![]() |
wc vraagje voor mannen
even een vraagje voor de heren onder ons :D
Het gaat over de wc (ja een heel interessant onderwerp) vegen jullie als je geplast hebt ook af? en gaan jullie bij jullie wc thuis zitten (ivm spetters) of blijven jullie staan (mn ma zegt nml dat er veel mannen zijn die gaan zitten dus ik wil nu wel ff weten van jullie of dat zo is) enne de wc bril doen jullie die (thuis) weer naar beneden of laten jullie em omhoog staan? ff mn ma met dr neus op de waarheid drukken :p |
Volgens de metro plassen best veel nederlandse mannen zittend. Wat was het, 40 % ofzo?
|
Ik zit, veeg niet maar schud, doe de bril omhoog omdat m.u.v. de kat alleen mannen hier wonen (of zal dat gewoon macht der gewoonte zijn)
hoe interessant |
uitschudden ipv afvegen inderdaad
|
Schudden, anders blijven die stukjes toiletpapier (tenzij je het aan je t-shirt afveegt :D) zo aan je voorhuid hangen :D
Enne ik doe de bril weer omlaag, ik heb hem immers toch ook omhoog gedaan? Dat beantwoordt ook meteen de andere vraag, ik plas staand :P |
oja ik plas ook staand en ik doe de bril ook weer omlaag
|
Vriend:
Thuis plast hij zittend (anders zitten er overal spetters) en veegt niet af, hij schudt :) Bij andere mensen thuis zit hij ook. Wc-bril altijd omlaag. Op openbare toiletten staat hij, ivm hygiène. |
gewoon staan, zitten doe ik al genoeg :D
bril omhoog => omlaag |
niet openbaar: zitten
openbaar (tenzij schoon, maar dat is meestal dus niet :p) staand. Neit vegen maar aftre..schudden :p |
Als er spetters zitten pak ik gewoon wc-papier en dan maak ik dat even schoon...
|
Ik sta altijd en ik schud. Afvegen met toiletpapier is voor mietjes. :p
En oja, de WC-bril staat altijd omlaag. :) |
vrouwonvriendelijktopic IK WIL OOK MEEPRATEN
|
Citaat:
|
Citaat:
*Euryalo is weer een stapje vooruit in haar gevecht tegen vrouwenonderdrukking* |
ja, veel mannen schijnen te zitten daar heb ik laatst nog uitgebreid om gelachen :D
ik sta en ik veeg niet af, maar ik doe wel weer de bril omlaag |
staand en laat de wc bril omhoog staan...kans is immers in mijn geval 50/50 dat ie omhoog of omlaag moet de keer na mij, en sja, is gewoonte...als ik em omlaag gebruikt heb,blijf ie omlaag.
boeiend? :confused: |
Citaat:
|
Staand, afschudden.
|
Citaat:
Je vriend plast ook zittend? :rolleyes: |
Ik plas zittend. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
of je moet zo'n plastuit-geval hebben, maar dat lijkt me niet echt..handig/fris |
vegen jullie als je geplast hebt ook af?
nee, mijn l*l in ieder geval niet als je dat bedoelt en gaan jullie bij jullie wc thuis zitten (ivm spetters) of blijven jullie staan soms staan, soms zitten, ligt er aan waar ik zin in heb :p enne de wc bril doen jullie die (thuis) weer naar beneden of laten jullie em omhoog staan? meestal doe ik hem weer omlaag Dit was niet 1 vraagje hoor :p |
Datgene waar druppels aan zitten veeg ik af ja. Dat geldt zowel voor mezelf als voor het toilet. ;)
|
Staand, afvegen, wc-bril laat ik zoals ie op dat moment staat (teveel moeite om omhoog te doen).
|
Ik doe de bril omhoog, de gulp open, sta, schud, knijp, wring uit, doe de bril omlaag en bewonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Thuis ga ik altijd zitten. Althans, als ik boven naar de plee ga, want die van beneden vind ik te smerig(it's all in my head) om op te gaan zitten. Trouwens, 99% van de plasbeurten doe ik boven, dus die enkele keer dat ik toch beneden ga, ga ik echt niet zitten op de bril waar de harige kont van mijn broer vlak daarvoor nog op heeft gezeten. :D
Als vanzelfsprekend pis ik op andere plekken de boel gewoon onder. |
Citaat:
We hebben het hier toch nog wel over urineren he? |
Citaat:
Ik heb geen leuter hoeraaa! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Die 40% zijn mannen die allemaal rugklachten hebben en niet meer zwaar mogen tillen van hun arts ;)
|
Ik thuis:
Deur open, bril omlaag (die zet ik altijd omhoog voor het geval mijn vriend hem vergeet omhoog te doen), broek naar beneden, plassen, afvegen, broek omhoog, bril omhoog, door spoelen. Vies openbaar toilet bij hoge nood: Staand (=hangend) plassen Vriend plast staand, bril thuis staat dus altijd omhoog, en schudt af/uit |
WTF, de bril staat altijd omhoog? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik hou niet van zulk soort mensen..im sorry... |
Citaat:
|