![]() |
[WIP] 3d-model: hovertank-dinges.
ok, dit wordt dus een hovertank.
waarom? omdat ik bij god niet zou weten hoe ik rupsbanden meot maken met truespace. ALS dat al kan, wat ik ten sterkste betwijfel. anyway, een soort futuristische zweef-tank. nouja, de 2 straalmotoren (het is er 1 die je ziet, logisch, 2 dezelfde: 1 links, 1 rechts, logica hè!) die voor de "voorwaartse beweging" moeten zorgen. ik ben inmiddels wat verder, maar ben te lui om nieuwe pic te uploaden, en lycos is weer aan het kutten. dat kleine ding wat je aan de zijkant ziet is om de fictieve tank in een fictief scenario extra mobiliteit naar links en rechts te geven, en die kleppen die je ziet zijn ook beweegbaar. http://members.lycos.nl/durandalarw/HT_engine.JPG |
En het plaatje...?
|
Citaat:
|
Ik zie dr nou echt geen fuck in .... vin et op mn lego doos lijken :s
|
Citaat:
|
hahahaha
hoe erg stoned was je? |
hey, hoe stel je ej anders een straalmotor voor, tis de tank nog niet, NU is de tank zichtbaar.
toen was het nog maar een simpel blokje, en ik heb jet niet zo op ronde vormen, blokkerig > rond. |
maakt niet uit ..... zie dr geen fuck in :s
|
haha ik snap hem hmmaar die kleppen zijn om mee te sturen neem ik aan?
dus waaaarom zitten er dan gaten in? zo gaat het effect van die kleppen beetje weg :D |
De lucht komt toch uit die gaten? Als je dan in het "roer" gaten maakt kan de lucht nog overal heen en onstaat er nog geen luchtstroming die zorgt dat je bijv. naar links of naar rechts kan. Maar ik zal de tekening wel verkeerd interpreteren :p
|
Citaat:
|
|
Citaat:
laten we het erop houden dat deze dingen voor extra snelheid zijn :) btw: MAJOR Updeet: http://members.lycos.nl/durandalarw/Hovertank.JPG het kan bewegen!!!@1!@~~oneone http://members.lycos.nl/durandalarw/hetkanidd.JPG |
nog steeds een blokkendoos, maar waar zit die eerste foto dan in dit plaatje?
|
Citaat:
aand e achetrkant, je ziet ze wel :P |
Citaat:
|
Die tweede lijkt er meer op. Bij die enkele straalmotor moest ik ook even kijken wat het nou voorstelde
Maareh, is het niet mogelijk om met vertices te slepen a la 3dmax en zo rupsbanden te maken? |
volgens mij niet, ik krijg, als het goed is, oevr neit al te lange tijd een betere truespace, wat ik nu heb is ERG basic.
en ik ga de romp re-modellen, zit wat foute geomotry, maar de turret kan er mee door, nietwaar? :P |
waar klamp je jezelf zo vast aan truespace?
volgens mij heb je met max dezelfde opties en meer? |
kost geld :p
en met TS 6.5 kan je hele leuke dingen doen. maar duurt nog ff voor ik die binnen heb. |
Citaat:
het hoeft geen geld te kosten :p haha met 3dmax kan ook heeeleee leuke dingen doen :) |
weet ik, maar TS6.5 is erg krachtg, en dan hoef ik niet over te stappen op een nieuw systeem :)
ik -denk- dat er nog wel eens iets serieuzer aan ga beginnen enzo. anyway, t3h major updeet is coming!!1~!@@@ |
|
Citaat:
|
Citaat:
je kan met de turret kloten enzo. maarre, wat vinden jullie van de nieuwe romp, een stuk "beefed up", nietwaar? :p |
Citaat:
ziet er wel een stuk beter uit dan Bv. je vorige |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3dsmax krijg ik binnenkort misschien ook.
|
in max kan je wel rupsbanden maken ;)
|
Citaat:
nieuw topic ivm verouderde topictitel :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |