![]() |
[tk] Kleding
Heey,
Vorige week heb ik mijn klerenkast puingeruimd, en nogal wat leuke maar te kleine dingen gevonden. Omdat de foto's nogal groot zijn, zal ik de omschrijving geven en dan een link naar de foto ervan! Alle prijzen zijn richtprijzen natuurlijk, en ex. verzendkosten! * Donkerblauwe (heup) spijkerbroek. Maat 36, pijpen zijn ongeveer 80-85 cm. Te koop omdat ik eruit ben gegroeid. Klik! Prijs: 10 euro * Fel roze hempje met Elmo op de voorkant (onderaan), en op de achterkant de rug van Elmo: VERKOCHT * Fel roze shirtje met wasmiddel-beertje erop: VERKOCHT * Zwart shirtje met driekwart mouwen, van Cracker Jeans: VERKOCHT * Rood spagetti topje met witte opdruk. Maat S. Klik! Prijs: 5 euro * Witte wijduitlopende broek, maat 36. Was van boven een beetje wijd, en is ingenomen. Zitten dus in de bovenrand 2 naadjes, valt niet echt op. Pijpen zijn ong. 70-75 cm lang. Klik! Prijs: 8 euro * Rode, redelijk strakke driekwartbroek. Maat 34. De bruine stipjes die je ziet zijn van die "spijkertjes" die ook altijd op een spijkerbroek zitten. Klik! Prijs: 8 euro Iemand interesse? |
Valt de witte broek erg breed uit?
(aan kont enzo.. dus meer een soort 'street-baggy' broek..? |
Citaat:
Ik zal ook even de lengte van de pijpen erbij zetten, dat was ik nog vergeten. |
Nou , het kruis bij mn kniën wil ik nu ook weer niet, maar een strakke witte broek ook niet, sorry :)
|
* Fel roze hempje met Elmo op de voorkant (onderaan), en op de achterkant de rug van Elmo. Een keer gedragen, toen niet meer aangehad. Maat: One size
Klik! Prijs: 6 euro ik wil ik wil! Ik ga nu alleen een weekje op vakantie.. Ik wil 'm echt, dus hou je 'm apart? |
Mag ik de lengte plus breedte van het roze wasmiddeltruitje?
Mail me maar: miosonofelice@hotmail.com |
Up?
Al een paar dingen verkocht, nog steeds een paar die ik wil verkopen. :o |
Maar die is nu dus verkocht... :(
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |