![]() |
Ik zoek een game...
alleen ik weet de naam niet. Ik zag het laatst ergens op tv volgens mij was het bij gamekings. Was een spel waarbij je van de mafia of van een gang of iets dergelijks was, was geen first person voor zover ik me kan herrineren, zo'n zelfde view als in Sim City, van bovenaf dus zeg maar.
Sorry voor vage uitleg, heel irritant, ik hoop dat iemand van jullie enig idee heeft waar ik het over heb. Post gewoon maar alles wat je denkt dat het is. Alvast bedankt. |
Miss Chicago 1930 of Gangland.
|
Citaat:
|
Meld je even aan bij gamekings en klik dan op uitzendingen ergens boven aan in het menu en je kan alle afleveringen terug kijken..
Good luck |
Citaat:
|
Ik denk dat je idd Gangland bedoeld. Ik weet niet hoe lang geleden die Gamekings aflevering erop was, maar Gangland is vrij recentelijk uitgebracht.
|
De naam komt me bekend voor, ga het meteen even opzoeken.
Bedankt iedereen :) |
Op gamekings kan je tot ongeveer twee jaar terug uitzendingen opvragen. En ik uitzendingen behalndelen ze soms ook oudere spellen...Maar als je niet weet wanneer het was, dan is het moeilijk.
|
Nooit gehoord van Gamekings :s
|
Ik durf met vrijwel 100% zekerheid te zeggen dat het Gangland betreft, zoals p-chez ook al aangaf. Ik heb deze aflevering namelijk ook een tijdje geleden gezien op Gamekings.
Misschien is een bevestiging wel op zijn plaats als je de desbetreffende game gevonden heb. ;) |
Citaat:
|
Wordt hier niet uitgezonden in Eindhoven(n).
|
Gamekings is gewoon het TV-programma van de redactie van de Power Unlimited. Het is dus geen goed programma kwa informatie en objectiviteit, maar wel een geinig programma door de onderbroekenlol van de redactie:P
|
Gamekings is echt te gaaf, vanmiddag zo'n PU dvd gekeken waarop die gasten het beste spel ooit gingen benoemen, was humor. :cool: maarja, ik ben dan ook een nerd. (y)
|
Ik vind gamekings maar zielig. Wat volwassenen bij elkaar die geen normale baan hebben en 24/7 gamen....
En dan die lame grappen van ze (n) |
Citaat:
EDIT: En ja, ik bedoelde Gangland. Bedankt iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat verklaart natuurlijk heel veel :evil: |
GameKings is de laatste tijd teveel gericht op Xbox, dat vind ik minder, 60% van de spellen die ze behandelen is voor de Xbox, al die contests zijn voor de Xbox...
Jammer |
sim city 5 (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |