![]() |
Eeuwig Morgen
Als de nacht ooit weer zal vallen
In een lange zachte slaap Met een eeuwig diep verlangen Al zoekend naar vandaag Dan pas zal morgen weten Wat hem gister overkwam In het zoeken naar geluk Diep weggedoken in haar kraag Een mooie dag als deze Kan soms best zonder slaap Een experiment van uren Gegeven in de zin Van eeuwig ooit borduren Op het lange wachten Diep zinnig schuilend bang Op zoek naar nooit het ooit... ---------- "This is what everybody should do on a saturday night when the bad nazi's have won the second world war....." En? Tataa! :D |
De eerste acht regels vind ik erg mooi, maar daarna wordt het vaag: je dwingt het gedicht iets te gaan zeggen, en daardoor wordt het einde een beetje nietszeggend. jammer! Wel duidelijk dat je er veel gevoel voor hebt.
Maar, waar gaan die laatste twee stukjes over? De liefde bedrijven? |
Mmm, ik weet niet hoe jij de liefde bedrijft...maar ik ga toch zeker niet enorrm bang liggen schuilen en wachten op iets wat niet gaat komen...
Niet over sex dus... Maar waar dan wel over? Ik denk over bang zijn dat je niet komt waar je zou willen komen en daardoor alles op pauze zou willen zetten...ofzo Heb ik dit geschreven? ;) Tataa! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |