Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   'oude' of 'nieuwe' liefde? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=90138)

-Meisje- 13-05-2002 17:12

'oude' of 'nieuwe' liefde?

Het is al een tijdje uit met je ex maar je houd nog van hem/haar... Je leert iemand anders kennen en je begint gevoelens te krijgen voor die persoon. Toch hou je nog steeds van je ex en je weet dat hij/zij je terug wilt... Voor wie kies je? Ga je voor het nieuwe, spannende, onbekende...? Of kies je voor je vertrouwde ex?

Aurora 13-05-2002 17:22

Hmmz..

Je ex is niet voor nix je EX he...

En ik moet bij dit soort dingen altijd denken aan mijn kunstgeschiedenisleraar die het had over de 1e Woodstock en die ene erna.. hij zei 'De eerste Woostock was zo mooi, daar moet je gewoon vanaf blijven.. het kan toch nooit meer zo worden als toen'. En kweetnie, ik vind het wel van toepassing.. nu is de herinnering mooi en goed.. maar als je weer opnieuw iets begint, 'verpest' je het oude eigenlijk.. njah kan het niet zo goed uitleggen..

maar ik zou iig voor de 'nieuwe' gaan:)

Piccola 13-05-2002 17:35

Pfff, moeilijk! Ik denk dat ik voor de oude zou gaan... Kan het eigenlijk niet uitleggen, maar dat was het eerste wat ik dacht.

Stoel 13-05-2002 19:26

hmmm.. kheb iets meegemaakt wat er wel mee te vergelijken is, kheb toen eerst wat met de nieuwe gekregen, maar het is toch uitgegaan en nu heb ik toch weer wat met die ex--> ik zou voor de ex gaan

michelle_flo 14-05-2002 18:13

ik zou voor de ex gaan,zo heb ik ook weer wat met mijn vriend gekregen ;) en het gaat beter dan ooit !

Cameo 14-05-2002 19:01

NAar eigen ervaring: BEGIN NOOIT IETS MET JE EX!!!
(maar das mijn bescheiden mening)

Greetzz Draz

Tox 14-05-2002 22:47

ik heb op dit moment iets met mijn ex. Ik heb ook 3 en een halve maand een andere vriendin gehad en het was al 9 maanden uit met mijn ex. Nu heb ik al weer een maand met mijn ex, en kwam er achter dat ik haar vet veel gemist heb.

Rio 15-05-2002 15:08

Citaat:

-Meisje- schreef:
Het is al een tijdje uit met je ex maar je houd nog van hem/haar... Je leert iemand anders kennen en je begint gevoelens te krijgen voor die persoon. Toch hou je nog steeds van je ex en je weet dat hij/zij je terug wilt... Voor wie kies je? Ga je voor het nieuwe, spannende, onbekende...? Of kies je voor je vertrouwde ex?
Dan ga ik me bedenken waarom het mijn ex is... Wat er dus foutis gegaan en waarom we het uit hebbe....
Ik zou voor die nieuwe gaan, omdat het immers nix voor nix is uitgegaan met je ex.. tenminste zo zie ik het....

ik hoop dat je er wat aan hebt..

liefs, Rio

love is life 15-05-2002 16:14

ik zou ni met mijn ex weer iets beginnen omdat hij mij teveel heeft aangedaan en ik hetzelfde niet wil meemaken ik blijf dus bij mijn huidige vriend

dwerg 16-05-2002 17:52

ik zal echt wel voor mijn ex gaan want die vertouw je meer dan de nieuwe lijkt mij en je houd toch nog van hem dus wat let je:)

apart persoontje 16-05-2002 18:02

sta open voor iets nieuws, je weet wa je bij je ex kunt krijgen, maar misschien krijg je bij 'die nieuwe'wel meer....
en als je minder krijgt wa heb je dan verloren?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.