![]() |
serieusheid van sexforum
Ik erger mij dood aan mensen die proberen zo lollig mogelijk te doen op dit forum. In elk topic zijn wel een aantal ''grappenmakers'' aanwezig die proberen om de leukste opmerking te maken. Vinden ze stoer zeker?? vooral als het om een onderwerp als sex gaat. Zijn dan ook voornamelijk jongens.
|
Ik erger me ook wel eens aan dingen. Get over it...
|
Waar ze te ver gaan krijgen ze een waarschuwing, maar dat kan niet voor elke opmerking.
En zelfs als ik voor iedere opmerking die offtopic was een waarschuwing wilde sturen, zou ik het nog niet willen. Natuurlijk is het fijn als mensen zich een beetje aan het onderwerp houden en netjes met elkaar om gaan, maar er hoeven niet alleen maar bloedserieuze discussies te zijn. Men moet ook gewoon op een ontspannen manier met elkaar kunnen comminceren en er plezier in hebben op het forum te lezen en posten. Maar als je iets ziet dat je echt te ver vindt gaan: plaats een bericht op M&M of stuur Ailicia, AngelLena of mij een PM. :) |
Dat is de leeftijd, niet iedereen kan er even serieus over praten. Probeer je er overheen te zetten en, zoals gezegd, als je vervelende dingen tegenkomt kun je dat melden per PM of in een topic op M&M.
|
ik benook stoer zleep
|
ik ben het stoerst, zleep
|
als je van elke grap een isue moet gaan maken dan is het snel over qua plezier hebben in het forummen. Maar als iets echt moedwillig lollig bedoeld is maar totaal niet lollig is voor de TS of over wie het dan ook maar gaat, dan treden we zeker wel op. En als we iets over het hoofd zien, je weet wat je eraan kan doen.
En soms werkt humor ergens ook wel therapeutisch. Als je van alles een levensgroot probleem zou moeten maken is het snel over met lol in het leven. Zo af en toe moet je gewoon ergens even een grapje over maken die voor iedereen lollig is om de serieuze sfeer even te doorbreken. Is niets mis mee lijkt me. Als het maar ook echt lollig blijft en niet neerbuigend, kwetsend of op andere manieren niet lollig. |
Citaat:
Citaat:
|
*geeft zichzelf aan*
Ja Edelachtbare, ook ik maak mij wel eens schuldig aan een grapje of een komisch bedoelde opmerking op het sexualiteitsforum. Dit probeer ik echter altijd te doen zo, dat het niet kwetsend is voor TS of Derden. Sommige topics, echter, Edelachtbare zijn dermate 'nietserieus' dat ik er ( samen met anderen ) ook niet serieus op in kan gaan. Het mooiste voorbeeld hiervan is het topic over de Penisverkleining, die helaas verwijderd is ( anders had ik hem hier als bewijsstuk #1 kunnen overhandigen ). Edelachtbare, ik geef toe dat ik schuldig ben, maar ik pleit vrijspraak, voor mij, en de anderen die ook wel eens een grap maken, een beetje lichtvoetigheid houdt de lol erin, en leidt bij iedereen tot wat meer relativering. |
Citaat:
stuur maar een PM als je weer wat ziet. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je serieus over sex wilt praten ga je maar naar het forum van het sexwoordenboek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nouhjah ze heeft wel deels gelijk hoor.. kijk bij sexwoordenboek is het veel uitgebreider en alleen maar op sex gefocust..... dus daar kun je er beter over praten
|
Citaat:
|
neen neen dat zeg ik ook niet ... ik zeg dat ze bij swb daar meer over weten in het algemeen
|
Citaat:
*te lui is om nu nog te gaan kijken* :o |
Citaat:
|
mjah als jij dat vind .. ik vind dat je met echt serieus sex problemen beter naar sexwoordenboek kan gaan aangezien het daar alleen maar over sex gaat , en hier dus niet
|
En? Dat betekent niet dat je er hier niet mee 'geholpen' kan worden lijjkt me.
|
Ik vind het sexforum juis té serieus.
|
Ik vind dat soort figuren juist (y) .
Ik zie er de humor van in. :) |
Wat voor ieder subforum geldt, geldt ook voor Seksualiteit. Een geintje op zijn tijd, een kwinkslag, een inkoppertje, een dolletje, het moet kunnen. Het wordt anders zo'n zwaar en beladen onderwerp. "Help, ik kan niet klaarkomen bij mijn vriendje". In feite een drama voor de betrokkene, maar tussen de grappen door komen er voldoende nuttige replies waar je als nonorgast wat aan hebt. We zijn geen dokters hier en daar laat niemand zich dan ook op voorstaan. Iets wat ik op swb vaak wel een beetje vindt....
Als het onzin spuien wordt of irritant, of het blijft niet bij een goedmoedig plagerijtje, dan grijpen de forumbazen in. Dus niet miepen meid, als jij een topic opent over je "te wijde vagina waar je makkelijk een vuist in kwijt kunt" dan kun je inkoppertjes verwachten. (en ik ga je niet zeggen wat een rare associaties ik nu heb, maar ik moest er even van grijnzen....) |
die fbs hebben het toch druk hoor ;). ik vindt persoonlijk dat de serieusheid best wel meevalt. je krijgt heus wel eens zinnige reacties en de rest moet je dan maar op de koop toenemen. en wat moet je er anders aan doen?
|
Citaat:
De argumentatie die je aanvoert is zachtgezegd krom. Omdat we hier geen verregaande expertise op het gebied van sex hebben moet je je maar niet serieus gedragen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |