![]() |
het red hot chili peppers discussie topic
hey mensen :evil:
ik ben hier nieuw, en ik wou meteen vragen wie hier fan van de red hot chili peppers was ik ben namelijk heel erg fan en ik wou hier graag een discussie topic van maken.. ken je de red hot chili peppers, wat vind je ervan, goed of slecht :nono: en waarom dan? :confused: ? |
Wat een leprapoll. Maar dat terzijde, ze maken goede muziek ook al ben ik er niet bepaald in geïnteresseerd, die gasten kunnen wel spelen. Vooral die gitarist die nu dood is.
|
Overrated, veel te veel gehyped door kutaltootjes die er een shirt van kopen naar aanleiding van 2 mp3's die ze hebben gedownload. :rolleyes:
|
Ik vond ze vroeger beter, met de oude drummer en gitarist
daarna vond ik ze koel met de nieuwe drummer en de oude gitarist daarna vond ik ze ook nog koel met de nieuwe gitarist en de nieuwe drummer daarna vond ik ze niet koel met weer een nieuwe gitarist daarna vond ik ze weer koel met de terugkeer van de vorige gitarist oh ja..en de bassist is goed |
En inderdaad echt een kankerpoll. :rolleyes:
|
Vind eigenlijk sommige van de oudere liedjes echt zeer vet. zoals Breaking the girl en rollercoaster.
Laatste tijd vind ik ze wat minder eerlijk gezegd. Maar de laatste 2 solo cd's van John Frusciante vind ik weer geweldig. Wat een talent. |
Goeie band, nog steeds, maar ik ben meer fan van het oudere werk en dan vooral Mother's Milk en Blood Sugar Sex Magic. Vooral Taste the pain, If you see me again en Funky Monks zijn meesterlijke nummers.
En natuurlijk is Flea één der beste bassisten ooit. |
Wat een poll opties :D
Ik vind ze koel (y) Ik heb ze een keer live gezien, en zou ze best nog eens willen zien :) |
Citaat:
waardeloze poll btw, heb niet van mn stemrecht gebruik gemaakt :) |
ik wist niet goed hoe je een poll moest maken.. sorry.. maar om nu te gaan zitten spotten met kanker :( en lepra... HypocrieteTeef en telluriet.. het gaat hier om de muziek.. NIET hoe ik mn polls bedenk stop met die woorden en ga een beter leven lijden mensen :nono: mijn vader is overleden aan kanker.. 5 jaar geleden dat wel.. maar het blijft erg om het op je te krijgen dat je van iets kanker vind of lepra :s het slaat ook nergens op.. dit taalgebruik graag niet in MIJN topic.. alvast bedankt voor je begrip en als je dat niet heb.. zwijg :(
|
niet aan mij besteed
|
Citaat:
Het gaat er niet zo zeer om of je weet hoe je een poll moet maken, gewoon om die idiote opties die je gaf. |
ik vind het wel grappige muziek :) ...ookal zijn ze live bagger :(
|
funk? :confused:
|
Citaat:
ik ben recent naar hun concert geweest die ze op 16 juni gaven in de amsterdam ArenA het concert was helemaal niet bagger.. behalve de girls die in het voorprogramma stonden geplannt :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar daarna zijn ze steeds meer de pop/rock kant opgegaan. Best jammer, want ze funkten behoorlijk. |
Citaat:
ze hebben veel funk-invloeden |
maar dat weet hij niet, want de oude peppers zijn bij minder mensen bekend...
*zingt* I wanna party on your pussy baby, I want to party, party on your puuuhuuusaaaay.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo is er geen optie: Flea Rockt Als Een MotherFucker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit van gehoord.
|
wat is dat enorm irritante muziek! Het blijft nog meer in je hoofd ronddazen dan Frans Bauer :(
|
Ik vind ze echt fucking goed. Ben naar het concert geweest 16 juni, en ondanks dat iedereen onheilsprofeet liep uit te hangen ging ik echt zwaar uit mijn bol van die muziek. Ik ben niet zo'n kutaltootje die na 2 mp3tjes al fan is, ik luister er al zo'n 5 jaar naar. Goeie nummers vind ik Taste the Pain, Under the Bridge, Otherside, Blood Sugar Sex Magik. De bassist is echt retegoed, ze spelen sowieso heel erg strak. Scheit aan iedereen die ze loopt af te zeiken. :o
|
Freakey Styley <3
|
If you want me to stay, I'll be around today.
To be available for you to see:D:D:D |
kut poll
ok band |
Mijn favoriete nummer van hun is toch wel het door Flea gezongen/gespeelde Blues For Meister. Over z'n cat die is gecrusht onder het wiel van een Cadillac <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pea was het allereerste liedje dat ik speelde op m'n bas <333
En als je trouwens toch bezig bent: Dowload dan meteen Pointboy. Gezongen door Hillel Slovak en funky als de neten. |
Citaat:
Maar ik zal zoeken :) |
Citaat:
|
poll is (n)
rhcp zijn (y) |
Citaat:
Citaat:
;) |
Citaat:
misschien moet ik minder lui zijn en int vervolg gewoon topics lezen en qouten fzo... |
Citaat:
(tevens mn 2000e post zag ik :p) |
Citaat:
|
Neit mijn ding, maar 20 milj. met 3 concerten?
wankers |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht aan jatwerk |
Citaat:
|
Citaat:
als je een appel koopt is die ook niet gejat |
Citaat:
|
Heb je ook een normale optie in de aanbieding? Zoals "Sommige nummers zijn echt geweldig. Bij tijd en wijle vind ik de rest wel leuk"? Zo niet, stem ik op de optie: "Wat een kut-poll".
|
Ik word zo moe van mensen die zeggen dat alles van RHCP echt geniaal is en/of naar niets anders luisteren... Zelf vind ik het an sich wel leuk, maar ik wil het zeker niet te vaak horen, het liefst één keer in de zoveel maanden; het gaat zo vreselijk snel vervelen.
@Almachtige Mark: die optie is er ook nog niet eens. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |