![]() |
Hilar Duff
Hilary Duff is gaaf wat vinden jullie. (y) :D :)
|
Vind ik ook (y)
|
welk nummer vind jij het leukst
|
Weinig muziek leger, kutter en gevoellozer dan die slappe bagger van Duff. Leuk voor jongetjes van twaalf om voor het eerst zaad aan te verspillen, verder niet.
|
Ontopic weer :)
|
Citaat:
|
Hahaha, scherp.
Ze is iets van 17 ofzo. |
Citaat:
ik heb wel eens een nummer van haar gehoord, maar ik kan het me echt niet meer herinneren.. zo leuk vind ik haar dus.. |
Citaat:
Citaat:
Nummers van Frans Bauer onthou je ten minste nog omdat ze zo fout zijn, maar dat van Duff gaat inderdaad het andere oor uit nog voor het het ene in is gegaan. Meest onmemorabele muziek ooit. |
Citaat:
|
hmmm...weer zo'n typisch 'hi ik ben een meisje van 14 wat vinden jullie van dit commerciele kutbandje/zangerertje/zangeresje'-topic...
en dan moet je je in van die moeilijke bochten wringen omdat je aan de ene kant niet een ban wil krijgen en je ook niet al te lullig over wilt komen maar je aan de andere kant gewoon wilt zeggen wat je vindt en het gewoon te dom voor woorden is... |
mooie chick
goede liedjes ik heb een poster op mn kamer (serieus) |
Citaat:
|
gatverrrrrrr
ze is minderjarig man! |
Citaat:
|
Onzin is verwijderd, nu écht ontopic blijven aub.
|
Citaat:
|
vandaag was er een vraag op tmf. Hoe oud is hillary duff..
A 16 B 18 C 20 NEE IK WAS GEWOON AAN HET ZAPPEN?!? *Giebeldegiebel* :cool: :D :D (y) :eek: :bloos: *Zwaait* :D :D :rolleyes: (y) :confused: :) :o :cool: :rolleyes: :eek: :bloos: *giebel* *Vind Hilly een geile tiet* (y) :bloos: :D :D :cool: :rolleyes: :p ;) :eek: :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D maarre hoe oud was ze nu? |
He bah jongens! (n)
|
ik haat haar :o
|
Hilary Duff Info
Hilary has an older sister named Haylie who is 18 Hilarys birthday is September 28 1987 Hilarys favorite episode of Lizzie Mcguire is First Kiss and Lizzie and Kate's Big Adventure Hilary is good friends with Frankie Muniz and Aaron Carter Hilary also starred in Casper Meets Wendy as Wendy Hilarys Parents are Robert (Bob) and Susan Duff Hilarys full name is Hilary Ann Duff Hilarys nicknames are Juicy and Hil Hilary is 5'4 Hilary's fav. stores are Limeted 2 and Gap and Rampage Hilarys fav. colors are blue and green Her fav. tv shows are Gilmore Girls and 7th Heaven Hilary has very messy hand writing and is easily distracted Her fav. dessert is chocolate cake and ice cream |
Citaat:
|
Citaat:
Shit, da's jonger dan mij. En ik ben nog lang niet zo rijk. (n) |
Juicy Duff? Respect.
En ze houdt van de Gilmore Girls! Ik ben heel erg down met Hillary Duff. Was ik al, maar nu ik lees dat ze van de Gilmore Girls houdt nog meer. Kroket, hook mij ook op met zo'n poster! |
Is ze nou ook zanger?
Actrice weet ik wel.. |
7th Heaven..
Dat is zo'n preutse politiek corecte katholieke ruk serie (n) |
Citaat:
wel een chick tho |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jessica biel was voor mij de enige reden om 7th heaven te kijken :p |
Citaat:
Ze wou ermee stoppen en dat kon niet, toen ging ze tegen de wil van de regisseur in haar haar kort knippen. En daar was de regisseur niet zo blij mee, want nu kon ze niet zo'n dozige haarband op (n) |
Deze discussie hebben we al eens gehad en na vier pagina's onzin kwamen we unaniem tot de conclusie dat wij maar één ding van Hillary vinden: neukbaar. :D
|
en ze is 16 dus legale leeftijd. (y)
|
Wie is dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, als het me werkelijk iets interesseerde had ik die vraag sowieso niet gesteld. |
|
hmm, zo leuk is ze eigenlijk helemaal niet.
|
Citaat:
|
hehe, ik vind dr wel cute, Lizzy Mcguire is ook een leuke serie :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blond sletje nummer 9372893.
Waarom moet daar zo'n drukte over gemaakt worden? |
Citaat: