![]() |
Smaak
.
|
zout :), bij voorkeur veel zout op bijv. aardappels :)
zolang het maar niet bitter is --> bitterkoekjes, gekookte witlof :eek: |
Zout
|
Mja, is erg moeilijk tussen te kiezen, omdat een smaak meestal uit meer dan alleen bijvoorbeeld zout of meer dan alleen uit zoet bestaat.
Zout als in drop, chips en dergelijke is lekker. Zoet heb ik liever in koekjes, chocolade en dergelijke. Zuur is erg lekker in zure matjes en zuurvlees (ook al zit er weer een combinatie van zout en zoet bij). En bitter is lekker zoals in bitter lemon. |
zout, ik hou helemaal niet zo van zoette dingen....
en tja bitter en zuur, dat eet je niet echt vaak... |
Bitter en zuur vallen al af, daar hou ik maar af en toe van. Zout en zoet... hmm.. ik kan daar eigenlijk niet tussen kiezen. Ik denk dat ik meer zoute dingen eet... maar ik hou ook veel van zoet.
Ik stem voor zout, omdat ik dat dus meer eet. |
zoet
|
Zout
Maar ik houd ook van zoet en zuur (zure matjes idd, citroen, limoen, enz.) en van bitter (grapefruits), maar ik houd vrijwel van alles wat zout is (ik eet alleen niet alles) en niet van alles wat zuur (bv. zuurkool) en bitter (bv. witlof) is. |
Citaat:
jammie maareh zoute drop is ook erg lekker :D en .. verdorie .. nu laat jij het woord zuurkool vallen en ik verrek nu dus van de honger :D |
zoet
|
Zoet! Alles moet zo zoet mogelijk, veel suiker in de thee etc. :) Maar zoute drop en zo vind ik ook erg lekker. Van zuur en bitter houd ik in ieder geval niet
|
Zout, hou van friet, drop en chips en zo daar moet zout op! :D
Zoet komt voor mij op de tweede plaats. |
Ik hou niet van zout alsin echt zout vanwege het feit dat er zout in of op zit. Wel van dingen die van nature zoutig zijn. Maar zuur en bitter in elk geval niet, dus dan stem ik maar op zoet.
|
Citaat:
|
Ik heb een suikerverslaving :bloos:
zoet |
Citaat:
|
zout :)
|
Citaat:
(veel mensen koken alles enorm lang... ik heb al meerdere mensen horen zeggen dat broccoli niet lekker is omdat 'het zo papperig is') |
zout (y)
|
Pff, boeiend. Is allemaal wel te pruimen.
|
Zout. Rawr.
|
Citaat:
|
Bitter en zuur houd ik niet zo van (vreselijk, zure matten enz.). En ik ben ook niet zo'n zoetekauw, maar houdt meer van hartige dingen, dus zout :). (bovendien hoort zout op dingen als friet inderdaad, en dat kunnen we niet missen :p)
|
Citaat:
|
Zout! Vooral als ik na een warme dag het zout van mijn lichaam af kan likken! :o
|
Zout, en véél.
Ik eet zo veel zout dat ik me haast al in zou moeten schrijven voor nieuwe nieren :o |
Citaat:
daarentegen is rauwe witlof wel.....lekker :) met ananas en appel :eek: (y) |
Zout. Veel zout.
Mijn friet ziet altijd wit van het zout. Ook vind ik het lekker om mijn vinger nat te maken, het in te dopen in zout en het dan af te likken :D Of op een eetlepel wat maggi doen en dan oplikken :D |
hmm moeilijk.
ben niet echt snoepmens al is zoet altijd goed natuurlijk bitter vind ik echt niet lekker (bitterkoekjes etc lust ik ook niet) zuur, tja alleen in snoepjes/fruit dus zout maar |
wat een stomme poll, allemaal natuurlijk
|
zoet.
|
alles behalve bitter :s
verder hangt het er vanaf waar ik de voorkeur aan geef, maar als ik persé 1 smaak moet kiezen, dan maar zout. |
Toch liever zout hoewel ik zoet ook heel lekker vind.
zit nu aan de zoute sticks, zegt dat genoeg? ;) |
Zoet :)
|
Eigenlijk alles wel, hoe moet ik hieruit kiezen :confused:
|
Citaat:
|
Vaak als ik veel 'zoet' eet heb ik zin in 'zout'. En andersom :p
Maar toch maar zoet. |
Citaat:
Bah, van de gedachte alleen al moet ik kokhalzen ... ik kan echt niet tegen zout. Ik doe bijna nooit zout op mijn eten. Zelfs frieten eet ik liever zonder zout. Op een zachtgekookt eitje doe ik wel altijd een klein beetje zout. Altijd zeezout, want chemisch keukenzout vind ik echt niet lekker. Alleen gezouten chips eet ik vreemd genoeg wel graag. Nee, geef mij maar ZOET :D chocolade, snoep, ijs, taart, roomsoesjes, ... in de pot choco lepelen als niemand het ziet :bloos: :o Een klein kopje koffie drink ik met 2 klontjes suiker, een tas thee met héél veel honing :D |
zout (y)
|
Zout!
|
Over het algemeen zout maar niet te (mensen vinden mijn eten soms een beetje flauw). Zoet en zuur af en toe en bitter nog minder dan af en toe (witlof of zo).
|
zoet natuurlijk
|
Zoet.
|
Citaat:
:cool: maar zoet...is toch ook best lekker :) |
Zoet.
Alleen zoals met alles: niet alleen maar zoet. De afwisseling houdt het lekker, als je alleen maar zoet eet dan is dat ook niet meer lekker... |
Kan geen keuze maken.. Zoete drop vind ik bijvoorbeeld wel lekker, maar zoete popcorn niet. En zo zijn er nog wel meer van die gevallen.
|
ik kies voor zout omdat ik altijd liever wat hartige dingen eet dan bijv zoete zooi zoals snoep enz.
|
Zout.
Zoute popcorn :D |
Zoet, alles wat zoet is. Zout ook wel maar daar ben ik vlug beu in, na een paar chips of frieten wil ik alweer chocolade...
|
zout.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |