![]() |
Links ook onderaan
Goededag,
Wanneer ik door de topics aan het scrollen ben en dan net klaar ben onderaan een groot topic. Moet ik weer helemaal (ja helemaal :P) naar boven scrollen om naar het overzicht forum te komen zegmaar. Bijvoorbeeld van "mijn internet doet het niet" terug naar "Software en multimedia" Ik zou het echt stuk handiger vinden als ik dan weer op S&M zou kunnen drukken onderaan zon topic. SubbehQ |
jah ik word idd ook al moe bij de gedachte. Kunnen jullie niet ook gelijk een voice-commandprogramma invoegen? ;)
|
Citaat:
Nee maar lijkt me niet zoveel moeite en ik denk dat toch wel meer mensen ff denken van: pff weer helemaal naar boven scrollen :) |
Dat kan toch al gewoon door rechtsonder op het drop-down menu te klikken :confused:
|
Ja maar dan moet je helemaal naar de bovenhoek en 2x klikken :D
Lijkt me ook mooier staan :) En als je iets hebt gepost, moet je in dat lijstje gaan zoeken welke je moet hebben. En dan nog is die lijst niet weer geupdate. Is gewoon zegmaar vorige drukken. Er staan dan bijvoorbeeld niet nieuwe topics bij en de topics in het geel die je al hebt gezien. |
Helemaal gelijk! Backspace kan je ook niet gebruiken want dat werkt niet als je in die tread hebt gepost. En de index word dan ook niet gerefreshed.
|
Hebben jullie ooit al eens de knop 'Home' geprobeerd als je onderaan staat? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dan kun je dus of op Home drukken of gewoon op OK drukken van het dropdown-menu. |
Als ik op home druk kom ik op www.scholieren.com
En de dropdown... Tja weer dat ff zoeken naar het venstertje S&M bijvoorbeeld :) Waarom zijn jullie toch zo tegen! :p is toch alleen maar handig |
Citaat:
Nog sneller is onderaan op de go-knop te drukken, naast de dropdown met het forumoverzicht (dus niet het lijstje openen en zoeken, want het juiste forum staat al geselecteerd). |
Citaat:
wel raar dat die balk er niet altijd komt te staan.... naja |
Citaat:
Nu weet ik ook wat ik met dat Home-knopje kan :bloos: Ok, uit Word enzo ken ik m wel, maar dat dit ook kon... |
De end-knop? Kende je die al? Page up? Page down? Backspace ken je waarschijnlijk al om terug te gaan, maar om weer vooruit te gaan? Alt-pijltje rechts!
Jaha, toetsenbordnavigatie heerscht! Muizen zijn voor mietjes. |
Citaat:
|
Citaat:
En vooral als je dan net 1x tab te veel indrukt :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
heuh, hoe kom je dan snel bij beantwoorden? want als je dat met tab gaat doen dan ga je alle knopjes langs, dus ook info-wijzig-email enz bij elk lid dat heeft geantwoord..
ik wil niet langer een mietje zijn :D:p |
Citaat:
|
Citaat:
wel handig trouwens, toetsenbordn00b dat ik ben |
:cool:
Ik wist helemaal niet dat dat allemaal kon met een toetsenbord :bloos: |
In Opera:
Find in page aanzetten. Dan CTRL + F en... tadaa :) |
Citaat:
|
Wat trouwens ook kan (kom ik net achter :o) is: CTRL+F naar de link waar je heen wil en als je dan op TAB drukt kom je op die link uit :p
|
Citaat:
Als ik dan op Refresh druk, komt-ie soms terug. :| |
Citaat:
|
Als ie vaak weg is lijkt me dus wat ik voorstel handig. Want dat heeft niks met de server te maken wel? of iig dat tie dat neit aan zou kunnen.
offtopic: wtf :) Ik heb een hele disuccie laten onstaan |
Ik snap 't probleem eigenlijk niet echt, een paar klikjes meer of minder maakt toch geen poep uit?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |