![]() |
favoriete videoclips
de titel zegt t allemaal.
mijne: einstürzende neubauten - sabrina |
radiohead - street spirit
veel tool clips en veel waar ik nu niet oo kan komen dus wsl quotte ik later in dit topic veel mensen enzeg ik: "Ja, die ook!" |
O Zone- Dragonsteinah blahblahblah
Dream Evil- The book of heavy metal The Darkness- I believe in the thing called love Maar dat is gewoon uit foutheid. Verder zou ik het zo gauw niet weten, maar Smack my bitch up is natuurlijk een geweldige klassieker. |
O ja Tool doet ook goeie dingen kwa clips (en muziek)
|
Bleeding Through - Love lost in a hail of gunfire
Lamb of God - 11th Hour << (Y) denk aan een moderne versie van welcome to the jungle van GNR |
one van metallica (y) (y)
one step closer van lp meeste van tool basket case van green day korn clippies zijn ook cool |
street spirit en smack my bitch up (y)
en tool ook natuurlijk, al zouden ze ook wel eens wat anders mogen proberen inmiddels :| |
vooralsnog geen ja, die ook momenten
|
Korn - erm.. die ene met Udo Kier
|
vroeger vond ik from the cradle to enslave altijd geweldig :P
tegenwoordig vind ik het eignelijk aleen maar vervelend als een echt gaaf nummer een video heeft, omdat de muziek aleen al genoeg zegt vind ik (bijvoorbeeld iced earth, dan heb je supermuziek en een baggervideo, wat moet je daar nou mee :S ) |
Tool clips zijn mooi maar daar houdt het ook bij op.
|
Citaat:
Vooral Wasted Years, dat is gewoon een slecht gemonteerde verzameling fragmenten uit andere clips en foto's uit cd boekjes. |
Chemical Brothers - Out of control
Chemical Brothers - Starguitar Rui da Silva - Touch me Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthing but a G-thang Punjabi MC - Mundian to bach ke |
|
Citaat:
die kwam ook als eerste in me op, gewoon omdat die zó enorm fout is. :cool: En verder geen idee, kijk te weinig tv om veel videoclips te zien. |
Citaat:
blink 182 - first date, dat is toch die 60s/70s clip ? die doet het ook goed op mn lachspieren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"the only thing I want, is what my parents don't" :P heerlijk gewoon |
oh, hoe kan ik hem vergeten
Rhapsody - Holy Thunderforce! (y) |
Kvind de sfeer in clips belangrijk.(y)
The Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings The Prodigy - Breath Nine Inch Nails - We're in this together Metallica - Until it sleeps |
Foo Fighters - Learn to fly
Sum 41 - Het laatste stukje van Fat Lip (heet volgens mij eigenlijk pain for pleasure) |
mmm...de meeste clips van the white stripes zijn erg koel, vooral die met de legoblokjes..
en natuurlijk: around the world van daft punk |
uhm
one van metallica vind ik wel iets hebben :) |
Teen gangbang 14-year old Lolita rape scat cum.mpeg
O fuck, da's natuurlijk geen videoclip. |
"omocha no miisha" van noir fleurir
een japannertje in een wit eekhoornpak :D en meer van dat soort dingen. |
FooFighters hebben meestal wel dope clips..
Verder vond ik die van de backstreetboys in dat kasteel altijd heel leuk. Dat ze allemaal in enge mensen veranderen. Maar die heb ik al een hele tijd niet gezien, dus het kan zijn dat ik hem niet zo leuk meer vind. Ook een nummer van iemand en die komt in een cafe, en iedereen doet precies dezelfde bewegingen. En op het laatst ziet ie n meisje en dan probeert hij haar doormiddel van die bewegingen uit te kleden, en dan komt er zo'n man aan en dan moet hij ineens de bewegingen van die man nadoen. En dan veranderd hij in een geit. :rolleyes: Hele dope muziek ook. |
ik hou echt van gezellige clipjes
aphex twin - come to daddy the get up kids - action and action en pfffff zo'n lijst heb je eigenlijk ook niks aan |
Belle & Sebastian - I'm a Chuckoo
of hoe je dat spelt |
Dying Fetus - Kill Your Mother Rape Your Dog (de tekenfilmversie)
Zó grappig :D :D :D |
Royskopp - Poor Leno
Radiohead - Street Spirit Radiohead - Paranoid Android Chemical Brothers - Star Guitar en waarschijnlijk nog wel een aantal :) |
Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks :cool:
|
Aphex Twin - Windowlicker
Aphex Twin - Come to Daddy Monster Magnet - Unbroken |
Citaat:
The Hives - Walk, Idiot, Walk. Franz Ferdinand - Take Me Out. Gorillaz - Clint Eastwood. |
Citaat:
|
Citaat:
|
och ja hoe kon ik come to daddy vergeten? :eek:
|
Monster - Ain't Getting Nowhere
|
paranoid android van radiohead
geniaal nummer met passende clip (Y) |
Uhm veel TOOL clips
The Distillers - Drain the blood The White Stripes - Fell in love with a girl AFI - Girls not grey NiN - We're in this together Korn - Freak on a leash NiN - Closer NiN - March of the pigs The Music - The people en nog wel paar maar kan er nu even niet opkomen :o |
Metallica - One
Nine Inch Nails - Burn Immortal - Blashyrkh (Mighty Ravendark) Behemoth - As Above so Below Emperor - The Loss and Curse of Reverence Oh ja en natuurlijk Zebrahead - Playmate of the Year :D |
Citaat:
|
Epica clips zijn ook hilarisch en The Beast Within van Aina had me op de vloer van het lachen, maar dat kwam ook door het nummer zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
the cure- lullaby
|
Freestylers - Push Up
Junior Jack - Stupidisco :o :o :D |