![]() |
Kanye West
1 van de beter rappers van het laatste moment, op zijn site kun je nu voten voor de clip van zijn nieuwste singel Jesus Walks
de Chris Milk Version is (y) meningggg? |
ik vind dat introstukje van die clip zo fucking debiel
"oh hij heeft het verleefd, laten we doen alsof ie god is" kansloos |
(n)
|
(y)
altijd vette beats een van de beter producers van de laatste jaren , en zijn 'over the top'arrogantie is geniaal :cool: alleen hij kan niet zo goed rappen :| |
nee man die arrogantie is juist irritant:/
|
hmm, wat ik tot nu toe heb gehoord vond ik zeker niet briljant. een gewone hype is dit denk ik dan maar ;)
|
zijn singles It all Falls down en Through the wire klinken wel lekker (y)
|
Vind hem overgewaardeerd. Hij maakt goeie beats, dat wel, maar ik vind het allemaal toch te veel op elkaar lijken van hem. En qua rappen vind ik hem een beetje p diddy niveau (n) .
|
opzich wel oke, maar moet eerst maar eens zien wat hij verder uitbrengt...dat nummer met brandy vind ik maar niets, en dat eigen nummer gaat nog wel...hij werkt nu ook met mariah samen en daar zit ik geduldig op te wachten :)
|
kvind et wel een top cd heb em al een tijdje... #8 woohoo #7 is ook wel vet.
|
Citaat:
|
Z'n stem gaat vervelen na drie nummers.
|
Citaat:
|
Zeker niet een van de betere rappers wel een van de goede producers.
En hij flowt wel alleen is hij echt niet 1 van de betere rappers. Maja...tis idd meer de hype nu denk ik. Hij was in een hiphoptopic van een aardig tijdje geleden al als goede producer aangewezen en dat vindt ik nog steeds z'n sterkere kant. |
K moet zeggen dat ie wel dope lyrics heeft. Behalve in dat ene nummer, waar hij het er juist over cash, pimps n bitches heeft..
|
nou.. ik moet zeggen dan ik het nummer > when it all falls down > wel mooi vind.... nouja.. dat is dan ook de enige:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij weer :rolleyes:
Hoe was je vakantie? |
jah, heel gezellig gehad, k ben eerder trg want et weer viel beetje tegen (noord italie, 1000 m.) k had namelijk met slapen een trui aan.. niet echt relaxed dus.. maar wel leuk gehad
en nu kom k et forum weer ff verzieke ;) |
Through The Wire vind ik een supper plaat!!
All Falls Down vind ik een beetje eentonig, de hele tijd dezelfde tekst. |
Gister in punk'd...was wel humor :D
|
ondanks zijn arrogantie maakt hij best aardige deuntjes.
|
Ik zag vandaag de clip van Jesus Walks.
Meesterlijk, en dat nummer ook. Kijk op zijn site de Chris Milk versie. Eindelijk een beetje mooie clip i.p.v. die goedkope zooi die rappers tegenwoordig uitbrengen. |
Citaat:
|
ik moet zeggen dat ik dat falling nr wel vrij ok vind
|
Citaat:
|
Ik hoop niet dat ze hier die single van slum village avec kanye (selfish)hier teveel gaan draaien :bloos:
|
Citaat:
|
het Oor interview was wel :D
die man heeft een indrukwekkend ego, verder vind ik geen hol aan zijn muziek. |
zijn arrogantie en ongeluk gedoe is wellicht wat irritant.. maar buiten dat vind ik zijn album toch een van de betere van dit jaar (op hiphop gebied). Wat positiever dan dat standaard g-g-g-unit gedoe .. producties zijn dope , en hij is dan wel niet een echte rapper maaar toch ;p
|
Citaat:
|
B.a.h
|
fuck hem als mc, maar het is een (y) producer.
|
Citaat:
|
Tja, ach, wat kan ik zeggen....Het is een rapper.
:rolleyes: x 12 |
Citaat:
|
wat een eikel, met zijn "paris" in Punk'd
|
Citaat:
beetje jammer dat bij all falls down op tv nooit "feat. lauryn hill" staat :mad: |
Citaat:
|
Check het nummer Family business op zn cd, das echt wel een vet nummer.
En hij is inderdaad veel origineler en relaxter dan al die G-Unit shit. Daar komt nog bij dat zijn gebreide trui, met die teddybeer erop, vet is. |
Citaat:
Zoals vele mensen al zeiden, een betere producer dan een mc |
Citaat:
|
nee het was idd eerst lauryn hill, die versie is ook te downloaden maar syleena johnson heeft het ingezongen zoals bigstretch zeggt :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21. |