![]() |
je hebt me alleen gelaten
In de trein geschreven...
Vond hem zelf niet zo goed maar moenbase was trots op me :D Als ik m zelf niet zou posten zou hij t doen, dus vandaar... je hebt me alleen gelaten maar elke jongen die voorbij loopt ben jij die jongen met die blauwe jas ben jij die jongen daar, die een broodje koopt ben jij die jongen die slingert met zn tas... en pas later krijg ik in de gaten dat het een ander was en ik glimlach; je hebt me niet verlaten Gaat over de jongen waar ik gisteren mee naar de bios ben geweest. Ik zat op het station en steeds als ik iemand met bv hetzelfde kapsel zag... Was dus ook in een minuutje op papier gezet. |
Citaat:
Doet me echt, zoals ik zei, denken aan een liedje van Toto dat gaat zo: "I've seen your face on every girl that i've been since you went away" Naja, deed me er gewoon aan herinneren... Citaat:
'k vind em echt heel mooi! (y) |
Citaat:
ik bedoel juist dat hij me niet verlaten heeft OMDAT ik in die andere jongens hem herken vandaar de laatste zin maar iedereen kan het op zn eigen manier lezen natuurlijk |
hij's leukig!
|
je einde is erg mooi, dat brengt ook een goed sfeertje met zich mee als je het met de rest vergelijkt:)
|
vind em lievig :)
eindigt oowk mooj :) |
Ik vind het einde juist niet mooi. Ik weet ook niet waar het aan ligt hoor, dus trek je er maar niets van aan :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |