![]() |
Vernederende sigs.
Stel je voor dat jij een maand lang de sig van iemand mag bepalen. Wat zou jij er dan in laten zetten?
|
~*~ AlopiA 0wNz ThIs SiGnAtUrE ~*~
of niet natuurlijk :o |
meisje: ik kick op impotente jongetjes | altijd ruzie maar nooit goedmaakseks
Tofke_H: Regel 1: ik heb altijd gelijk. Regel 2: jullie dus nooit. Koen: BrEeZaHh nare: Op grond van het aan mij inherent zijnde zelfbeschikkingsrecht drink ik HEEL VEEL BIER! |
Citaat:
|
Citaat:
:D Maar ik lees eigenlijk nooit sigs, dus ik zou ook geen sig willen vergallen. |
lol per
|
Citaat:
|
Wie wil als sig
I'm not a complete idiot...some parts are missing. :cool: |
kunnen we hier niet het grote sigruiltopic van maken?
'Als jij deze sig neemt, neem ik die' |
Citaat:
:o |
als iemand nog leuke leuke sig weet, ik wil best eens een andere. Maar me inspiratie is op.
|
Citaat:
|
Citaat:
neen, ik doe wel mee.. (waarmee, we zijn iet eens begonnen ;) ) |
Citaat:
-Damned, I am good -Men kan beter over je fiets lullen, dan dat ze over je lul fietsen. -I did not had a sexual relationship with that woman, miss Lewinksy. -Je moet niet alles lezen wat je gelooft! -Als echtparen echt paren hebben echtgenoten echt genoten. -Wantrouwen is een teken van zwakte. (M.Ganghi) of -ik ben stom ;) |
Citaat:
ik had het niet in het bijzonder tegen jou |
Citaat:
ik niet :D |
Citaat:
|
Citaat:
speel je alleen? goed dan... mag ik de jouwe? |
Citaat:
Nee ik bedoelde meer dat ik bijvoorbeeld een sig voorstel: 'Ik ben een enorme slet.' Dan zegt iemand anders: die sig neem ik wel als jij de sig 'Ik houd van sletjes' neemt :P ik open wel even een topic |
aha
ok (y) |
"FA moet unbant worden!"
flauw |
mij maakt het niks uit wie welke sig heeft
|
Perseus: "Vlees eten is slechts weggelegd voor de groten op deze wereld".
Ha-ha. |
Citaat:
|
Citaat:
Regel 1: ik heb altijd gelijk, Regel 2: Bij twijfel treedt regel 1 in werking :D |
h4x0red
|
PWND door Tandpasta. :cool:
|
Jon: Waar ben ik aan begonnen *zucht*
|
'Ja, met alles erop en eraan is het maar 10 euro'
|
Voor brada Reverend: ''ik ben een linkse aap en er trots op.''
|
Citaat:
regel 1: ik heb altijd gelijk, regel 2: als ik geen gelijk heb treedt automatisch regel 1 in werking, regel 3: als regel 1 en 2 niet van toepassing zijn heb ik toch gelijk |
lol @ perseus
Hasseltboy: Alles wat ik zeg schijnt verkeerd te vallen.. iemand een idee waarom? i of n: pas op: forumarts in wording. T MieX: Apotheker in wording. Voortesten nieuwe medicijnen proefpersonen gevraagd. In geval van overleven wordt geen vergoeding uitgekeerd. (;) @ MieX) |
Citaat:
Als jij 'm neemt, neem ik 'm ook. :whoo: |
Hompschlomsch.
|
Koen : ik ben een flikker en iedereen mag het weten
Tofke : "denk ik ben leuk" Angellena : "ik zie spoken, heb zelfs een spook geaait zelf ben ik er ook 1" Nare Man : "Mbo mensen bakken er nix van" natuurlijk grapje uh :) |
Citaat:
|
fractuur: {ik haat de BreEzAhz ze hebben mijn auto omgekeerd}|front: DK niet HT|
|
Citaat:
Koen: Carrrrpet Koen! |
Citaat:
|
:d
|
Ondanks wat fractuur en ik meegemaakt hebben in de forumpolitie; kom ik er net achter dat ze mij haat :(
Citaat:
|
Hehe. Nooit geweten dat jij er zo één was. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Fractuur: :D |
Ik houd de mijne maar want die wil toch vast niemand hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |