijk mee volgens mij, want hij vindt mij ook wel lief :)
moet ik m nou nog zelf zeggen dat ik m leuk vind? wat vinden jullie? |
Nee, wat heb je daar aan?
Tenzij je graag ruzie wilt met zijn vriendin. |
Je zegt zelf toch dat hij het al weet..? Dus nee, ik zou het niet zeggen en hem zelf zijn keuzes laten maken. Op die manier kan zijn vriendin je ook nix verwijten achteraf..
|
Wel zeggen, duidelijkheid de bom. Zijn vriendin heeft hier op zich niks mee te maken, hij moet zelf een keuze maken.
|
Nou.. als hij het al weet, kan je beter niet zeggen.. anders komt t mss een beetje opdringerig over.. en dan lijkt t alsof je hem achter na loop.. (spreek uit ervaring.. ;) )
|
Als hij het al weet, dan hoef je het niet te zeggen, lijkt mij. Tenzij jij het fijn zou vinden om daar met hem over te praten, dan kun je het beter wel zeggen.
|
Citaat:
|
het lijkt me niet nodig, en bovendien rustiger zo.
probeer alleen alsjeblieft niet te veel te blijven hopen. |
Nee, je relatie gaat soieso uit, dus zoek dan een leuke jongen die vrijgezel is hè (y)
|
Ja gewoon doen, schijt aan de wereld hebben.
Jij wilt hem toch graag, als je het nu al opgeeft ben je erg zwak. |
Citaat:
en ik kan deze jongen niet zomaar vergeten |
je weet vast wel een manier zodat je volledig op hem afknapt... da's voor iedereen het beste.
|
Als je echt verliefd bent, heb je er net zo veel recht op als een ander. Dus ik zou het maar zeggen. Dan weet ie het helemaal zeker. je moet niet teveel aan zijn zielige vriendin denken dan, want anders ben jij degene die verdrietig is.. Ga ervoor!
|
Citaat:
|
Waarom zou je 't niet zeggen?
Die vriendin van hem heeft hier absoluut niets mee te maken, 't is namelijk puur en alleen zijn keuze. |
mss beetje subtiel, als je het echt wil...
|
hij weet t nu..
en de ruzie met zn vriendin is weer bijgelegd.. en nu? ik kan hem niet vergeten, maar iedereen zegt wel dat ik me niet zo meer op hem moet richten.. ik weet echt niet meer wat ik nu moet.. is het stom als ik nog op m blijf wachten? ja natuurlijk is dat stom.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik 'loop' al 2 jaar achter hem aan...hij vond mij leuk. (ik wist niets van dat meisje en het bleek ff uit te zijn tussen hun) in ieder geval durf ik hem nu niet te vertellen dat ik continu aan hem denk...misschien beter...ik heb geloof ik lang genoeg gewacht :( we heben geloof ik geen andere keuze, we moeten ons op andere jongens richten |
Citaat:
ok je doet het zelf! maar toch is het moeilijk om er van af te komen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |