![]() |
lekkere mixjes met tequilla
iemand enig idee iets?
behalve dan met zout en citroen |
TEQUILA SUNRISE
Tequila Sunrise, bloodshot eyes !! Realize we're all born to die So get the money nigga! (c) Cypress Hill http://www.cocktailz.nl/assets/image..._sunrise_1.jpg Bereidingswijze Giet de Tequila en de jus d'orange in een longdrinkglas met 3 ijsblokjes. Even roeren en vervolgens een klein scheutje grenadine in het midden van het glas laten vallen. (www.cocktailz.nl) |
(40 ml Tequila)
|
Ik ken er een. Kwart glas tequila (1 L!) kwart martini en de rest bier.
Lekker is het niet en dat is denk ik ook de reden dat het geen naam heeft :D , maar om de een of andere reden waren we het zaterdag aan het drinken. |
Citaat:
|
Pas wel op! Een van de bijwerkingen is dat je snel in de sloot valt.
|
Citaat:
|
Mijn vriend (waar ik zaterdag was) ook niet! :eek: :eek:
Dat is nou juist het vreemde aan het drankje |
Citaat:
|
Gewoon proberen. Doe ik altijd. Zo van Safari is lekker, Wodka Ursus rood is lekker, dat moet samen ook wel smaken ^^. Of canei met rode wodka, tia maria met pina colada en van die toeren.
Altijd leuk. Doe ik ook met eten ^^: macaroni, kaassaus, feta erdoor en kers-tomaatjes. Als het apart lekker smaakt, moet het samen ook lekker zijn is mijn stelling. Ben nog niet vaak teleurgesteld. |
IK ben er voor om Mutant een eigen kook tvshow te geven ;)
|
:d
|
Citaat:
|
pak de tequilla, zet die weg en drink cola ! gegarandeerd succes
|
Citaat:
|
tequilla sunrise? ieieeieieiwww. Dat is vies.:p (vind ik)
(sowieso vind ik tequilla vies sinds ik ervan gekotst heb, nogal wiedes eigenlijk) |
Citaat:
|
nee ik heb geen andere ideeen om je tequila anders te drinken ..
maar ik raad je aan het met zout en citroen te doen, is toch het lekkerst ipv je tequila te lopen mixen tot het net een BrEeZaH is :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
...leuk topic, is al t 2e nieuwe drankje wat k kan proberen na de tequila-bier-martini mix :) |
Citaat:
Breezer is gewoon lekker. Het enige wat er op valt te zeiken is dat het de 15jarigen hun verstand heeft weggenomen. Maar dat gebeurt toch wel, in mijn tijd zaten we aan het bier om stoer te zijn, nu is het breezer, het is het medium dat verandert, niet het volk. Mixen is leuk en je ontdekt best wel aparte dingen die ook lekker kunnen zijn. Cocktails bestaan al jaren, maar nu opeens owv de mixdrankjes, zijn mixen gay en slecht en weet ik het wat nog allemaal. Get over it. |
De cocktails met Tequila:
Arizona Sunrise Blue Monday Born To Be Wild Electric Margarita Eternal Fire Storm Fireball Gates Of Hell Long Island Iced Tea Maaza Mango Margarita Margarita Ole Peach Margarita Tequila Matador Tequila Slammer Tequila Sunrise |
Citaat:
|
gewoon in een glas en slammen op de bar en dan achterover gooien. (y) niet te hard, je moet geen glasscherven in je keel gooien :D
|
|
Citaat:
|
0,1% tequilla, 99,9% bier.
|
Citaat:
|
aaaahhh :D
net ff gewoon zout,tequilla en citroen genomen ... lekker nu ga ik slapen :) (y) |
Gewoon, pak een glas; schenk 't tot de rand vol met tequila; zwaai even naar 't geheel met het pak jus d'orange, lek eventueel even een paar druppels grenadine in de buurt van 't glas, en sla 't achterover.
En geef dan het pak jus d'orange aan je neefje en de grenadine aan je oma. Da's pas een tequila sunrise. |
Citaat:
|
Hebben ze die? wooowdat is wel cool om roze spacecake te maken enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thx allemaal kga deze week de fles aanbreken
|
depth charge bestaat ook nog
een glas tequila op z'n kop in een bierpul zetten, en dan volschenken met bier. als je dan je pul halfleeg hebt, knikkert ineens dat shotglas om, en mixt er een stoot tequilla met je bier, dus zit je ineens een 'desperado' te drinken. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want voor de onzin dat het gaat vloeken in je lichaam moet je het niet laten. Kijk maar de mededeling, staat ergens onderaan dacht ik. Zo kon je dat blauwe spul ook niet mixen (kom niet op de naam) omdat t zo chemisch was. Of breezer meloen drinken en nog iets anders. Flauwekul. Citaat:
|
Citaat:
Ja, laat ik het zo zeggen, toen ik na 2 minuten terugkwam was het zeg maar niet meer vloeibaar:o |
Citaat:
|
ja niks ernstigs voor je maag! Ik heb het toen op tv gezien, je kunt alles gewoon drinken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |