![]() |
Algemeen dread topic #10!!!
Argh, wat gaat dat snel...
deel 9 dreads van eigen haar kun je laten zetten voor 50 euro excl permanent vloeistof bij: the exploding boy - lelystad -myrthe/ muckymouse - leiden -olga/the exploding boy - lelystad bij de kapper echte dreads; ca 200 euro -Hairpolice- amsterdam 020 420841 -kinki zie telefoonboek -housewives on fire -amsterdam - 020 4380633 - www.dreadlocks.nl echte dreads bijwerken: -hairpolice, ca 35-40 euro -myrthe/muckymouse - www.dreadlocks.nl nepdreads bestellen of laten zetten kan bij aisa/mortischa-amsterdam per post of voor je hele hoofd en dan kun je langskomen. nepdreads kosten per stuk 1 euro en je hele hoofd komt rond de 100-160 euro, of door lievelieze - Groningen, zelf dreads en elastiekjes kopen. dreadwax (knottyboy)kun je bestellen via www.knottyboy.com en goedkoper bij importeur www.dreadlocks.nl |
Hey, ik was eerder :p
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=900015 (Nou ja, gooi er iig 1 dicht) Edit: Braaf :p |
nananananana :p
|
iemand enig idee hoe die vrucht heet die je in je dreads kunt doen? ze worden er keihard van en de naam lijkt op keshew (die nootjes)
|
geen idee maar wie het wel weet mag het zeggen! Altijd het proberen waard natuurlijk :D
|
Citaat:
(Rozemarijn) |
Citaat:
nou als dat ook werkt (y) hoe gebruik je dat en waar haal je het? |
cashew
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja mijn baas vind me dreads ook leuk. Dus wat dat betreft heb ik het wel getroffen :D maargoed.. denk denk denk..
|
Citaat:
Mijn klanten zie ik eigenlijk nooit, spreek ze nl bijna alleen aan de telefoon en email. :p |
Kan mij als leek zijnde uitgelegt worden hoe nepdreads in werking worden gesteld?
Bovenste ingevlochten en dan door die nepdread gehaald oid? Hoelang blijft dat dan zitten? |
Citaat:
|
Citaat:
lijkt op een grote groene peper. deze haal je bij de toko en kost haast niets. deze moet je koken en het slijm dat er van afkomt smeer je in je dreads. k heb t zelf (nog) niet geprobeerd, maar schijnt wel super te werken. is wel een "afro haar truukje", dus weet niet zekere hoe t op "ons" haar werkt. bij een vriendin van me werkte het in ieder geval wél erg goed zei ze. (ze is blank). |
en uit het forum van ********** n(die eerder was ;)...)
Mensen met dreads 10-age $ ********** AngelLena the exploding boy MuckyMouse dummeltje Pebbles (Wie nog meer?) Lievelieze |
Citaat:
Ramble On Lievelieze eeeuhm... pffff... Is nu ook even door fantasie heen. |
Citaat:
|
Mijn baas vindt mn dreads ook superleuk :cool: (y)
en van klanten krijg ik ook wel leuke reacties, als ze wat zeggen, dus ik verwacht geen problemen op mn werk :) |
Citaat:
|
Citaat:
En hoelang dat blijft zitten hangt af van of je goede elastiekjes hebt, hoe goed je techniek is, hoe glad je haar, etc. Doorgaans hou ik 1,5 maand aan, omdat ik het daarna niet mooi meer vindt. (voor mezelf geldt 2 weken, maar ik ben het snel zat :D). |
Citaat:
Verder werk ik ook dreads bij . |
Nou zo dan :D
|
Citaat:
:) bedankt voor het veranderen. trouwens, ik wil dreadfoto's zien die DUIDELIJK zijn, dus niet van die vage *ik heb dreads, maar het is een beetje donkere foto* etc. ik wil gewoon iedereen z'n dreads bewonderen :( |
Mensen met dreads
10-age $ ********** AngelLena the exploding boy MuckyMouse dummeltje Pebbles Lievelieze Ramble On Gadje Kweety Noukiester Stopmakingsense Ikke natuurlijk ook!!! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
- dreadbxmagician - dreadmanneke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe lang heb jij je dreads al (want die van jou zijn echt super sexy!!!) |
locksteady is er weer (heb net besteld) :)
|
Citaat:
iemand die de kb wax heeft en de lcoksteady gel..welke kan ik beter nemen? want allebei lijkt me een beetje overbodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn dreads zijn weer erg pluizig geworden, maar even weer eens waxen, alleen ben beetje te lui geworden :o
|
Citaat:
|
Maanmeisj heeft ook dreads! :D
|
Ik heb dreads in m'n kast, telt dat ook?
|
ghehe dat telt half :P
|
ik wil foto's!!!?
|
ik wil ook foto's!
morgen ga ik mn dreads weer waxen, en dan zijn ze weer wat minder pluizig, en dan zal ik ook wel weer een foto maken denk ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik merk wel echt verschil als ik ze gewaxt heb, en nu zijn ook wel echt pluizig weer.. een vriend van me zei dat ik elke dag moest waxen, maar dat vind ik toch wel een beetje te vaak :p |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik 2,5 uur over de helft deed, deed ik het ook wel minder vaak hoor :p |
Citaat:
|
10-age $
********** AngelLena the exploding boy MuckyMouse dummeltje Pebbles Lievelieze Ramble On Gadje Kweety Noukiester Stopmakingsense LadyOfTheFlowers regardless maanmeisj sofuckingme |
ik heb ook dreads.
en ik heb ze geverfd, daar ga ik nog fotos van posten, als ik die heb.:p |
Ik heb weer nieuwe knottyboy besteld, maar dit keer die voor donker haar en ook de grote pot. Met die kleine heb ik ongeveer 10 maanden gedaan, dus (y).
En locksteady gel ook besteld. nu nog geld zien te vinden om het te betalen :rolleyes: |
Net gemaakt :)
http://img78.photobucket.com/albums/...4/IM002184.jpg http://img78.photobucket.com/albums/...4/IM002188.jpg zonlicht doet rare dingen met mn haarkleur :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |