![]() |
wie is er net over?
jieeeeeeeehaaaaaaaaaaaa
wie van jullie is er nog meer een keer net overgegaan terwijl je het makkelijk kan/kon? TS begint: ik :cool: ze belde me net op :D :D :D :D (sorry voor deze overdosis smilies) |
Gefeli, ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd dit jaar!
|
congraattttzzz :)
|
ik ben ook geslaagd en ingeloot voor de volgende opleiding!
|
Citaat:
alleen ik denk dat als mensen elkaar alleen gaan feliciteren dit topic geen lang leven zal hebben :( (5vwo here I come) |
mijn Broer
|
een vriend van me, net zn herk gehaald...
|
Ik ben over, maar niet net. Was ook geen sprake van zittenblijven, eigenlijk.
|
Ik ben over zonder er echt iets voor te moeten doen, en ik heb 0 studiepunten gemist. Leuk
Maar dit hoort hier niet. |
Volgens heb ik altijd in de penarie gezeten zo aan het einde van het jaar. Nu ook weer (hoewel ik uiteindelijk ruim voldoende punten had..).
|
Een 5,6 voor natuurkunde, een 5,5 (5,53) voor scheikunde, een 5,6 voor wiskunde...
*Grin.* |
Ik, scheelde niet veel terwijl ik 't makkelijk kan. Lui mormel ben ik ook eigenlijk.
|
Je moet je de ogen uit de kop schamen als je net over bent. Mensen die op het nippertje het niet gehaald hebben / gezakt zijn, moeten ook niet klagen "ja het scheelde maar een 10de punt", je hebt niet goed genoeg je best gedaan (N)
|
Citaat:
|
ik ben net over..
maar dat kwam omdat mijn vader overleden is in dec. |
Toen ik in de 2e zat, had ik mijn eindcijfers uitgerekend en kwam ik op drie 5en uit. Ik zou hiermee een bespreekgeval zijn, terwijl ik het eigenlijk makkelijk kon: ik had gewoon te weinig gedaan. (en daarna niet veranderd ;))
Uiteindelijk was ik gewoon over. Zonder onvoldoendes. :D Dat heb ik ook met mijn eindexamen gehad. Had uitgerekend dat ik een onvoldoende (3 voor mijn CE) voor geschiedenis zou hebben en een 4 voor Duits. En dan zou ik dus een her hebben. Maar ik was gewoon in één keer geslaagd. Kwam mijn leraar geschiedenis tegen, bleek ik nog een 8 te hebben ook. En voor Duits een 6.5. :cool: |
Op het nippertje mijn propedeuse gehaald, dus ik mag blijven.
|
Vorig jaar ben ik op een tiende van tekenen blijven zitten, dat was best kut, maar anders was ik dit jaar blijven zitten. Het kan me niet zoveel meer schelen, eigenlijk. Nu snap ik tenminste wat ik heb gedaan :)
|
in de 4e ging ik ook net over naar de 5e. Echt op het nippertje
|
Ik hoop volgend jaar af te studeren. :o
|
Citaat:
|
ik was op het randje over...was erg blij! :)
|
Ik ben dit jaar ruim geslaagd!
|
Was er overal goed door eigenlijk.. :D
Proficiat aan de rest van de-wij-zijn-over-bevolking. |
Citaat:
|
Halverwege het vorige schooljaar (2003-2004 dus) stond ik 2 vieren en 3 vijven. Oftewel dat zou zittenblijven betekenen, vrij duidelijk.
Ik ben over met 4 achten, 4 zevens, 2 zessen, 1 vijf en 1 vier. Gave zooi. |
Wel door naar het volgende jaar, maar nog wel één herkansing, voor de richting die ik heb gekozen :|
|
whaha :p ik ben met 2 4en en 4 5en over gegaan jah :rolleyes:
NIET DUS :D mooi weer 4de klas volgend jaar ;) Sorry, nu ff ontopic: de rest van mij klas :( |
weet het nog niet.
|
Ik had een positief studieadvies ook al heb ik mijn laatste 3 tentamens compleet verneukt.
|
Citaat:
|
En het nog grappig vinden ook. :rolleyes:
Als ik zou blijven zitten zou ik me de ogen uit m'n kop schamen. |
ik
2 5en in profiel en 1 erbuite mijn begeleidster belde met de boodschap: ik weet niet HOE je t voor mekaar hebt gekregen maar je bent over ik kan t makkelijk, maar ik zoek t gewoon niet |
Citaat:
|
Over met één vijf, had beter gemoeten. Maarja voor wiskunde moet je opdrachten maken en ik ben lui ;). Verder ruim over. Het is wel zo dat ik aan het eind van het jaar ga doemdenken. Van wat als ik dit en dat niet heb gehaald en dan blijf zitten? Dat doemdenken wordt volgens mij traditie :D.
|
*steekt hand op*
Op het nippertje, echt. Ik neem me maar weer voor om hard te gaan werken dit jaar, tis mijn laatste. Atijd leuk om te weten dat er lotgenoten zijn. Mijn ouders geven mij over het algemeen het gevoel dat ik de enige ben op de wereld die niet over zou gaan. :D |
Ja, van de derde naar de vierde ben ik maar net over gegaan.
|
ik ben nu net over van de 4e naar de 5e, met een 5 :)
|
Ondanks dat ik de laatste pww niet zo bar veel had gedaan ben ik nog ruim over.
|
Ik heb geslaagd dit jaar voor de HEAO. :) Vrij probleemloos.
|
Ik.
|
Ben net geslaagd (met twee vijven) maar geslaagd is geslaagd hoor. :)
|
ben over...YEAH ben echt zo blij... als het goed is geen onvoldoendes... wel heel veel 6en maja ik ben over :D
|
Ik ben voor de tweede keer blijven zitten en moet nu naar een andere school.
|
formeel ben ik blijven zitten maar: "vanwege de toch niet plezierige omstandigheden kunnen wij begrijpen dat jouw concentratie nihil moet zijn geweest, daardoor hebben wij als jouw leraren unaniem besloten je toch over te laten gaan naar HAVO 5"
had btw 2 4en ipv 4 en een 5 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben in de 3e havo blijven zitten op een 4 scheikunde en een 5 wiskunde, terwijl ik scheikunde het jaar er op zou laten vallen. Had een hoop leraren ooktegen --> slecht gedrag...
|
Ik ben twee keer op het nippertje overgegaan. 1 keer niet. Een keer probleemloos.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |