![]() |
Manager?
ik werk bij een fastfood restaurant en er zijn 6 managers..
allemaal best wel jong, en we hebben ook wel veel lol met elkaar, maar een manager praat altijd over sex tegen de meisjes, bijv. heb je nog geneukt? ga je straks mee naar huis?,, maar hij vind het grappig om te zeggen geloof ik............. en mijn andere manager, wordt altijd heel boos en je moet veel van hem doen, en hij me gewoon soms... ik zei vanmiddag, hou nou eens op! en toen sloeg hij me gewoon.... kweetnie of het allemaal heel serieus is wat er op mijn werk gebeurd. maar toch, is het normaal.? :s |
nee.
|
slaan is niet normaal nee, maar ik geloof er dan ook geen kloot van. Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat dat niet normaal is.
|
Slaan hoort niet, ga naar iemand die weer boven hem staat en leg dat aan die persoon voor.
|
Nee, natuurlijk is dat niet normaal dat ie je slaat. Doe desnoods aangifte bij de politie... pik het iig niet. Niet over je heen laten lopen en zeker niet door een of andere lowlife "manager" van een fastfoodrestaurant. :|
Gewoon contact zoeken met de hoogste baas daar. Dikke kans dat als die dat hoort, dat arrogante balletje er gewoon uitvliegt of op zijn minst vet op zijn lazer krijgt. (y) |
Citaat:
|
'slaan'
wat bedoel je er precies mee, echt een harde tik uitdelen of zacht tikkie tegen 't arm.. is nogal een verschil.. |
Citaat:
|
Mjah, mij geven ze ook welles een tikkie (een collega) maar dat is gewoon op een speelse/lollige manier... ik noem dat niet echt slaan ofzo... :bloos: en om daar nou stappen tegen te ondernemen :bloos:
|
Ik haat fastfood-managers! Dat zijn namelijk altijd omhooggevallen sukkels die zichzelf geweldig vinden omdat ze een slechtzittende das om mogen bij hun foute McDonalds-overhemd.
Ohja, je hebt trouwens weinig grond om op te staan als het om een grappig/vriendschappelijk bedoeld tikje ging, maar in een ruziesituatie ligt het natuurlijk alweer anders. |
Stakkers... en normaal is het niet... ze moeten je gewoon normaal behandelen laat ze zelf maar aan de slag gaan ipv commanderen etc
|
Die eerste manager uit je verhaal, praat ie ook zo tegen jou, of alleen tegen andere meisjes die er geen problemen mee hebben?
Als ie ook zulke opmerkingen tegen jou maakt, en daar ben je niet van gedient, ga een keertje met em praten, en zeg dat je dat niet prettig vindt dat ie zo tegen je praat. Wss praat ie inderdaad zo bij wijze van grap, maar als je gewoon tegen em zegt dat je daar niet van houdt, zou ie daar vast rekening mee houdden. Wat betreft die andere manager, dat je zo veel van hem moet doen.. In mijn functiebeschrijving staat het volgende regeltje: De Assistent Medewerker Fastfood verricht in opdracht alle in en om het restaurant voorkomende werkzaamheden. Dus wat dat betreft moet je gewoon braaf naar em luisteren. Maar dat ie je slaat, dat hoort niet. Ga daarmee naar iemand die boven die manager staat. In mijn functiebeschrijving staat een mooi tabelletje: Plaats in de organistatie. Daar kun je precies zien wie er boven die manager staat. (bij mij zijn dat de hostess en de vestigingsmanager.) Ga met je verhaal naar een van hun twee. Want slaan is echt niet normaal! Succes :) |
Citaat:
Vaak vertonen managers puberaal gedrag, dit moet je gewoon de kop indrukken door hem duidelijk te maken dat je t niet leuk vind, en als ie het dan nog niet snapt naar je restaurantmanager,supervisor of desnoods franchisenemer toegaan,want als je het niet fijn vind hoor het niet. |
Citaat:
En bij ons is de hostess toch net wat belangrijker dan de managers, toch wel ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Mij geven ze ook weleens een zacht tikje maar dan wel meer op een lollige/speels manier. Als het bezig blijft kun je er altijd iets van zeggen tegen je restaurantmanager. Als het goed is zal die er dan wat aan doen. |
Citaat:
Hebben we het wel over dezelfde soort persoon als hostess? |
Citaat:
zo te horen wordt je niet echt blij van je baan. je kunt een extern orgaan op ze af sturen (arboinspectie, of iets anders, weet ik niet precies) daar worden ze goed ziek van, maar weinig kans daarna je baan normaal te behouden. je kunt niks doen, maar daar wordt je zelf niet blijer van. je kunt manager nr 1 vertellen dat hij een **** is en dat ie op moet houden, doet ie dat niet dan is ie zelfs strafbaar, genoemde manager kan dit nat. fout opvatten. en over manager nr 2, het slaan van medewerkers is strafbaar, punt uit, als er nog iemand boven die chef staat kun je daar naar toe stappen, grote kans dat de handtastelijke manager prompt de laan uitvliegt. als geen van deze opties werkt dan moet je eens goed nadenken of je nog wel bij dit bedrijf wilt werken als er zoveel fout zit, en of het niet gewoon beter is om er weg te gaan (eventueel na beide managers een trap in hun kruis te hebben verkocht. ;) ) |
Citaat:
De site van McDonald's geeft dit lijstje: 1. Assistent Medewerker Fastfood 2. Medewerker Fastfood 3. Host(ess) 4. Management Trainee 5. Floormanager 6. Assistent Manager 7. 1e Assistent Manager 8. Restaurant Manager |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat me raden, hij dacht dat 't allemaal een grapje was, jij niet, hij gaf je een pets op de billen en jij vat 't allemaal verkeerd op. Ik denk dat op 't moment je er iets tegen gaat doen, zoals naar iemand hogerop stappen of 't er met hem zelf over hebben, je maar beter een andere baan kunt gaan zoeken. Niemand zal 't erg op prijs stellen als je drama maakt om zoiets kleins. Als 'ie je nu over de toonbank had genomen, dan is 't iets anders, maar een speels tikje, kom op.
|
ik ieder geval geld de 'Ruud Lubbers regel', als je er een half jaar later mee komt is het kansloos, no matter what.
|
Citaat:
@sensual: ik heb een ander lijstje: 1. vestigingsmanager 2. hostess 3. assistent manager 4. floormanager 5. trainee 6. crewtrainer 7. medewerker fastfood 8. assistent medewerker fastfood en sorry voor de up, ik was op vakantie |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is onze hostess dan nog wel meer dan alleen hostess, want ze is echt de op een na belangrijkste persoon bij ons :p En ze doet ook echt veel meer dan alleen prullebakken leeggooien en kinderfeestjes. Ze doet zo ongeveer alles... Ikzelf heb vorig jaar mijn sollicitatiegesprek met de vestigingsmanager gehad, maar dit jaar kwam mn broertje solliciteren, en hij had een gesprek met de hostess. En ik kan me niet voorstellen dat iemand die net boven de crewtrainer staat sollicitatiegesprekken mag afnemen? ;) Naja, misschien zijn wij wel een vreemde mac ofzo, maar ze is iig wel heel erg belangrijk ;) |
squidward bij welke mc werk je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En juh, tis echt een schat van een mens :) |
nou als ik dat zo hoor ,verschilt er echt heel veel, bij ons zou die situatie echt ondenkbaar zijn, hostess die sollicitaties afneemt.
Maarja verschil moet er wezen. |
Citaat:
Ja en dat je van die ene veelmoet doen, je komt tenslotte om te werken. Het wordt wel verdacht als je de enige bent die veel moet doen. |
Citaat:
toch nog eens goed op je blaadje kijken corinne:S |
Citaat:
Vestigingsmanager Hostess Assistent manager ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kon ook haast niet anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige persoon die bij mij in de klas heeft gezeten, een 10 haalde voor een herkansing scheikunde, zijn PWS over cola deed en nu bij de Mac werkt, is Bas. Dus als jij niet Bas bent, wie ben je dan wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
trg slaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |