![]() |
GP van Hockenheim (25-07-2004)
Dit is HET topic voor de GP van Hockenheim (Duitsland) welke verreden zal worden op 25-07-2004.
Zet hier je voorspellingen en reacties neer voor en na de race. Ik zal beginnen; Kwali: 1. Raikkonen 2. Montoya 3. Coulthard 4. M. Schumacher 5. Barichello 6. Button Uitslag van de race: 1. Raikkonen 2. Button 3. Coulthard 4. Sato 5. Da Matta 6. M. Schumacher Ik ga eens even LIVE bekijken of mijn voorspelling waar wordt. Ik ben zelf live aanwezig bij de race. Nog meer mensen die ook naar de GP gaan, en welke kaartjes heb je? Ik heb staanplaatsen voor op de zondag. |
Leuk dat je erheen gaat (y), maar eerlijk gezegd boeit F1 me totaal niet meer. Tuurlijk is Schumacher 10 maten te groot maar een grote verrassing zou leuk zijn :)
|
Denk dat ik de komende twee grand prix' ga missen. :( Ben op vakantie. :)
|
Citaat:
Voorspelling race (kwali boeit niet): 1. M.Schumi :o 2. Rubinho 3. Button 4. Kimi 5. Takusat 6. JPM 7. Trulli 8. Fisico |
Ze hebben het, eens zo schitterende circuit van Hockenheim een paar jaar geleden ver (***) :mad:
Tis nou zo'n standaard baantje geworden... :( 1. Schumacher, helaas... de rest zouk nie weten. Die duitser is gewoon veel te goed, zo ook zijn auto :rolleyes: Ik hoop: 1. Sato 2. Montoya 3. Button 4. Trulli 5. Alonso 6. Verstappen :s dnf: Michael Schumacher ( keep on dreaming ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, want óf Schumacher wint, óf hij valt uit. Geen 6e
|
Citaat:
wat te denken van da matta op 5, trulli,alonso en rubinho buiten de top 6 hmzzz, nehhh, zijn voorspelling klopt niet. |
Trulli deed het vorig jaar goed in Hockenheim (3e dacht ik). Als zijn auto heel blijft, dan kan hij denk ik wel weer een podiumplaats halen.
|
1 M. Schumacher
2 Button 3 Barrichello 4 Sato 5 MontoYa 6 Alonso 7 Trulli 8 Webber DNF Raikonen en Coulthard :) |
Ik ga nu hopen op een 1e zege voor McLaren dit jaar.
1 Raikkonen 2 M. Schumacher 3 Alonso 4 Barichello 5 Button 6 Trulli 7 Coulthard 8 Sato |
Citaat:
en als je ergens op het parkeerterrein loopt en je ziet een grijze Suzuki Baleno sedan staan met op de achterruit een grijze sticker van het McLaren logo en een petje eronder van McLaren, dan weet je zeker dat ik ook ergens in de buurt ben :D Ik heb in 2002 in Imola en op de Nurburgring een tribune gehad en wil nu wel eens weten wat een staanplaats inhoud, kijken of je lekker ver kan lopen langs de hele nieuwe eerste bocht richting de hairpin, waar ik bij de start zal gaan staan... |
Geen voorspelling, ik zeg alleen maar dat ik blij ben dat ik M. Schumacher in m'n f1manager team heb zitten ;)
|
Citaat:
die nieuwe bocht is de 2e bocht hoor :o [/mierenneuk] |
Citaat:
Ja en ik werk er dus ik kom de coureurs tegen en ook alleteam leden van alle teams. BEAT THAT. K sta boven de pitlane an krijg er ook nog voor betaald. |
Citaat:
|
Schumacher wint.
|
uitslag 1e training??
|
Uitslag race:
1. Schum I 2. Rubinho 3. Trullo 4. Button 5. Alonso 6. Sato 7. Montoya 8. Fisichella |
Citaat:
Maar die zijn niet anders dan anders. en f1racing.nl is goede site als je info wil of formula1.com enz. |
Citaat:
|
1 M. Schumacher Ferrari 1:13.306
2 JP. Montoya Williams 1:13.668 3 J. Button BAR 1:13.674 4 K. Räikkönen McLaren 1:13.691 5 D. Coulthard McLaren 1:13.821 6 F. Alonso Renault 1:13.874 7 J. Trulli Renault 1:14.134 8 R. Barrichello Ferrari 1:14.278 9 T. Sato BAR 1:14.287 10 O. Panis Toyota 1:14.368 11 A. Pizzonia Williams 1:14.556 12 M. Webber Jaguar 1:14.802 13 C. Klien Jaguar 1:15.011 14 G. Fisichella Sauber 1:15.395 15 C. Da Matta Toyota 1:15.454 16 F. Massa Sauber 1:15.616 17 G. Pantano Jordan 1:16.192 18 N. Heidfeld Jordan 1:16.310 19 G. Bruni Minardi 1:18.055 20 Z. Baumgartner Minardi 1:18.400 kwalificatie. Op zich niet belangrijk, maar 1 ding durf ik wel weer te gokken, schumi op 2 stops, rubens op 3. Ook al was rubens z'n rondje niet geheel foutloos. En mclaren is weer trug bij de subtoppers zegmaar, dus het rijtje renault,williams,bar komt nu mclaren weer trug bij. |
Button isvan motor verandert en moet toch 10 plaatsen afstaan bij de kwalificatie, niet?
|
Citaat:
maar dit is gewoon puur op tijd he.. |
Citaat:
Aha, Pizzonia in plaats van Gene dit weekend... ben benieuwd morgen. |
Citaat:
idd, schumi 3 en rubens 2 :D |
Citaat:
:)(y) |
beetje saaie race, alleen de duels met Alonso zijn leuk.
|
kutmclaren!
hoe de fuck kan een stuk achtervleugel loslaten :mad: |
anders heb ik het even helemaal vergeten te kijken :s. maar wat ik lees, toch knap van Button, tevens zijn hoogste positie ooit.
Verder staat op tt dat Trulli vertrekt bij renault en hij gaat waarschijnlijk naar Toyota |
Citaat:
Zal ze leren om het F1regelement te ontduiken:p |
Citaat:
|
Alonso - Button duels waren cool om te zien (y)
Button had op het einde wel veel last van zn helm, zijn doorzichtige flap bewoog ofzo. Rubinho voor het eerst buiten de punten, Trulli was onzichtbaar en Sato heeft zoals gewoonlijk een aantal domme fouten begaan. Sterke race van Webber trouwens! |
- Achtervleugel van Kimi die eraf vloog en daardoor crashte hij
- Geklooi bij Trulli - Rubinho die niet slim bezig was in de eerste ronde - Fantastische gevechten tussen Button en Alonso - Hetzelfde tussen Alonso en JPM - Button die met 1 hand aant sturen was de laatste rondes, fantastisch. :cool: - Webber die goed reed en puntjes pakte Al met al dus een vrij leuke race, ondanks dat de winnaar ontzettend voorspelbaar was. En nu ik Olav Moll heb gehoord doen ze zich een aantal interessante "transfers" plaats voor komend seizoen: JPM: Williams --> McLaren Ralf: Williams --> Toyota Trulli: Renault --> Toyota Fisico: Sauber --> Renault Webber: Jaguar --> Williams (hoogstwaarschijnlijk...) Pantano zal denk ik ook wel weg gaan bij Jordan, had dit seizoen al financiële problemen. Stel dat Verstappen dus wil terugkomen in de F1 zijn Jaguar, Sauber en Jordan opties. OK, Williams ook, maar ik denk dat die niet zo veel interesse in Jos hebben. Bovendien worden veel namen genoemd bij Williams naast Webber (als die komt): Pizzonia, Gene, Davidson, Coulthard, Villeneuve.......... vul maar aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |