![]() |
[tekening] It's her! Guess
http://www.mijnalbum.nl/fotoalbum.ph...1&key=GLRKWINP
Kritiek altijd welkom? Wat kan beter? Ze kijkt wat boos.... dat klopt, maar nog andere dingen? |
Hij is mooi! Allen de anatomie klopt niet helemaal. Het lijkt een beetje raar maar ik weet er het fijne niet van, sorry :)
|
Uhm ja :) Blijf vooral oefenen.
|
sorry maar ik vind em eigenlijk nauwelijks goed
hoofd is te smal en lang neus ziet er niet uit ze heeft geen kont dr bovenbenen lopen in een boog omhoog dr laarzen kloppen niet sorry |
Nee, kvind hem ook niet echt denderend.. eigenlijk klopt er maar weinig van. anatomisch gezien. Ze lijkt trouwens te lang. De echte Pink zou er wat gedrongener uitgezien hebben.. En het spijt me, maar als je niet had gezegd dat het Pink was, had ik dr waarschijnlijk ook niet herkend. :o
|
het zou er denk ik een stuk beter/minder vreemd uitzien als je haar linkerbeen erbij zou tekenen
|
jah en ik hou niet van die lui die alleen maar afzeiken dus ik zeg (y) keep up the good work en ik zelf zou het niet beter kunnen
|
Citaat:
Citaat:
|
D'r bovenbeen klopt idd niet, d'r enkel en heup/billen volgens mij ook niet en d'r bovenarm ook niet helemaal. En ze mist een been (of ze moet wel heel netjes zitten ;)). Ze heeft een extreem hoog voorhoofd (maar misschien heeft ze dat ook wel?) en d'r linkeroog (voor de kijker rechter) oog lijkt dicht te zitten (komt, denk ik, door dat de wenkbrauw donker is en er vrij dicht bovenop zit).
^ Heeft niks te maken met afzeiken, ik geef alleen de dingen aan waarvan ik denk dat ze niet kloppen en dat lijkt me de bedoeling van het forum. Het gehele plaatje vind ik btw heel aardig. :) Gewoon blijven tekenen idd, oefening baart kunst. ;) :) En misschien proberen zoveel mogelijk op papier zonder lijntjes te tekenen, das veel mooier. :) |
He guys, thanks voor de tips.. (y)
Lijntjes papier is inderdaad zonde, maar ik verveelde me op't werk en er was geen ander papier binnen handbereik :P.. hm, wat betreft het linker been, die was inderdaad niet te zien op de pic. volgens mij.. Kan helaas niet na-checken. En met de rest kan ik altijd nog f-kes experimenteren... |
kan iemand mij vertellen wat antanomie is? Zijn dat de verhoudingen?.... Ben geen expert in woorden... :P
|
Citaat:
|
De normale verhoudingen in een mens, dwz verhouding van hoofd-lichaam-benen en andere ledematen :)
|
Hmm... er klopt "iets" niet... misschien de torso wat korter of de armen wat langer? verder erg mooi (y)
|
Citaat:
maar goed, Nog f-kes een andere vraag, Zijn er mensen hier die, als ze gezichten tekenen, raaklijnen gebruiken? of doe je't uit de losse hand? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |