![]() |
[FLASH]Photo-animation
tis gebruikt voor de site van mn feestje tijdje geleden.
het menu is nooit afgekomen (dus dat is ugly, alleen ARTISTS is wel okee) maar ben benieuwd wat men van de photo-anim vind. [FLASH] |
edit: site is online @ www.dense-architecture.nl maar like i said: it sucks. (daar is ook de animatie slechtere kwaliteit (frames ertussenuit) voor performance.. :| )
|
Echt heel gaaf.. in het begin had ik zoiets van: hmmm maar later echt zoiets van GAAF :D
Toppie hoor (y) puik werk! |
erg vet!
|
wow hip verzonnen :)
de framerate mag echter wel wat hoger :D duurt beetje te lang... |
errug vet!
doet me denken aan de site van donnie darko maar hij zou inderdaad zo'n 5 a 10 keer sneller mogen :D |
correctie:
de tweede keer ging die veel sneller. beter! je zou eigenlijk eerst het hele filmpje moeten laten laden en dan pas afspelen |
"Click To Contnue"? :)
Verder wel okee, niet echt overzichtelijk, wel artistiek verantwoord :) |
ja, eigenlijk moet hij 2x preloaden.
|
De click to continue had niet gehoeven gewoon het "logo" was al genoeg.
en de lantaarnpaal als je daar over heen gaat vind ik het jammer dat de tekst er net niet helemaal lekker op staat. verder vind ik het wel vet chill met de taxies vond em goed gedaan. owja zie ik net ff als je op artists drukt dan zie je twee mensen bij de lantaarnpaal ... die gozert heeft een vreemd hoofd. |
hmm ik heb hem nog keer geladen en nog keer maar blijft voor mij doen iets te langzaam, zeker als je vaker op die site komt dan heb je op gegeven moment wel gezien dat die gebouwen enzo zich opbouwen.
ook als je naar die lantaarnpaal gaat ofzo dan komt er architect te staan ofzoiets maar gaat stiekum ook beetje te langzaam. Ga er van uit dat er ongeduldige mensen op je site komen :) |
dat how to get there? vind ik erg verschillen van de rest .... zonde.
en waarom op de vervolg pagina van de taxi word de mensen rood, maar op die van die mensen word er niks rood niet eens de taxi ... vind ik niet helemaal lekker :S |
vet gemaakt! jammer dat je er alleen met de taxi heenkan :P
|
zoals ik al heb gezegd gaat het PUUR om de animatie, NIET om het menu of om de laad-tijden, dat die superslecht zijn had ik zelf ook al lang gezien. :o
maarja.... dat krijg je he? als externe partijen weer eens WEKEN te laat de spullen aanleveren.... :| |
Ik vind 't wel mooi.
|
Enorm goed onderbouwd; zoals altijd ;)
|
Citaat:
|
k vind t ook mooi...
ik kan dat niet denk ik :) |
Citaat:
|
lookin good dude
|